Ik ben aan de pil, begin altijd op maandag, eindig op zondag. Dan word ik tussen dinsdag en donderdag ongesteld. Wanneer kan ik een test doen? Donderag toch?
Ja, maar heb hem in week 1 vergeten, onveilig gevreeen.. Heb nu last van symptomen als bijvoorbeeld; - Slapeloze nachten (ben normaal een enorme slaapkop, maar teer de laatste dagen op 2 a 4 uur slaap) - Pijnlijke/gevoelige borsten - Misselijk zijn - Gammel voelen En ik wil gewoon zeker weten dat het tussen mijn oren zit
Hoi Ayden, Ik had precies hetzelfde, en heb het aan de ha gevraagd, die zei het volgende: de kans is groot dat je gewoon ongi wordt, zwanger of niet je bent dan pas over tijd als je je stopweek hebt gehad. volgens hem kun je testen vanaf ongeveer 5 dagen na je stopweek, dus als je weer aan je eerste week slikken bent begonnen. groetjes, Marieke
Dat is toch eigenlijk niet logisch, want zodra je denkt zwanger te zijn moet je toch stoppen met de pil? Zat ik me net te bedenken..
Ja, dat klopt natuurlijk ook. oke dan: je kunt gaan testen 5 dagen nadat je weer met de pil had moeten beginnen!