slijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bosmeisje, May 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bosmeisje

Bosmeisje Lid

May 30, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik ben net gestopt met mijn pil.
    volgens een site waar je uw vruchtbare periode kan berekenen, zou ik gisteren mijn eisprong gehad hebben.
    nu ben ik vandaag een bruinachtig slijm verloren.
    wat was dat? was dat mijn eitje?

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    T zou kunnen meis...sommigen kunnen iets bruinverlies hebben....ik ervaar dit zelf alleen niet zo!! Ik weet ook duidelijk wanneer ik m'n ei heb!! Maar mss kan t ook nog omdat je aan t ontpillen bent :( Hoelang was je aan de pil?! En op welke dag zit je nu in je cyclus?!

3. Bosmeisje

Bosmeisje Lid

May 30, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 15 jaar de pil gepakt. en welke dag in mijn cylcus? euhm, de eerste dag van mijn menstruatie was vandaag 2 weken geleden
    cyclus enzo heb ik nooit bij stil gestaan, gewoon mijn plakketje van mijn pil gevolgd

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Ok jah t zou idd kunnen dat je je ei hebt als je nu 2week na je eerste menstruatie bent, maar er zeker van zijn kan ik helaas niet!! Als je straks meerdere cyclussen gehad hebt merk je Hoelang je cyclus is en kun je eventueel je ei spotten!! Maar je kunt mss ook heel handig n app op je tel. Ofzo bijhouden...en zo beetje kijken hoe en wat er bij jou gebeurt!! Maar je bent ook al bezig om zwanger te raken dan?! T kan zijn dat je lichaam nog moet ontpillen, maar it verschilt per persoon mijn vriendin was ook lang aan de pil en na 3 maand zwanger!! Dus zegt niks hoor...ben benieuwd voor je ;) Good luck!!!

5. Bosmeisje

Bosmeisje Lid

May 30, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd ben ik niet aan het proberen om zwanger te geraken. (maar ik wist niet goed waar ik mijn vraag anders moest gaan stellen.)
    Ik ben al lang alleen dus ik zag het nut er niet meer van in om mijn pil nog langer te nemen, en ik wil ook mijn lichaam gewoon haar gang laten gaan en elke dag een pilletje nemen zodat je lichaam niet meer doet wat het moet doen, dat kan toch niet gezond zijn??
    Ik heb altijd de eerste 2 à 3 dagen na mijn menstruatie wat bruin vochtverlies, maar dat is ondertussen al meer dan een week geleden.
    Ik vond dat mijn lichaam gisteren anders deed, dus dacht ik zou ik mijn eisprong hebben? Daarmee dat ik het uitgerekend had op die site.
    Maar vandaag had ik dan dat slijm en dacht wtf is dat? Is dat mijn ei?

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Hej Bosmeisje,

Slim om te stoppen met de pil.
    Hoewel de meeste vrouwen hier uiteraard zwanger proberen te worden, vind ik dat je een slim plekje hebt gevonden om je vraag te stellen.

De eerste maanden of cycli nadat je gestopt bent met de pil hebben veel vrouwen een onregelmatige cyclus. Ook kun je andere 'gekke' lichamelijk klachten hebben zoals buikkramp, raar slijm en je emotioneel wat anders voelen. Hoeft niet en kan ook er aan liggen dat veel vrouwen na pilstop proberen zwanger te worden en dus heel erg op hun lichaam letten. Je hormonen veranderen echter uiteraard wel weer heel erg (moet 't lichaam het ineens wel weer zelf doen), dat kan dus wat klachten veroorzaken.

Het is een redelijk bekent verschijnsel dat vrouwen iets roze of bruin of zelfs een beetje bloed verliezen rondom de eisprong.
    Had je ook bruin afscheiding rond je eisprong voordat je met de pil startte?
    Kortom; Niks om je zorgen om te maken en het kan inderdaad goed door een eisprong komen, maar kan ook zijn dat je lichaam even wat op regel moet komen na 15 jaar pilgebruik.

7. Annelotje11

Annelotje11 Nieuw lid

May 31, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Waarschijnlijk is mijn vraag al een aantal keer gesteld maar ik ben er nogal onzeker over. Ik ben 21 jaar en ben al 5 jaar samen met mijn vriend. Ik ben de afgelopen maand mijn pil een aantal keer vergeten, ik snap niet hoe dat kan aangezien ik altijd heel netjes ben met de pil. We hebben verschillende keren seks gehad, ook een keer op dezelfde dag als dat ik de pil vergeten was. Heel slordig en vervelend allemaal.
    Ik heb al zo'n twee weken een erg rommelige, pijnlijke buik, ontzettende hoofdpijn en heel erg moe. Nu ben ik vanaf dinsdag gestopt met mijn pil, voor de stopweek. Meestal word ik 1 of 2 dagen later ongesteld, maar ik heb nu veel witte afscheiding. Vandaag is het vrijdag en ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb wel dezelfde klachten als dat ik de afgelopen 2 weken heb. Net een uurtje terug zag ik wat bruinige afscheiding in mijn inlegkruisje. Ik weet niet of ik nu opgelucht adem kan halen of dat dit bij een zwangerschap hoort? Het is geen rood bloed (voor alle duidelijkheid benoem ik het gewoon hoe het is, sorry dames).. Wel heb ik af en toe wat krampjes in mijn onderbuik die lijken op de buikkrampen die ik heb als ik ongesteld ben/word. Ik vind het heel moeilijk om in te schatten allemaal... Internet maakt me ook helemaal gek dus vandaar dat ik hoop op reacties!!
    Alvast bedankt,

Annelot

8. babykonyntje

babykonyntje Actief lid

Dec 24, 2012
    188
    2
    18
    ^waarom stel je een vraag in iemand anders onderwerp?
    Je kan zelf eentje openen..

9. Annelotje11

Annelotje11 Nieuw lid

May 31, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net nieuw op deze site, ik weet niet zo goed hoe dat moet, sorry. Ik ga het nog een keer proberen,

Share This Page