ene dag misselijk dan weer niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamavan1, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

Jul 16, 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo,

ik ben pas zwanger ,de ene dag voel ik me misselijk de andere dag weer niet en zo verder.is dit normaal ben toch zo bang dat het weer mis gaat aflopen.mijn hcg waarde was woensdag 300.ik weet niet of dit normaal is.ik weet niet wanneer ik juist zwanger ben geraakt omdat mijn cyclus onregelmatig was,mijn laatste maandstonden waren op 22/2.als ik vandaar tel zou het 6 weken zijn.

2. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

Jul 19, 2009
    587
    1
    16
    Het is heel normaal hoor als je niet elke dag misselijk bent. De een is helemaal nooit misselijk, de ander elke dag. Dat verschilt per persoon. Niets om je zorgen om te maken.
    De hcg waarde heb ik geen idee van of dat normaal is. Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor, stress is ook weer niet goed voor de kleine.;)

3. sita80

sita80 Actief lid

Dec 10, 2009
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ik hier ook last van ene moment erg misselijk en de andere dag bijna niet

4. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Je hormonen hebben nooit dezelfde hoeveelheid per dag.
    Ene keer meer andere keer minder.
    Vandaar dat je de ene dag meer 'kwaaltjes' voelt en misselijker bent dan de andere dag.
    Ben momenteel alleen maar moe, heb dinsdag de kleine nog zien trappelen.

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    Ja hoor heel normaal de ene dag komt alles eruit en ben ik zo ziek als een hond .. en de andere dag zit ik super in me vel en is er niks aan de hand.. dus meis heel normaal..

xx

6. MissT

MissT Niet meer actief

Haii,

Ik heb hier ook 'last' van hoor.
    Van de week was ik bijna elke dag misselijk, en ook elke ochtend overgeven.. maar gister en vandaag weer niet.. en vind het heerlijk ;) hihi.. even ervan genieten straks is het weer zover en dan verlang je terug naar deze dagen hihi.
    Dont worry meid! Als je geen erge buikpijn hebt, is er niets aan het handje.

xx

Share This Page