hallo, ik ben pas zwanger ,de ene dag voel ik me misselijk de andere dag weer niet en zo verder.is dit normaal ben toch zo bang dat het weer mis gaat aflopen.mijn hcg waarde was woensdag 300.ik weet niet of dit normaal is.ik weet niet wanneer ik juist zwanger ben geraakt omdat mijn cyclus onregelmatig was,mijn laatste maandstonden waren op 22/2.als ik vandaar tel zou het 6 weken zijn.
Het is heel normaal hoor als je niet elke dag misselijk bent. De een is helemaal nooit misselijk, de ander elke dag. Dat verschilt per persoon. Niets om je zorgen om te maken. De hcg waarde heb ik geen idee van of dat normaal is. Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor, stress is ook weer niet goed voor de kleine.
Je hormonen hebben nooit dezelfde hoeveelheid per dag. Ene keer meer andere keer minder. Vandaar dat je de ene dag meer 'kwaaltjes' voelt en misselijker bent dan de andere dag. Ben momenteel alleen maar moe, heb dinsdag de kleine nog zien trappelen.
Ja hoor heel normaal de ene dag komt alles eruit en ben ik zo ziek als een hond .. en de andere dag zit ik super in me vel en is er niks aan de hand.. dus meis heel normaal.. xx
Haii, Ik heb hier ook 'last' van hoor. Van de week was ik bijna elke dag misselijk, en ook elke ochtend overgeven.. maar gister en vandaag weer niet.. en vind het heerlijk hihi.. even ervan genieten straks is het weer zover en dan verlang je terug naar deze dagen hihi. Dont worry meid! Als je geen erge buikpijn hebt, is er niets aan het handje. xx