merk je het?als je baarmoeder groeit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door iniminie, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik bedoel de vraag anders eigenlijk :eek:
    merk je het aan de baarmoeder als hij vanachter het schaambotje uit groeit?
    ik had namelijk een week of 2 niet echt steken en buikpijn meer,maar sinds vandaag is het wel zo erg weer,dat ik gewoon zomaar denk dat het komt omdat ie richting boven gaat groeien?kan dat?

(heb wel zo buikpijn,en liespijn,dat ik er haast krom van loop soms)

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ja je kan wel pijn hebben van je baarmoeder die groeit. zoals jij het beschrijft zou ik aan bandenpijn denken.

3. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik had rond week 9 t/m 12 weken ook erg veel last van bandenpijn. Mijn buik groeide toen ook erg snel. Had ook pijn in m'n onderrug dit denk ik doordat m'n baarmoeder naar achteren is gekanteld.

4. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja klopt,mijn onderrug is ook weer aan de beurt ja,had een goede 2weken echt geen last meer van buikpijn/liespijn,maar is sinds vandaag weer goed terug gekeert,echt dat ik soms moeizaam loop

5. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik had echt menstruatie-achtige krampen toen mijn baarmoeder groeide. En soms zo erg dat ik dacht dat het verkeerd ging! Maar was dus echt het groeien.
    En dat gevoel heb ik soms nog!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb nu geen last meer van steekjes onderin mijn buik maar heb vaak buikpijn. Voel en apart gevoel van onderin mijn buik naar boven gaan tot aan mijn navel ongeveer heel apart gevoel. Is dat ook een teken van het omhooggaan van de baarmoeder?

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heeft iemand nog even een antwoord voor me op mijn vraagje hierover? ben nu wel benieuwd hahaha

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Sinds een weekje of 2 is mijn baarmoeder boven het schaambeen uit gepiept. Voelt nu veel lekkerder, had daarvoor echt wel iedere dag last van krampjes, pijnlijke steken in de bm.

9. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    nou dan hoop ik ook dat mijn baarmoedertje snel naar boven groeit,ben die buikpijntjes wel zat,vooral als je veel moet lopen(werk) is het heel vervelend,en ik had het niet zien aankomen,omdat ik ruim 2weken nergens geen last meer van had

Deel Deze Pagina