Indaling of iets anders.....???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door QueenBee, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    FF een klein vraagje hoor...

Ik heb sinds gisteren steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, terwijl dat natuurlijk helemaal niet kan. Nu vroeg ik mij af, zou het zo kunnen zijn dat het zo voelt omdat de kleine misschien nu helemaal is ingedaald (hij/zij was steeds maar half ingedaald), of is dit stiekem al een beetje het begin van.....???

Ik weet het niet...

Groetjes Bianca!

2. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Dat gevoel heb ik ook de laatste dagen. Die van mij is al helemaal ingedaald, dus dat kan het niet zijn. Ik denk toch dat het voorweeen zijn, maar weet het ook niet zeker.

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

ik heb dat ook! blijft gek voelen iedere keer. echt alsof ik ongi. moet worden. heb t al weken en heb t nu nog. schijnt er allemaal bij te horen zegt mijn vk!

suc6 in elk geval.

heb je nog geen voorweeen gehad? die had / heb ik ook nog af en toe erbij.

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja ik heb dat dus ook sinds een week en het is sinds 2 dagen erger en erger aan het worden heel vervelend.... mijn dok zegt ook dat het erbij hoort.... maar ja ik vroeg dus of dat betekent dat ik aan het einde zit maar daar gaf hij geen antwoord op..

5. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    zelfs ik heb er al last van....
    heb het gisteren geloof ik ook op het forum gevraagt maar niemand wist iets....

ze dachten inderdaad aan indalingsweeen...

maar mijn schatje is al sinds week 28 aan het indalen en bij week 31 was het volledig ingedaald...
    sinds eergisteren heb ik elke dag echt enorme pijn in mijn onderbuik (baarmoeder).

ook als ik ga plassen enz...

ik weet niet wat dit is... en ik ben pas op week 34

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Aj Sjarrel, heb je geen blaasontsteking? Omdat het ook pijn doet met plassen...

Ik heb dat ook, het gevoel dat ik ongesteld ga worden, ook de hele tijd krampen alsof je ongesteld bent. Hoort erbij volgens de gyn.

7. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Nee heb geen blaasontsteking :)
    ik heb al een nierbekkenontsteking en blaasontsteking gehad tijdens deze zwangerschap en dit voelt totaal anders...

het is niet dat het pijn doet tijdens het plassen...

maar als ik plas.. doet me buik zeer niet door het plassen denk ik....
    maar echt een naar gevoel...
    ook al ik achter de comp zit of tv kijk...
    heb ik dezelfde pijn :(

8. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik heb het ook, mijn VK zei dat het komt omdat de druk op de baarmoeder groter wordt omdat de baby ook steeds groter wordt.
    Geen idee of dat zo is, heb het bij die andere 3 niet gehad, of in ieder geval kan het me niet herinneren. Bij de laatste had ik het wel, 3 dagen lang, voor de bevalling, en toen was ik al met ontsluiting bezig bleek achteraf.

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nee dat niet, tenminste niet dat ik weet. Heb vanmorgen ff aan de VK gevraagd en het zijn dat het van het indalen komt (ukkie is nog niet volledig ingedaald, maar ligt er nu al wel goed genoeg voor mocht ik eerder gaan bevallen..), komt wel vaker voor zei ze.

Groetjes!

10. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    maar bij mij is hij bijv... al helemaal ingedaald :|

en nog heb ik last ervan....

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Sjarrel schreef;
    Misschien dat het komt omdat je lichaam zich langzamerhand klaarmaakt? Of misschien toch voorweeën? Of dat het daar beneden moet uitrekken of soepeler aan het worden is ofzow?

Deel Deze Pagina