er is al wel een topic over grotere boezem maar niet over omvang, de 90D van hema zitten me toch te strak.. waar oh waar zijn betaalbare voedings bh's in 100D/E of grotere omvang??
hoi marieken toevallig zat ik met een soortgelijk probleem en was de omvang te klein voor me maar bij livere verkopen ze tussen stukjes voor je bh zodat de omvang groter word echt ideaal kost maar 2,50 en alle kleueren geloof ik grpoetjes sapje
dei van medela zijn een soort topjes en rekken dus lekker mee ik heb de xl en die gaat tot 100h oid en zitten echt heerlijk.
ja daar had ik zelf eigelijk nog niet eens aangedacht maar dat is idd zo ja nou van mij mag het dan wel hoor krijg alleen maar meer ongemakken is dit jou eerste kleintje? voor mij is het de tweede heb al een zoontje die word morgen 4 jaar gaat zo snel
onze eerste inderdaad, dus zeker spannend. en ik zou het ook zeker niet erg vinden als de kleine over 3 weken komt. begin ook een beetje genoeg te krijgen van dit krakemikkige lichaam. de kleine is super lief maar bekken werken niet mee. dus kom maar op kleintje! wij zijn er klaar voor. en jullie alvast gefeliciteerd met de jonge man! eindelijk naar school toe, een hele mijlpaal.
hoi marieken nog bedankt voor de felicitatie voor je het weet vieren jullie ook de 4 de verjaardag van je kindje het gaat echt zo snel klinkt zo cliche maar is echt waar maarja laten we eerst maar ff bevallen he dat is al zo een klus pffffffffffffffffffffffffffffffffffff