Lekkende borsten? ZWANGER?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Amber84, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amber84

Amber84 Lid

11 nov 2008
    25
    0
    0
    Hallo lezers!

Ik ben nieuw hier op het forum, ik zit toch met een vraag die niemand uit mijn directe omgeving kan beantwoorden.

Sinds vanmorgen had ik flinke steken in mijn borsten, nu heb ik dat wel vaker als ik het koud heb ofzo. Maar koud had ik het dit keer niet. Mijn borsten voelen ook zwaar aan!
    Ik masseerde mijn borsten, omdat ze dus een beetje pijn deden, en ineens kwam er vocht uit mijn tepels!
    Het was niet echt wit, meer een beetje een grijzige kleur.. En nee, ik ben niet zwanger, zo ver ik weet!

Ik heb een zoontje van 13 maanden, en ik heb hem 6 maanden lang borstvoeding gegeven. Sinds ik gestopt ben met de borstvoeding is er nog nooit weer melk uit mijn borsten gekomen. Maar nu dus ineens wel.

Ik heb sinds de geboorte van mijn zoontje een regelmatige cyclus, 28 oktober was ik voor het laatst ongesteld, die keren daarvoor iedere keer precies 4 weken er tussen. Dan kan ik toch nu niet zwanger zijn?

Ik ben nu wel een beetje angstig, in januari begin ik met mijn nieuwe baan, dus eigenlijk komt het nu niet zo goed uit als ik in verwachting zou zijn. Maar ik zou het natuurlijk wel met alle liefde opvoeden!

Ben heel benieuwd hoe jullie hierover denken!

Groetjes, Amber

2. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    ik heb na de borstvoeding van mijn zoontje nog zeker een half jaar lang last gehad van 'lekkage'. Vooral als ik mijn borsten masseerde of als ik onder de hete douche stond...

Het zou dus 'gewoon niets' kunnen zijn!
    doe anders voor de zekerheid een testje. ;)

3. Amber84

Amber84 Lid

11 nov 2008
    25
    0
    0
    Dat kan natuurlijk ook nog, dat het gewoon nog van toen is... maar het is mij nog nooit eerder opgevallen.. toch vreemd.

Tsja, misschien een testje doen, maar waar kwamen die menstruaties dan vandaan als ik zwanger zou zijn?

Groetjes

4. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hai meis!

Erg herkenbaar...

Ik heb het ook...de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 18 oktober en ik heb een cyclus van precies 28 dagen...dus dan zou ik 14 november ongesteld moeten worden...Gisteren zat ik op de bank en voelde ik ineens wat lekken. Ik ben een maand of 2 gestopt met borstvoeding van mijn zoontje van 6,5 maanden. Ik heb erg het idee dat ik weer zwanger ben. Ik heb een dochtertje van 19 maanden...een zoontje van 6,5 maand en misschien alweer zwanger...ik gebruik bewust niets omdat de 3e al welkom is. Ik zou als ik jou was ( als ik mezelf was ook hahahaha) een testje wagen.

Groetjes Najet

Deel Deze Pagina