Kent iemand dat? Vandaag merk ik dat elke keer als ik opsta, ik ontzettende pijn heb in mijn rechter lies, of eigenlijk net erboven. Precies dezelfde als waar de insteek is gebeurt voor de behandeling van hydrothorax. Mijn gevoel zegt bandenpijn, maar twijfel toch omdat de pijn zo erg is dat ik amper op kan staan en als ik eenmaal sta ik amper kan lopen! Iemand die dit kent en weet wat ik kan doen???
Klinkt als bandenpijn, ik heb het ook zo erg. Maar als je het niet vertrouwt en het ook niet wegtrekt zou ik het toch even navragen bij je behandelend arts of verloskundige.
Klinkt inderdaad als bandenpijn, dat kan heel heftig en naar zijn! Trekt het wel weer een beetje weg daarna? Of houdt het langer aan? Mijn ervaring met bandenpijn is dat dat altijd binnen 5 minuten wel weer langzaam wegtrekt.
Klopt, het trekt altijd met een paar minuten wel weg, als ik even rustig aan doe.... Dus toch wat ik dacht, bedankt dames!!
Ik heb exact hetzelfde, vooral als ik 's ochtends m'n bed uit kom. Dan loop ik echt een paar minuten helemaal krom, en vervolgens trekt het langzaam weg. Volgens de VK inderdaad bandenpijn.
Ik kon ook heel slecht opstaan in mijn vorige zwangerschappen.Ik had heel veel pijn aan mijn schaambot.Ik weet niet of jij daar ook wat last van hebt,maar dat heeft echt met bekkeninstabiliteit te maken.Ik kon ook echt niet lopen,pas als ik mijn schaambot hoorde kraken,dan kon ik weer langzaamaan lopen. Afschuwelijke pijn vond ik het.Kon me ook niet omdraaien in bed. Ik hoop niet voor je dat dat het is.
Ik moest ook meteen aan BI denken; ik heb het deze zwngerschap ook en ik heb dezelfde klachten als jij beschrijft. Ik kon ook moeilijk in bed omdraaien enzo.