Bruinige afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door XuonA, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    ... En over hysterisch gesproken: vandaag 7 dpo en ik heb zo de neiging om een test te doen..... Wat nergens op slaat, want zelfs de keer dat ik wel zwanger was, was ie op 8 dpo nog hartstikke negatief... Moet me beheersen ;)

2. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Oh Balen JustMiej16 :(. Zo zie je inderdaad maar dat het allemaal niets zegt hè.. Ook ik heb het idee die kant op te gaan. Helemaal door m'n bruinige afscheiding, vind dat echt zo'n voorbode van de menstruatie.

En 1982Eva, zo herkenbaar die hysterie haha.. Ook ik wil continu maar testen, maar dat heeft zo geen zin. Nog 8 dagen tot mn NOD. Ben continu aan t puzzelen wanneer ik er een test tegen aan zou gooi. Mn man zegt steeds gewoon wachten totdat je ongesteld moet worden, die snapt er duidelijk niets van haha!

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Eh, ik kon me niet meer beheersen dus ik heb een test gedaan.Spierwit natuurlijk :) Moet ook wel om mezelf lachen, de andere dagen ben ik heel nuchter ;) Nu maar even een paar dagen afwachten, al heb ik wel buikpijn, dus het zou ook kunnenn dat ik gewoon wat vroeger ongesteld wordt :(

4. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ook ik kan me maar lastig beheersen om niet te testen 1982Eva hihi... Maar weet ook wel dat het weinig zin heeft nu!

Hier ook buikpijn en nog steeds een beetje door de war door de afscheiding die ik ervaar. Dus ook ik weet het even niet... Van mij mag het wel volgende week dinsdag zijn, heb ik in ieder geval duidelijkheid haha!

5. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Goed dat je je nog beheerst ;)
    Hier vandaag echt buikpijn en nog steeds bruinverlies. Ik denk echt dat ik snel ongesteld wordt, zo voelt mn buik dus. Maar dat zou wel snel zijn, nu pas 8 dpo. Maak ik me dáár gelijk weer zorgen over. Terwijl ik toch zou moeten weten dat ik wel zwanger kán worden, vind ik het nu voor de tweede nog zenuwslopender dan voor de eerste!
    XuaonA heb je de puzzel wanneer je gaat testen al opgelost?? :)
    Ziehier voor statistiekjes:
    Pregnancy Tests Results by Day Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

6. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Hoi meiden,

Ik heb ook een paar dagen bruinige afscheiding gehad, aan het toiletpapier vooral. Dacht aan een naderende menstruatie, maar heb vorige week positief getest.

Ik hoop voor jullie dat het ook positief zal zijn! :)

7. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kijk dat geeft moed 😄 Gefeliciteerd!

8. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Bedankt! :)

9. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Woehie, dat geeft de burger inderdaad moed haha! Ik had het ook eigenlijk aan t toilet papier, ben een klein beetje in de onderbroek eenmalig...
    Dus wie weet, heb ik toch geluk de eerste ronde hihi!! Hard duimen voor ons 1982eva

10. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Weet nog steeds niet zeker wanneer te testen! Aaarrggghhh!!! Voor nu probeer ik me in te houden tot zaterdag! Moet dinsdag m'n NOD krijgen... Dus dan kan zaterdag wel dacht ik zelf 😁

11. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat kan volgens mij best. Ik geloof dat ik op 8 dpo nu echt ongi ben geworden :( extreem vroeg en heel teleurstellend :(
    Laat het weten he zaterdag!!

12. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Snap ik helemaal, is ook echt klote zo vroeg! Ons stomme lijf ook, bahbah!!!
    Ik laat het meteen weten zodra er een testje gedaan is! Ga er voor alsnog gewoon van uit dat we ronde 2 in mogen..

Deel Deze Pagina