hoi, ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben en vanmorgen had ik een klein beetje bruin bloedverlies. ik weet dat dit dan oud bloed is en dat dat nog niet per se een slecht teken is, maar ik zou toch graag horen of er meer vrouwen zijn die dit gehad hebben. stiekem maak ik me er wel een klein beetje zorgen over. mejon
ik had het ook hoor, ook nog een paar keer toen ik al wat verder was, het kan ook een innesetling bloeding zijn, meestal niets om je zorgen over te maken! gefeliciteerd!
Als eerste gefeliciteerd! En het kan idd innesteling zijn Geen zorgen maken hoor, ik heb er ook last van gehad rond 5 weken.
had ik ook na een week of 4 , een week of 3 later nog eens (weer oud bruin bloed). Ik zit nu bijna op 30 weken... dus: HARTELIJK GEFELICITEERD en maak je niet teveel zorgen!
sinds gisteravond is het rood. het is niet super de super veel. en vanacht ben ik een paar keer gaan plassen en iedere keer bij het plassen verloor ik wat rood bloed en soms een paar kleine stolseltjes, maar ik heb geen gruwelijke buikkrampen. ik heb gelezen dat als je erge buikkrampen hebt en veel bloedverlies dat dat dan een slech teken is. maar ik moet zeggen dat ik hier nu ook heel erg onzeker en bang van wordt. mejon heeft er iemand meer een paar dagen rood bloed verloren vroeg in de zwangerschap (om me gerust te stellen).
Ik zou even contact opnemen met je huisarts of de verloskundige. Vind het niet leuk om je te zeggen, maar bij mijn mk met 5 weken heb ik geen enkele kramp gehad. Ik verloor alleen slijmerig bloed met stolseltjes. Pim
Als je nog maar kort zwanger bent krijg je ook geen vreselijke bruikkrampen bij een miskraam denk ik.... Dan lijkt het meer op een iets heftiger menstruatie. Maar ik hoor ook heel veel verhalen hier over bloedverlies tijdens de zwangerschap dat toch goed afliep. Heel veel succes ermee!
het is niet dat ik nu meer bloed verlies dan tijdens een mentruatie. het is niet erger. de vk zei dat het gewoon even afwachten was maar is erg moeilijk.
Mijn eerste mk met 5 weken ben ik dus echt op de seh geweest om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten, zoveel pijn had ik! Dus dat gaat niet helemaal op. Bij de laatste mk heb ik ook geen kramp oid gehad. Alleen véél bloed en stolsels. Meid, ik hoop dat het goed zit. Succes!
ja ben ook benieuwd. het blijft hetzelfde, wordt tot nu toe niet erger. lijkt nog steeds menstruatie en nog wel stolseltjes. het blijft afwachten. kans is 50%. maar het wachten zal erg lang duren. duurt nog ruim een week voordat ik eventueel een echo zou kunnen krijgen, bijna 1,5 week. die onzekerheid is verschrikkelijk. maar probeer niet te stressen, want mocht het nog wel goed zijn dan zal stress ook niet goed zijn. hoop zo op een goede afloop. mejon
hallo mejon, K zou me niet al tedruk maken hoor mop Ben nu bijna 18 wk en heb nog steeds last van bloedverlies Was in het begin ook helemaal in paniek maar uiteindelijk was en is er niks aan de hand Nou laat wat van je horen gr cynthia
Ik had hier ook last van. Wel een week lang... Een innestelingsbloeding. En zoals je ziet, de beeb zit er nog steeds. Gefeliciteerd met je zwangerschap Liefs misspiggle
cynthia136 en misspiggle hadden jullie ook kleine stolseltjes? ik had vanmiddag het idee dat het ietsipietsie minder was. als ik na 2 uur ofzo ga kijken dan zit er wel op mijn maandverbandje bloed maar niet zo dat ie echt vol zit ofzo, dat helemaal niet. en bij het plassen zie ik wel wat bloed en stolseltjes maar dat is dan natuurlijk wel verdund met urine. soms (sorry voor de smerige details) verlies is een sliertje wat dikker bloed. maar geen erge krampen ofzo. hoop zo op een goede afloop, net als bij jullie. vindt het fijn goede verhalen te horen. maar een innesteling kan dan een week duren? die stolseltjes vond ik een eng idee, maar ja dat heb je al snel met bloed. mejon
Hoi Mejon. Zit een beetje met hetzelfde.Alleen is het bij geen helder bloed of stolsels. Heb het sinds vorige week vrijdag en heb donderdag positief getest.Loop er nu dus al zo'n 1,5 week mee.Is echt waterig bruinig. Bel morgen ook even naar dedokter voor de zekerheid. Hoop dat het goed met je gaat. groetjes Eva
volgens mij is het niet erg als het bruin is, maar voor de zekerheid kun je het idd even aan je huisarts navragen. gisteren in de loop van de dag werd het bloedverlies iets minder en gisteravond had ik het idee dat ik bijna de helft verloor van wat ik eerst verloor. dus dat is wel positief. hopen dat het stopt en dat mij zwangerschap gewoon doorgaat. naar mijn idee ben ik nog steeds zwanger. ik heb soms lichte steekjes/buikpijn, maar dat hoort volgens mij gewoon bij de zwangerschap. ik ben nu al een stuk positiever. en ik hoop er het beste van. maar positieve verhalen zijn nog steeds altijd welkom hoor. maar Twente, ikzelf denk dat je je niet heel erg druk hoeft te maken. mejon
er zijn toch veel vrouwen die bloedverlies hebben in hun zwangerschap. ik heb in mijn eerste zwangerschap helemaal niks gehad. dus schrok heel erg.
Hoi Mejon, Bij mij heeft het inderdaad een week geduurd, maar omdat ik dacht dat ik nog niet zwanger was heb ik me er niet druk om gemaakt. Ik ging ervan uit dat dit mijn menstruatie was. Bij mij was het echt alleen bruine afscheiding. Kan niet zeggen of er stolsels in zaten zo goed heb ik niet gekeken, omdat het voor mij op dat moment niet belangrijk was. Ik hoop dat het bij jou inderdaad ook een hele goede afloop zal hebben.
ja ik hoop het ook. ik krijg volgende week dinsdag een echo en dan zou ik precies 6 weken zijn. dit gaat een hele lange week worden! het is echt al een stuk minder dat wel. na 1,5 dag werd het bl.verlies al minder en afgelopen nacht heb ik helemaal niks verloren en vandaag overdag nog wel, maar stukken minder. ik vndt het echt een menstruatie lijken. maar misschien is het toch een innesteling! ik hoop dat we volgende week een mooi hartje zien kloppen. mejon
nu het bloedverlies ook steeds minder wordt voel ik me wel weer zekerder over mijn zwangerschap. maar ik heb momenten dat ik me zo onzeker voel en dat ik dan ineens denk dat ik mezelf voor de gek houdt. maar omdat het echt hele kleine stolseltjes waren heb ik echt het idee dat ik het vruchtje niet verloren ben. en als ik iets niet vertrouwde dan ging ik het bekijken maar dan was het toch alleen wat bloed of een vliesje. ik hoop dat jullie voor me duimen! wou dat ik het wat van me af kon zetten. ben vandaag wel gaan werken om afleiding te hebben maar zeg eerlijk dat ik er continu mee bezig ben.