Oeps, ik zie mijn vraag niet meer terug die ik net heb gesteld, dus probeer ik het nogmaals! Ik hoop trouwens niet dat jullie me lastig gaan vinde, want ik heb al eerder een vraag gesteld! In okt06 heb ik de laatse prikpil gehad, eind juli werd ik voor de eerste keer weer ongi. 15 Dagen later weer (maar dan heel licht) 35 dagen weer "gewone" ongi" En nu 14dagen na mijn laatste ongi weer licht ongi... Zou dit onpillen zijn of zou ik mssn wel zwanger kunnen zijn? Ik heb namelijk contstant een harde dikke buik en ben met vlagen wat duizelig. Stel dat ik niet zwanger ben, hoeveel dagen kan ik dan het best aanhouden voor mijn ei? Nu hou ik de 35 dagen aan.... Liefs, Lady79
Hey Imke, Nou dat weet ik dus niet. Ik weet niet of het zinvol is om te testen.....omdat ik van de week 2 dagen die bloeding heb gehad. Kan jij me misschien vertellen wanneer ik het beste kan testen? Liefs, Lady79
Oh sorry, nog een klein vraagje..... Wat denk jij dat het kan zijn van die onregelmatigheid van menstruatie en die lichte bloeding tussendoor? Nogmaals liefs!
Hi lady, Test op het moment dat je weer ongesteld had moeten worden. dus wacht je volgende cycles af...spannend! Imke