Dames, Wat was bij jullie de reactie van jullie baby vlak voor de bevalling? Ik hoor wel eens dat ze rustig worden voor de bevalling.. Nu is het zo dat ons meisje altijd een vrij rustige baby was haha. De laatste dagen is ze heeeeeeel rustig. Maar wat ik sinds vanmiddag (eind vd middag) meemaak slaat echt alles.... Ze is werkelijk de hele boel van binnen aan het verbouwen. Ze draait alle kanten op, voel niet alleen de voetjes, maar werkelijk alles draait.. De billen gaan alle kanten op, de knietjes en beentjes voel ik continu overal tegenaan duwen. Zelfs de schoudertjes en rug voel ik duwen en draaien. Ze ligt ingedaald en goed vast, ook blijven de voetjes aan de linkerkant. Dus ik kan ook niet zeggen, ze draait gewoon even om haar as. Verder is alles van binnen wel al goed aan het verweken, verstijken en kon de vk met 1 vinger al bij het hoofdje. Komt het wel eens voor dat een baby de tijd voor de bevalling echt heeeeel druk wordt? Onrustig....
Ons meisje was de 2 dagen ervoor heel rustig. De dag ervoor wilde ik bijna bellen. De dag zelf bewoog ze weer wat meer, maar geen verbouwing van binnen. Suc6 met de laatste loodjes en de bevalling!
spannend! misschien is ze alvast even aan het rekken en strekken voordat er door de nauwe uitgang moet ben benieuwd wanneer de weeen beginnen!
Nou anders ik wel. Vandaag is ze nog steeds erg aan het draaien met billen en benen. Maar wel ietsje minder dan gisteren gelukkig. Ben benieuwd wanneer het begint, hoeft van mij niet lang meer te duren namelijk haha.
Bij mij is madam ook heerlijk rek en strek oefeningen aan het doen... Hierdoor soms last van mijn vagina... Ik hoop natuurlijk ook dat ze niet lang meer op zich laat wachten maar ja dat heb ik niet in de hand. Heb jij ook last van de onderkant als ze zo lekker aan het bewegen is?
herken het precies en vroeg het mij ook af. Ze was gisteravond zo aan het bewegen. Ze hield niet meer op en ik vroeg me ook af of dat wat zegt of dat de baby's juist rustig zijn normaal. gister was het ook wel een stukje minder fijn dat ze zo druk was. Normaal vind ik het heerlijk maar ik had ook voorweeen erbij en ze bleef maar bewegen.
Ja ik ken dat jah... Lijkt of ze de marathon aan het lopen is maar helaas nog niets... Ik moet dan ook nog wel een paar dagen dus... Dacht misschien is het een voorteken maar nee...hihi Gelukkig wel dat meerdere mensen dit gevoel delen... Het lijkt wel of ze rechtstreeks op mijn vagina aan het dansen is
hahaha ja precies dat herken ik. Misschien dat het wel triggert dat je weeen zo op gang kunnen komen? ik hoop het maar.
Ja inderdaad laten we er maar het beste van hopen hihi Maar ja zolang ze nog niet naar buiten wil komen zit ze binnen beter en heeft ze het nog nodig... Zo zie ik het maar... Ben alleen heel nieuwsgierig naar alles eigenlijk... Denk dat ik er tijdens de bevalling wel anders over ga denken hoor
jaben ook heel erg beneiuwd. Ben ook bang dat ik onder de bevalling wel even wat anders ga roepen dan jippie! ben wel blij als het dor gaat zetten.
Hier altijd een heel erg rustig kindje. In week 39 ineens druk, veel duwen, strekken en om zijn as draaien. Echter zegt dit niks over de bevalling, want zijn nu 2 weken verder en ben nog niet bevallen En kleine man is gewoon weer lekker rustig als normaal.
dacht dat ze minder ruimte hadden rond deze tijd, maar hij maakt wel ruimte Hij heeft er de laatste tijd een handje van om met z'n voeten in mn zij af te zetten zodat aan de kant z'n kont naar buiten geduwd wordt. En dat met redelijk wat kracht, dus het doet soms gewoon pijn, vooral bij zn voeten. Maar het bewegen zegt volgens mij weinig over de bevalling, veel baby's bewegen nog tijdens de weeën en worden pas rustiger tegen de tijd dat je mag gaan persen.
Mijne s geen rustige buikbaby geweest en zelfs tijdens de weeën schopte en wiebelde hij nog hihihi De VK kreeg een schop toen ze me buik voelde, ik had toen al 6 cm ontsluiting