Myn hondje

Discussie in 'De lounge' gestart door , 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Er zyn hier zoveel mensen dus heel misschien heb ik geluk dat iemand hier mijn oude hondje heeft..
    Het is niet dat ik haar terug wil dat kan ik natuurlijk niet maken al zou dat wel helemaal geweldig zijn maar zou gewoon willen weten hoe het met haar gaat. We hadden haar na de vrouw gebracht waar we haar weg hadden gehaald en die had beloofd haar niet te verkopen zodat we haar weer terug konden nemen ( door omstandigheden kon ze op dat moment niet bij ons blijven) en je raad het al ze heeft haar dus wel verkocht :x :x

Het is een kruising tussen een shih-tzu/pekingees in haar paspoort staat de naam Laila ( al kan die wel veranderd zijn door de mevrouw) ze is nu bijna een jaar oud gok ik. Het is niet al te veel info heb ook geen foto op de laptop helaas maar als ik die heb zal ik hem in mn album zetten en dan zal ik het melden.

Dus weet iemand waar ze is zou ik dat graag weten alleen om te weten hoe het met haar gaat

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zet anders eens een oproep op mp! misschien werkt dat!

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Als je een foto had, dan had ik je misschien kunnen helpen. Kennisen van mij hebben een jong hondj wat Laila heet. Maar weet niet of ik het goede ras voor ogen heb dan.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Welke kleuren heeft het hondje?

5. Niet meer actief

:eek: ik heb een klein fototje niet echt duidelijk mmaar je kan wel haar kleuren zien ik zal hem zo hierneer zetten

6. Niet meer actief

foto staat in mn album :)

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wat een scheetje

hoop dat je er iets van hoort !

succes

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Ik zou het die vrouw gewoon vragen en als ze niet wil vertellen waar je ze het hondje naartoe heeft gebracht. Een mondelinge overeenkomst is net zo geldig als een schriftelijke en anders zeggen dat je eens je rechtsbijstandsverzerkering gaat bellen, want dit kan niet zomaar.

9. Niet meer actief

Ja lief is die he:D

Mis haar echt heel erg :(

Die vrouw zegt dat het enige wat ze weet is dat die mensen haar zouden bellen en mailen en dat dus niet hebben gedaan :( dus daarom hoop ik op deze manier misschien de eigenaar van het hondje te vinden of iemand wie weet wie de eigenaar nu is. Ik kan die mensen natuurlijk niet vragen haar aan mij terug te geven hun zijn natuurlijk ook gehecht aan het hondje logisch maar wil alleen weten of alles goed met haar gaat en of ze niet bij een fokker zit die haar alleen heb omdat ze mooi klein is en dus kleine pups krijgt

Ik ga die vrouw waar we haar toen heen hadden gebracht gewoon weer uithoren misschien kom ik weer iets te weten

mijn lieve hondje :(

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Ja, lekker van dat mens, alsof je zomaar een hondje wegdoet en geen nummer of adres noteert. Nou, ik hoop dat je uitvindt waar ze nu woont en of het goed gaat, succes!

11. Niet meer actief

ja idd ze heeft zelf heel veel hondjes en is er heel gek mee en als ze er 1 verkoopt is ze helemaal van slag en wil ze alles weten en of die mensen dan nog af en toe een fototje willen sturen en dan heb ze bij mij hondje zeker niks genoteerd beetje raar allemaal. Thanks ik hoop dat ik snel meer weet!

12. Niet meer actief

hey meid wat klote voor je zeg heb zelf een chi-tzu met ongeveer dezelfde kleur , weet alleen zeker dat het niet die van jou is want heb haar al vanaf 6 en een halve week toevallig heet ze ook layla , maar zo hebben wij haar genoemt. begrijp wel dat je gelijk gehecht bent aan zon beestje en dat dit niet netjes handelen is van haar. misschien als je wat meer gegevens van de vrouw geeft waar je ze weer naartoe hebt gebracht dat mensen hier het misschien herkennen.
    zoals woonplaats , voornaam uiterlijk en zo iets.

heel veel succes met je zoektocht en ik hoop voor je dat je der vindt

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Oke ik zet het hier voor mezelf even op een rijtje.

Jij koopt een hondje bij de fokker

dan blijkt dat je tijdelijk even niet voor je hondje kunt zorgen

de fokker wil wel tijdelijk voor je hondje zorgen totdat het weer naar jou heen kan.

dan blijkt dat de fokker het hondje door heeft verkocht aan iemand anders zonder de gegevens van deze nieuw koper te noteren

terwijl jij het verzoek kreeg, toen je hem kocht, je naam en adres achter te laten en een foto'tje te sturen zodat ze kon zien dat de kleine het goed maakte.

Vreemd hoor, heel vreemd, ik zou toch eens naar een wetswinkel of iets dergelijks gaan om te kijken wat je nog kunt doen, je hondje kun je dan misschien niet terug krijgen maar toch zeker je geld wel want nu heb je geen van tweeën meer.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina