Een hele poos geleden was er een topic over het online kopen van bruiningscreme. Ik heb al in de zoekmachine gekeken maar kon het zo gauw niet vinden. Het was een hele fijne creme en veel zp meiden hadden hem toen besteld. Ik ga in juli 'trouwen' en wil toch wel graag een kort jurkje aan zodat ik er toch iets specialer uit zie. Nu heb ik echt mega witte benen die moeilijk bruin worden dus vandaar mijn zoektocht
Ik ga in juni trouwen en zit te denken aan spraytan. niet de look "ik kom net van Aruba af" maar gewoon net mooi een kleurtje. maar ik twijfel nog wat ik ga doen. ik heb een lange jurk aan het gaat mij alleen om mijn bovenlijf. Misschien doe ik het ook wel niet, ik wordt nou eenmaal nooit echt bruin dan zie ik er oom zo nep uit wellicht. maar misschien is het wel iets voor jou?
Je hebt spray tan van Marc inbane. Hele fijne mist als je sprayt en een mooie gelijkmatige kleur. En geen vlekken wat je met creme wel snel kan krijgen. Kijk maar eens op YouTube, staan veel filmpjes op.
Dank jullie! zal de tips meenemen. Hopelijk leest iemand het van het topic wat toen liep. Was qua prijs namelijk ook aantrekkelijk en heel fijn qua aanbrengen. Kan me helaas niet meer herinneren wie het toen als tip gaf
Ja dat is bij Captain Tan - Nederlands eerste zelfbruiner webshop De St Moriz zelfbruiner. Ideaal en lekker goedkoop!
Ik heb de lotion, die schijnt beter te zijn bij een droge huid. De lotion is super, maar volgens mij de mousse ook hoor!
Dit is het topic waar je het over hebt volgens mij: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/515009-welke-high-end-zelfbruiner.html
Ja klopt. Ik Ben nu helemaal overgestapt op die St Moriz Terwijl ik daarvoor echt superdure zelfbruiners kocht
Ik heb 'm vandaag ook besteld (Had in dat oude topic al gereageerd maar durfde niet goed) Nu las ik dat je eerst moet scrubben, daarna insmeren met olie vrije bodylotion (hoe weet ik dat?? Is Zwitsal dat ook?) En na de bodylotion gelijk de zelfbruiner?
Volgens mij moet je alleen je ellebogen en knieën insmeren van tevoren, en ook je handen en voeten. Die worden anders bruiner dan de rest van je lichaam. Of er olie inzit kun je toch gewoon in de ingrediënten zien?
De mouse vind ik het fijnst! Goed dat ik dit topic zie, ik moet weer even een tanningmit kopen. Ideaal!
Ik heb ook zo'n scrubhandschoen gekocht bij Captain Tan, net als idd de tanning mitt. Beide echt onmisbaar vind ik! Ik smeer trouwens alleen mijn knieen en ellebogen in met bodylotion. Bij je voeten moet je idd ook een beetje oppassen met insmeren. Of er olie in zit kun je idd gewoon nalezen bij de ingredienten
Bedankt allemaal! Ik heb het oude topic gelezen en ga straks de mousse bestellen. Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat en gelukkig kan ik nog even wat maandjes oefenen met smeren
Whahaha.... hoezo blond? Sorry!!! Dus alleen ellebogen en knieën insmeren! En je gezicht? Tips?? Bij je oren? Haargrens? Ik heb de lotion en de mitt besteld. Komt morgen binnen! Brrr!
Hmm ik heb zelf altijd hele dure maar heb net ook op Captain Tan gekeken en die St.Moriz zijn inderdaad niet duur..Toch maar even proberen! Ik moet altijd wel oppassen bij m'n gezicht. Ik heb een droge huid en droge plekken worden sneller bruin. Op mijn gezicht meng ik het wel eens met dagcreme.en verder uitsmeren ook als een dagcreme en vooral niks vergeten! Het is in het begin even pielen maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan is het zulk heerlijk spul!!
Dacht even reageren, ik heb zelf spraytanning salon. Wil je mooie kleur Schrub 24uur van te voren scheren evt 48u van te voren. En idd ellebogen knieën hielen en binnenkant van de handen en nagelrienen even insmeren maar gebruik als je gaat tannen geen Zwitsal dit omdat er iets alcohol inzit dit droogt huid uit en kan lotion of spray net wat je gebruikt een ander resultaat geven. Na de tijd 12 na aanbrengen even afspoelen en lekker insmeren zo krijg je mooiste resultaat. Oh een tip wil je mooi in bruidsjurk ga naar professional hoe vaak ik bruidjes krijg die zelf druk bezig zijn geweest en mislukt is en in tranen bij me komen en dus als nog herstellend tanwerk moet uitvoeren zonde scheelt ook hoop stress.