Weten jullie een goede bruiningsspray die niet vlekt? Heb van de zomer een bruiloft van mn broer, en kan echt niet aankomen met die melkflessen van mij.Wie kan mij helpen?
st moritz! ik gebruik de dark variant met de "tanning mitt" https://captaintan.nl/zelfbruiner/dark/st-moriz-tanning-mousse-dark/ maar met alle bruiningsproducten geldt: 1. heeeeel goed scrubben 2. alle droge plekken insmeren met bodylotion (knieën, enkels, oksels, ellebogen, evt polsen. 3. heeeeel goed uitsmeren (echt geen een plekje vergeen) 4. geen strakke kleding dragen wanneer je de zelfbruiner aangebracht hebt. persoonlijk vind ik het geen porum om alleen je benen in te smeren, je ziet altijd wel wat verschil. doe dan alles en alle zelfbruiners van l'oreal maken me oranje!
Nou, ik heb deze week een bruiloft, en ondanks dat ik best ijdel ben, ga ik lekker met mijn melkflessen in een kort jurkje, ha! Maar goed, dat is niet de info die je wilde, sorry. Ik wilde alleen aangeven dat ik spray meestal niet mooi vind en melkflessen vaak alleen jezelf storen.
Ik zou voor zoiets naar een praytan professional gaan... Kost iets van 19 euro en dan gaat het (meestal) echt goed
échte spierwitte melkflessen storen mij wel echt behalve als je een porseleinen poppetje bent die helemaal egaal een lelie blank huidje heeft.. dat vind ik wel mooi
Ik vroeg mij gisteren toevallig ook af welke bruinigsspray er goed zou zijn, toen ik Roy Donders gisteravond op tv bezig zag zijn gezicht in te sprayen wat hij vervolgens droog fohnde
Ik durf het niet aan want ben bang dat ik er verslaafd aan raak. Ben namelijk erg bleek. Met dank aan mijn vaders afkomst. Schotse mensen zijn nu eenmaal bleek.