wat waren jullie symptomen 6 dagen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lientje1994, 17 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lientje1994

15 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal wat hadden jullie voor symptomen voor nod?

Ik zit nu op 7 dagen voor nod. Afgelopen week 3 dagen bij het afvegen wat roze en bruin verlies gehad

Nu heb ik alleen wat last van de zijkant van mijn borsten en van mijn buik

Ik hoor graag jullie ervaring

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik zit ook 6 dagen voor vermoedelijke NOD (cyclus pas net op gang)
    Maar heb m'n ei ook niet kunnen vinden..
    Dus heb werkelijk geen idee hoe wat of wanneer ik kan testen.
    Wel enkele dagen vruchtbaar slijm gehad en sinds enkele dagen wat felle steekjes in de onderbuik, rommelende maag en darmen. Met vlagen wat weeïg/misselijk. Geen eetlust of ineens juist giga honger gevoel en heel gek, elke avond ineens gevoel van gloeiende wangen?!
    Kan vanalles wezen helaas.

3. lientje1994

15 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd ook geen eetlust of soms juist heel veel eind deze week ga ik testen en jij?

4. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik wacht tot het weekend..
    Denk persoonlijk dat ik me vanalles in m'n hoofd haal wat niet zo is.
    M'n cyclus totaal nog geen kijk op en ovu ook niet gevonden. Erg frustrerend!!
    Voor ons ronde 1, dus kan het me bijna niet voorstellen!
    Wel spannend hoor!
    Ben erg benieuwd wat eruit komt bij jou deze week!

5. lientje1994

15 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook! Oja ik heb enorme jeuk boven mijn navel en onder mijn borsten

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zit op 8dpo inmiddels en ik moet zaterdag of zondag pas menstrueren.
    Op dit moment heb ik alleen vreselijk last van me darmen en droom ik erg raar. Kn me herrinneren dat ik dat bij me vorige zwangerschap in het begin ook had. Maar hoeft helaas niks te betekenen.

7. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hoi! Mag ik meeschrijven?

Ik zit nu 6 dagen voor NOD, we hebben deze maand besloten voor een 2e kindje te gaan. Ik vind het echt spannend, had eerlijk gezegd verwacht er niet zo veel mee bezig te zijn maar toch betrap ik mezelf erop dag ik vanalles voel..

Ben met vlagen wat misselijk
    Tepels zijn een beetje aan het verkleuren (geen idee of ik dit altijd heb als m'n mentruatie eraan zit te komen)
    Rommelende darmen
    Er lijken wat dikkere aders op m'n borsten te ontwikkelen (of wil ik dit zien?)
    Regelmatig sinds 2 dagen wat ongi-krampen...

Ik heb een regelmatig cyclus van 28 dagen, dus dat m'n menstruatie eraan zit te komen aankomende zondag is een feit (of niet hopelijk!!)

8. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    O spannend Romantic!
    Ik heb af en toe idee dat m'n tepels donkerder zijn..
    Maar kan t me ook verbeelden. Verder voel of zie ik er niets aan.
    Dit word n lange week;)

9. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Bij mijn eerste had ik de eerste maand voor en rond de nod alle klachten die je maar kon bedenken. Pijn in de borsten, misselijk, slecht slapen etc. Toen werd ik ongesteld. De maand erop had ik totaal geen klachten en tadaa hartstikke zwanger.
    Bij de andere twee zwangerschappen was ik 5 dg voor de nod al misselijk.

10. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik had totaal geen symptomen. Pas daarna wat misselijk (denk ook van de spanningen) en rond week 6 kwam de vermoeidheid :)

11. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Haha... ik heb elke maand na mijn eisprong heeel veel 'symptomen':D... maar het is steeds niets hoor. 1 keer positieve test gehad eind april maar dat ging niet goed. Liep niet op en werd toch ongesteld.

Nou zit ik 1 dag voor mijn NOD maar heb eigenlijk geen symptomen maar ik denk dat dat komt omdat ik besloten heb om er wat minder mee bezig te zijn.
    Ik heb morgen mijn NOD en als die uitblijft wacht ik voor de zekerheid woensdag nog af en dan ga ik donderdag testen. tot nu toe heb ik continue voor mijn NOD al getest maar ben steeds bang voor weer een streepje dat niet oploopt :(.

Maar nu zit ik bij ieder buikpijntje te voelen of de menstruatie komt ;). Voel me echt af en toe zo'n ontzettende muts :p.

12. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Haha, herkenbaar.
    Ben er eigenlijk al teveel mee bezig..
    Maar als bijna 6mnd je menstruatie niet komt na stoppen met de pil dan ga je toch eens ovulatietesten proberen.
    Ga ook nergens vanuit.. Maar toch stiekem gaan bepaalde dingen je
    opvallen..
    We wachten 'rustig' af.

13. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Bij mijn dochter was ik na 1 maand al zwanger en betrap mezelf erop dat ik toch denk dat dat bij een 2e dan ook snel zou moeten gaan...

14. lientje1994

15 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb last van heel veel afscheiding hadden jullie dit ook? Ook als ik zit voel ik daar onder veel druk. Herkennen jullie dit?

15. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Herken ik niet.. Heb juist helemaal geen afscheiding!
    Hebben gister en eergisteren nog geklust.. Aandeel van mijn man is enige wat ik aantref (haha sorry)
    Heb wel zulk raar geborrel in m'n onderbuik, net of er vanalles beweegt! Allemaal lucht denk ik.

16. Logan

Logan Niet meer actief

Niks. Op 13dpo begon de vermoeidheid maar meer heb ik niet gemerkt voor nod. Spannend!

17. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Ik zit nu ook op 6/7 dagen voor nod! Afgelopen vrijdag met afvegen super licht roze achtige afscheiding gehad,, maar denk dat het misschien door de seks kan komen... terwijl ik dat normaal nooit heb en het weekend ervoor zou ik mijn 'eisprong' gehad moeten hebben en toen heb ik mijn vriend het hele weekend niet gezien alhoewel ik hem misschien ook eerder gehad kan hebben en dus een late innesteling heb gehad, ik wacht mijn nod nog maar even af.

Ik ben erg benieuwd voor de rest en hoop dat het snel raak is.

En owja, heb nu veel last van buikpijn en chagerijnig en veel naar wc omdat ik meer last heb van mijn darmen dan normaal gesproken en soms ook misselijk en meer moe.

18. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Nu 5 dagen voor NOD... Veel lage rugpijn die ook soms in m'n onderbuik zit. Wat ik ook voel tijdens m'n eisprong, en 1 dag voor, en tijdens m'n menstruatie... Afwachten maar!! Zondag als ik niet ongesteld wordt, ga ik testen..

19. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Hier na de eisprong tot aan NOD rommelende darmen, (hele erge) honger en pijnlijke borsten. Die pijnlijke borsten gingen een paar dagen voor NOD weer weg waardoor ik dacht dat het niet raak was, maar zie banner :)

Oja, en totaal geen afscheiding!

20. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek

Gefeliciteerd Bozoe!
    Ik lijk nu meer symptomen te krijgen die bij de eisprong passen.
    Vanmorgen erg waterige afscheiding en krijg wat zere tepels!
    Snap er werkelijk niets meer van.. Zondag NOD (maar ei dus niet kunnen vinden) Kan dus ook dat m'n ei gewoon veels te laat is, zucht..

Och en maagzuur?! Ben bekend met middenrifbreukje..
    Snel klachten vd slokdarm maar voel nooit echt t zuur..
    Nu constant!

Deel Deze Pagina