hai dames ik heb zoiets raars en weet niet wat ik ervan denken moet ik zal me even voorstellen ik ben 30 en moeder van romano nou ben ik al 7 maanden bezig om zwanger te raken van een tweede zoon of dochter nou is mijn vraag ik ben 29 november ongesteld geweest dat is gewoon normaal verlopen en normaal voel ik altijd mijn eisprong dus die moet ik dan rond volgende week krijgen maar nu vanochtend na het opstaan ging ik plassen en niks aan de hand maar toen ik bijna klaar was met plassen hopla daar kwam het bruinige bloed? snap er niks van heb niet echt krampen gelukkig maar zou ik innestelingsbloeding hebben gehad en dat dan 3 weken voor de nod of is het wat anders? wie o wie heeft dit meegemaakt snap er niks meer van maar hoop wel stiekum dat het innesteling is
Bruin bloed is oud bloed; misschien is er nog wat achter gebleven van je ongi en wordt dat nu opgeruimd..
ja dat zou inderdaad ook nog eens kunnen maar zou ik dan ook lichtelijk misselijk daarvan worden want dat heb ik er ook nog eens kado bij voor de rest valt het allemaal wel mee en is het nu alleen bij het afvegen en in mijn inlegkruisje sorry voor details maar het komt gelukkig niet meer mee als ik plassen moet ik snap er niks van ik wacht maar weer af maar ja het klussen is nu dus op een stop helaas bedankt voor je reachtie
Ik loop ongeveer gelijk met jou gezien mijn cyclus... ik ben 26 nov ongesteld geworden en moet het nu rond 25 december weer worden (of liever niet)... heb net een paar dagen ook wat bruine smurrie gehad op toiletpapiertje... denk dat het nog van mijn eitje kwam... is namelijk op de dag van de eisprong begonnen... dus misschien bij jou ook wel.... of misschien een winterschoonmaak in je baarmoeder.. hihi
hahahahahahahahah ja laten we het daar maar ophouden de grote winterschoonmaak en dan maar hopen dat dat werkt dat de zaadjes of in elk geval een zaadje blijft hangen en geniet van het schone huisje hahahaha hopelijk hebben we in 2007 een goed jaar leuk dat we een beetje gelijk oplopen.
Ja ik hou het op een schoonmaak.... dan komt de beeb in ieder geval in een net kamertje voor de komende 9 maanden... hihihi... Ga sowieso met kerst nog niet testen... vorige keer had ik pas 18 dagen na mijn eitje eindelijk mijn ongi (wel al 2 dagen wat spotting)... als ik dat nu reken zou ik daarmee op 29 dec komen... en met die 2 dagen spotting zit ik dan op zijn vroegst op woensdag... maar met 30 dagen kom ik op eerste kerstdag..... dus op zijn vroegst ga ik denk ik 28 of 29 december testen... als ik dat volhoud
hoe dan ook ik blijf hopen en duimen voor je dan maar een nieuwjaars kado is ook een leuk nieuw begin van het jaar toch?! bij mij heeft het nu ontzettend door gezet ging vanochtend naar de wc en tja het leek de rode zee wel dus ik denk idd dat ik gewoon een tussenbloeding heb pfffffffffffff wat baal ik ervan zeg het is erg dun en bruin rood het ziet er gewoon vies uit bah bah sorry voor details zo op de vroege ochtend
oei meid dat is minder... bij mij bleef het beperkt tot wat spul bij het afvegen (ben er nog niet helemaal vanaf.. iedere dag nog 1 of 2 keer maar inmiddels is het al wat lichter bruin... maar na 6 dagen ben ik dat toch wel wat zat)... Ik hoop voor je dat het snel over is...
tja das zeker minder ja rot maar ja kan er niks aaan doen helaas is afwachten in welke ronde zit jij? ik zit al in mijn 7e ronde dus ik frustreer af en toe vreselijk :x nou ja eens zal het wel weer gebeuren toch hoor mij nou zit mezelf moed in te praten maar kan alleen denken aan hoe ik snel zwanger kan worden
@rastagirl; ik kom pas kijken... zit nu in maand 2 na stoppen met de pil... zie dat je ook 30 bent... net als ik last van je klokje die begint te tikken? Ik hoop voor je dat je bloed snel verdwijnt... kun je je eitje voelen of niet? Misschien dat het een tussentijdse bloeding is en dat je gewoon van de week je eitje krijgt?! Ik ga voor je duimen! Knuf
ja ja het klokje tikt en niet een beetje denk soms dat ie bijna ontploft hihihi ik ben idd dertig over drie maand alweer heb al wel een zoon van bijna 6 maar hij tikt voor een tweede ja ik voel mijn ei altijd zeer duidelijk jij ook of voel je hem niet? das vind ik wel een geluk dat ik hem voel maar toch wil het nog niet helaas
nou las ik ergens dat als je tussenbloeding hebt je het vruchtbaarst bent? weet nie of het klopt maar hoe groot me wens ook is ik laat mijn mannetje niet de rode zee over varen. dat is niet iets voor mij
hihi kan ik me voorstellen... ik had gisteren tijdens het vrijen ineens rood bloed verlies.... dus even flink janken want ik dacht wat heb ik nou weer? maar bleef maar kort duren.. daarna de hele dag nog wat bruin slijm maar vandaag tot nu toe helemaal schoon weer...... dus wat dat geweest is? misschien geknapt bloedvaatje? kreeg vanmorgen van mijn beste vriendin te horen dat ze zwanger is... snif snif... ze wilden er nog niet eens echt voor gaan en het is nu al raak.... snif snif... heb weinig hoop deze maand met al dat rare gedoe...
tja kan me voorstellen hoe je je voelt als je dat hoort een dikke knuf meid gister was mijn bloeding ook afgelopen de hele dag en 'snachts naar wc om te plassen doe ik normaal ook nooit kwam er nog een bloedpropje en nu vandaag weer helemaal niks helemaal schoon snap er ook niks meer van heb wel afspraak gemaakt bij de dokter moest eigelijk 10 voor 12 vandaag maar hij had een spoedgeval dus nu moet ik 15.40 uur weer trug ben benieuwd maar goed het is en blijft een man en zal het wel afschuiven op niks.. pfffffffff meid hou je hoofd omhoog onze dag komt nog wel
hoi ik heb een week bruine afscheiding gehad nadat ik 8 dagen van mijn ongi af was en ik ben nu 2 dagen overtijd dus ik weet zelf ook niet wat het kan zijn ik zit zelf ook met onzekerheid maar ik ga mijn zelf nu geen zekerheid geven dat ik zwanger kan zijn dat zie ik vanzelf wel heb al genoeg terleurstellingen gehad is niet zo leuk maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon ff langs de dokter gaan
loona je kan alleen zekerheid krijgen als je test wacht anders tot eind deze week en ga dan testen dan moet je hcg toch wel wat kunnnen laten zien
loona ik kan je gevoel begrijpen je klinkt zo depri kop op meid onze tijd komt nog hoeveelste ronde zit jij? meid kom op dikke knuf
@rastagirl: succes bij de huisarts en ik hoor het graag van je.... misschien heb ik dan ook meteen antwoord op mijn vraagjes... hihihi.. Ik durf zelf niet zo goed naar de huisarts omdat ik ook pas net gestopt ben met de pil en denk dat ze het daar dan wel op af zal schuiven.......