ja ik ga ook afwachten tot eind deze week het het zal wel geweldig zijn als ik zwanger zou zijn dan kan ik met kerst iedereen het goede nieuws vertellen maar ik verheug mij er niet op eind deze week ga ik een test doen tenzij ik dan al ongi ben geworden
hahahaha @brigitte heb je goed bedacht is ook zo hoor als je net bent gestopt gooien de artsen het op ontpillen jullie horen het vanmiddag als ik trug ben van de dokter wie weet zegt ie mij ook dat ik aan het ontpillen ben na 7 maanden hhahahahaah lekker makkelijk altijd die artsen tot straks........
nou meiden volgens de huisarts is het een vroege miskraam geweest de bloedingen kwamen gister middag weer licht aan waaien en gingen dan wel dan niet werd er gek van! nu moet ik afwachten of het vrijdag weg is en anders moet ik voor een echo dus we wachten maar af vanochtend heb ik geen bloeding maar dat was gister ook zo ik heb dus geen mooi kerst kado
nu ook weer een ander probleem vanaf wanneer bereken ik me cycles nu dan vanaf dat de bloeding begon of vanaf me menstruatie? wat een dilemma's allemaal zeg jeetje word hier zo moe van allerlei symptonen iedere maand de hoop iedere maand en de teleurstellingen is toch helemaal niet leuk meer! waarom kunnnen wij ook niet gewoon zo zwanger worden zoals sommige mensen en de helft daarvan wil niet eens kinderen dat maakt het nog erger. sorry dames maar voel me kl...
@Rastagirl: wat onzettend balen.... inderdaad waarom sommigen wel die het niet eens willen... maar ja onze tijd schijnt nog te komen.... hier is alles weer redelijk rustig... nog wel wat bruin maar heb een vraag aan een VK hier op de site gesteld en zij antwoordde dat het niet veel kwaad kan...
oh wat rot zeg rastagirl nou hopen dat het de volgende keer wel raak is ja ik had het 2 weken voor mijn nod en ik ben nu al 3 dagen overtijd dus dat wordt ook nog ff afwachten maar hoeveel dagen heb je last gehad van die bloeding? gr loona