bruinverlies 3 weken voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rastagirl, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loona

loona Lid

18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    ja ik ga ook afwachten tot eind deze week het het zal wel geweldig zijn als ik zwanger zou zijn
    dan kan ik met kerst iedereen het goede nieuws vertellen maar ik verheug mij er niet op eind deze week ga ik een test doen

tenzij ik dan al ongi ben geworden

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hahahaha @brigitte heb je goed bedacht
    is ook zo hoor als je net bent gestopt gooien de artsen het op ontpillen
    jullie horen het vanmiddag als ik trug ben van de dokter wie weet zegt ie mij ook dat ik aan het ontpillen ben na 7 maanden hhahahahaah
    lekker makkelijk altijd die artsen tot straks........

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    nou meiden volgens de huisarts is het een vroege miskraam geweest :cry:

de bloedingen kwamen gister middag weer licht aan waaien en gingen dan wel dan niet werd er gek van!

nu moet ik afwachten of het vrijdag weg is en anders moet ik voor een echo dus we wachten maar af vanochtend heb ik geen bloeding maar dat was gister ook zo

ik heb dus geen mooi kerst kado :cry: :cry: :cry:

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    nu ook weer een ander probleem vanaf wanneer bereken ik me cycles nu dan vanaf dat de bloeding begon of vanaf me menstruatie?

wat een dilemma's allemaal zeg jeetje word hier zo moe van allerlei symptonen iedere maand de hoop iedere maand en de teleurstellingen is toch helemaal niet leuk meer!

waarom kunnnen wij ook niet gewoon zo zwanger worden zoals sommige mensen en de helft daarvan wil niet eens kinderen dat maakt het nog erger.

sorry dames maar voel me kl...

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Rastagirl: wat onzettend balen.... inderdaad waarom sommigen wel die het niet eens willen... maar ja onze tijd schijnt nog te komen.... hier is alles weer redelijk rustig... nog wel wat bruin maar heb een vraag aan een VK hier op de site gesteld en zij antwoordde dat het niet veel kwaad kan...

6. loona

loona Lid

18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    oh wat rot zeg rastagirl

nou hopen dat het de volgende keer wel raak is ja ik had het 2 weken voor mijn nod en ik ben nu al 3 dagen overtijd dus dat wordt ook nog ff afwachten

maar hoeveel dagen heb je last gehad van die bloeding?

gr loona

Deel Deze Pagina