Bruinverlies 5DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee dames,

Klein vraagje hier! Ik zit nu ongeveer 5DPO en volgens de calculator hier zou ik vandaag mijn innesteling kunnen hebben. Nou heb ik sinds gisteravond last van heeeeeeeeel licht bruinverlies. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, altijd begint mijn menstruatie gewoon Pats Boem!

Zijn er dames die dit ook hebben gehad? En wat betekende het bij jullie? Ik probeer mezelf hier namelijk niet gek te maken en ik blijf denken dat ik gewoon niet zwanger ben en het geen innesteling was (ook al wil ik dat enorm, maar ik mag er niet teveel aan denken).

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Liefs van, een weer eens onzeker, Aster...

2. nono

nono Niet meer actief

Ik gister ook gehad! Ik hou dit topic ook even in de gaten. =) Normaal ook nooit bruinverlies maar gister wel, echter een heel klein beetje.

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Heb het in beide situaties gehad helaas.
    Na het stoppen met Nuvaring een week voor mijn menstruatie wat bruin.
    Met de zwangerschap van mijn jongste zoon en van mijn MA ook wat bruinverlies gehad rond die periode.

Sorry, weet je nog niets!

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee, dat is toevallig!

Maar dan zit jij in dezelfde onzekerheid als ik dus..
    Het komt bij mij trouwens ook niet door seks, want dat hebben we nu al 2 dagen niet gehad. VL was even toe aan rust, haha!

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Mamadaisy: Misschien niet, alleen heb ik ook ooit de nuvaring gebruikt. Alleen al langer dan een half jaar vanaf. Zegt ook weer niets, dus het blijft gissen..

Gewoon rustig afwachten en geduld hebben was de oplossing,toch?

6. nono

nono Niet meer actief

Dat is zeker toevallig! Bij mij kan het ook niet door de seks zijn. Het was ook echt maar een klein beetje (Klein veegje in ondergoed en wat aan wc papier)

Wie weet, misschien wel een innesteling. :D

7. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Misschien bij ons allebei wel!

Maar ja, wordt nog even wachten dus.. Wanneer is jouw NOD?
    Die van mijn is officieel op 30 november, maar ik denk dat ik pas later ga testen, als ik niet ongesteld mocht worden. Of wilde jij al eerder een testje gaan wagen?

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Nono: heb jij het nog steeds? Bij mij is het namelijk alweer afgelopen. Snap er echt niets van!

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ikke! Ik heb vanaf dag 3 voor mijn NOD tot op de dag van de NOD beetjes bruin bloedverlies gehad. Van een dag niet veel meer dan een veegje van ongeveer 2 cm. Met alle klachten erbij die horen bij een doorkomende menstruatie. Maar die kwam dus niet. Maandag was het bruine bloed weg en gisteren positief getest!

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik had het ook gisteren! 7 DPO.

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Frannie: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij jou was het dus waarschijnlijk een innestelingsbloeding? Heb je eerder ook bruinverlies voor je nod gehad?

@Veerr: Leuk je weer te "spreken"! Spannend voor jou ook dus! Is het bij jou ook al gestopt? Wanneer wil je gaan testen?

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou ik wacht denk ik gewoon tot mijn NOD. Maar goed dat zeg ik nu:p
    Volgens mij is het gestopt nu. Altijd spannend he! Wanneer wil jij gaan testen?

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik wil ook wachten tot mijn nod, maar ook hier; ik weet niet of ik dat red!

Denk misschien 2 december testen dan..

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik ga nog geen datum in mijn hoofd plannen want dan weet ik nu al dat als het die dag is ik zeker weten ga testen :p Zie het dan wel joh. Misschien word ik voor die tijd al wel ongi. Wie weet.

15. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ik heb er geen last van gehad...

16. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Kim: nee, volgens mij hoeft het ook niet altijd zo te zijn. Het kan bij mij ook nog steeds niets betekenen, maar dat weet ik dus nog niet.

@Veerr: Knap, hoor! Zo relaxt ben ik er echt niet meer onder..

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Het kan heel veel betekenen. Schommeling in je hormoonspiegel kan het ook gewoon veroorzaken.
    Geloof ook dat meer vrouwen zijn die geen innestelingsbloeding hebben dan wel. Ik ben ook niet super relaxt hoor :)

18. Yris

Yris Niet meer actief

Spannend meiden :) ik had het dus op 5 dagen na mijn ei, beetje bruinig slijm en was dus wel zwanger toen :D

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Spannend! Nu worden we nog nerveuzer :p
    Verder heb ik alleen weinig symptomen. Wat krampjes. Jullie?

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Oeh, dat maakt het wel weer spannend, ja!

Ik heb vandaag last gehad van duizeligheid en totaal geen zin in eten. Beetje misselijk tijdens mijn prakkie vanavond. En krampjes ook. Voelt als soort van spierpijn in mijn buik, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik dat niet eerder heb gehad. VL heeft ook alweer gedachten, maar we houden nog maar even onze voetjes veilig op de grond. Nog een week wachten!

Deel Deze Pagina