ik heb op 4-5 dpo bruin bloed maar ook wat rood bloed gehad. Over het algemeen meer oud bloed verlies. Wel inlegkruisjes gebruikt, waren soms heel licht vervuild. Vaak bij ontlasting en het afvegen gespot. dit duurde circa 4 dagen. Naar mijn idee zeker geen menstruatie, ik had dan ook alleen in de nacht van 4-5 dpo krampen en vervolgens in de ochtend dus bloedverlies. Ik geloof ook dat ik mijn eisprong heb gevoeld en had ook een positieve ovu test. nu 2-3 dagen voor nod helemaal niks meer. gister getest. negatief. Afwachten maar is niet anders..
@Angie: Je kan alsnog een positieve test krijgen, hoor! Sommige vrouwen testen echt pas na hun nod positief. Gewoon nog even afwachten tot na het weekend of je ongi wordt en dan nog een keertje testen!
jaa klopt. heb ik hier en daar ook gelezen. het vrouwen lichaam zit zo verschillend bij iedereen in elkaar.. ik kan met zekerheid zeggen dat ik steken heb gevoeld op 4dpo waarna bruinverlies kwam. als het innesteling zou zijn zou je toch denken dat het iig inmiddels voldoende HCG aangemaakt zou moeten hebben om positief te kunnen testen, iig met kv 2v5. spannende dagen nu voor ons.. hopelijk geen ongi dan na het weekend weer testen. Hoe gaat het met de rest?