Bruinverlies 6 weken positieve verhalen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fennec, 14 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik ben vandaag exact 6 weken zwanger. Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad, waarvan 1 nog een kloppend hartje met 7 weken (maar wel achterstand in groei).

    Vandaag klein beetje bruinverlies bij afvegen. Direct totale paniek. Bij de MA had ik ook bruinverlies op dit termijn. Bij mijn dochter nooit bloedverlies gehad.

    Vanmiddag meteen een spoedecho.... 2 mini kloppende hartjes!!! Dat was ook wel echt het enige wat je zag, twee mini knipperlichtjes. Ik hoop dat dit een beetje klopt met deze termijn. Je zag geen dooierzakjes. Wel mooie ronde vruchtzakjes dus met elk een kloppend hartje.

    Nu zoek ik positieve verhalen van bruinverlies om de moed er in te houden. Ben nu bang dat we ze alletwee gaan verliezen.

    Dus kom maar op met die "ze ligt nu in haar bedje te snurken"-verhalen! En ook dat je een echo met 6 weken had waar je alleen het hartje zag en verder niks. :):) klets mij de 1,5 week tot de volgende echo maar door :roflmao::D
     
    Mamavanvier95 vindt dit leuk.
  2. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Van mij weet je het al ;). Ging van mij over van bruin naar roze, en toch een vitale zwangerschap. Ik duim megahard voor je!

    En twee stuks ?! :oops: Dan duim ik DUBBEL. Gaat goedkomen, moet wel. Driemaal is scheepsrecht (of is het viermaal :roflmao:?!)

    Volgens mij, als er echt geen dooierzakje zou zijn, zouden de hartjes niet kunnen kloppen. Voedingsstoffen moeten ergens vandaan komen. Ik denk dat ze gewoon verstopt zaten tijdens de echo
     
    Fennec vindt dit leuk.
  3. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ja, twee stuks! Ooh, ik ben zooo bang. Ieder krampje ren ik naar de wc. Pfff zenuwslopend.

    Dit was de echo van gisteren. Wel uitgezoomed.

    20210714_195001.jpg
     
    Krily vindt dit leuk.
  4. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ooo wat bijzonder!! Deze zwangerschap moet gewoon goed gaan. Wanneer kwam je erachter dat het er twee waren? Ben je je niet helemaal rot geschrokken?! Lijkt me heel spannend en geweldig ook! Twee of een eitjes of weten jullie dat niet?

    Dat zenuwachtige gevoel met naar de wc gaan herken ik zo erg... Tot ik 12 weken was, deed ik 's nachts ook altijd het licht aan om extra goed te kunnen checken of mijn papiertje 'schoon' was.. Tis echt zenuwslopend! Hoop dat de tijd tot de volgende echo snel gaat!
     
  5. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik heb bruinverlies gehad bij mijn tweeling. Had in de ochtend 2 kloppende hartjes gezien en in de avond had ik bruinverlies. Daarvoor ook 2 miskramen gehad, dus was als de dood ook deze kindjes kwijt te raken. Maar het is goed gegaan. Tweeling is nu inmiddels bijna 6 jaar.:)

    Ik duim voor je dat dit gewoon goed zit. Dat je 2 kloppende hartjes hebt gezien is al heel mooi, maar ik snap - gezien je eerdere ervaring - dat dat niet gerust stelt.

    Veel liefs.
     
    Fennec vindt dit leuk.
  6. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Door het bruinverlies en eerdere miskramen mochten we gisteren voor een spoedecho. Toen bleken het er dus twee te zijn.

    Het was IVF, maar het kan nog twee eeig zijn als ik door een wonder ook het natuurlijke eitje heb meegepikt. Was een cryo in eigen cyclus namelijk. Ik hoop dat we er op een goede manier achter gaan komen!
     
  7. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Kijk, dat geeft weer moed!
     
    Liana84 vindt dit leuk.
  8. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ben heel benieuwd! Wel maar eentje teruggeplaatst dus. Spannend hoor!!
     
    Fennec vindt dit leuk.
  9. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ja, was er 1 teruggeplaatst. Veel te spannend, haha.
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  10. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Ik heb in mijn eerste en derde zwangerschap regelmatig bloedverlies (voornamelijk bruin) gehad.
    In de eerste zwangerschap t/m 12 weken, er is nooit een oorzaak gevonden of met inwendige echo’s bloed zichtbaar geweest. Het was van de een op de andere dag over.
    In de derde zwangerschap t/m 9 weken, met 7 weken was er wel “een veegje bloed” in mijn baarmoeder zichtbaar, volgens de echoscopiste.

    Aan beide zwangerschappen een dochter overgehouden :D

    Ik duim dat het bij jou ook goed mag blijven gaan!
     
    Fennec vindt dit leuk.
  11. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Ik kan helaas niet zeggen dat ze ligt te snurken in haar bedje, maar ik heb tot een week of 12 regelmatig bloedverlies gehad en het resultaat staat nu heel boos te springen in haar bedje :D
    Volgens de gyn was mijn baarmoedermond heel gevoelig. Bij het minste geringste weer bloed. Maar niks ernstigs dus en ze is keurig 40 weken blijven zitten.
     
    Zuul, NiVa0230 en Fennec vinden dit leuk.
  12. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Wat fijn om te horen dames! Had vanmorgen weer een beetje bruinverlies. Maar het mag nog geen echte naam hebben. Wel wat pijntjes, maar kan net zo goed bandenpijn zijn. Geen kramp.

    Hopelijk gewoon twee gezonde ukkies in maart!
     
    Mamavanvier95 vindt dit leuk.
  13. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Wauw een tweeling!
    Zou dat niet gewoon de reden kunnen zijn? Is dan niet alles nóg beter doorbloed?
     
    Fennec vindt dit leuk.
  14. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Geen idee. Geen ervaring mee :roflmao:
     
    Zaza258 vindt dit leuk.
  15. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Dit was mijn eerste echo van de ICSI tweeling met 6.3 :). Je zag echt 2 stipjes. Eentje was nog wel te meten, de andere was echt heeeel klein. Naja ze liggen nog niet in hun bedjes, maar wel 24 weken zwanger inmiddels!
    Dit is trouwens een mega groot beeldscherm. Vertekent nogal qua formaat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Fennec vindt dit leuk.
  16. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Oh wow. Dankjewel voor het delen! Dit stelt wel gerust want dit is ingezoomed vergelijkbaar met wat wij zagen gisteren!
     
  17. Wensvooreenderde

    Wensvooreenderde Bekend lid

    1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid heel goed. Ik heb van week 5 tot week 18 af en aan wat bruinverlies gehad en dacht ook elke keer dat het mis zou zijn. Ik ben nog steeds zwanger ♡
    Je hebt 2 knipperlichtjes gezien! Dat is hartstikke goed, die zitten er niet zomaar;)
     
    Fennec vindt dit leuk.
  18. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Wauw 2! Prachtig nieuws hoor.
    Gebruik je iets van utro? Daar heb ik een tijdje bruin/roze verlies van gehad. Wij zagen het ook alweer gebeuren dat er een miskraam zou komen. Maar ondertussen 32 weken zwanger. En het bloeden stopte nadat ik stopte met de utro.
     
    Fennec vindt dit leuk.
  19. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Wat fijn dat het goed gaat met jullie en de kleine! Hier geen utro, was een natuurlijke cyclus.

    Geniet van je zwangerschap!
     
    xxmoixx vindt dit leuk.
  20. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Wij zitten midden in een verhuizing. Vandaag verhuizers alles ingepakt, morgen over.

    Ik heb de hele dag als een broedkip op de bank iedereen lopen rondcommanderen en ben van plan morgen hetzelfde te doen.:roflmao:

    Hopelijk stopt het bloeden gewoon en is het klaar en kan ik weer gaan genieten. :oops:
     
    Wensvooreenderde vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina