Bruinverlies 8 DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anja1977, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nee jammer he maar ik google me suf.. Vreselijk gewoon :) Hier ook krampen en trekkende liezen. Was bij de andere 2 wel een goed teken maar goed.. Afwachten Pfff :)

2. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Pff ik Google me ook helemaal lam. Wil idd wel graag testje doen sterre, maar ben bang dat het wat vroeg is met 9 dagen.

Vorige maand had ik ook met 5 dagen spotting, maar dat bleef wel gedurende de dag en dat werd steeds erger totdat het met 8dpo doorzette (gelukkig cyclus ervoor lf van 10 dagen, dus het kan ook beter gaan), dus durf nog nergens op te hopen, misschien heb ik deze keer een andere aanloop naar mijn menstruatie.

Spannend ook bij jullie! Ik heb ook soms krampjes maar ja kan ook vanalles zijn hè...

3. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ik heb trouwens nog wel gewoon hoge temp. weet een van jullie of dat betekent dat je wel voldoende progresteron aanmaakt? Of zegt dat verder niks?

4. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Per ongeluk net abo opgeheven

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Stiertje: ik zou het ook eng vinden om te testen. Mijn lf is ook steeds anders maar nooit zo kort. Is dat van jou niet té kort?
    Een hoge temperatuur is alleen maar goed maar of dat iets te maken heeft met progesteron weet ik niet.

Haha erg he dat googlen :) Ik lees ook alleen maar de goeie verhalen, de 'slechte' vind ik niks aan :D

6. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ja die lf van 7 is wel te kort, maar kan eenmalig zijn, vooral omdat die keer ervoor wel 10 dagen is (ook niet lang maar wel voldoende), en zit vandaag op 8 en nog niks.... heb toevallig afgelopen week de ha-assistente gebeld en ik maak voor volgende week een afspraak als ik deze keer weer 7 dagen had (en bij 8 of 9 dagen door ik het misschien ook wel).
    Vorige keer daalde mijn temp al op 7dpo en toen werd ik de dag erna ongesteld, dus ben blij dat hij nu nog steeds hoog is, betekent hopelijk iets goeds...

Ben benieuwd of het bij jullie gelukt is. Zou wel leuk zijn zo zonder er echt me bezig te zijn van tevoren.... echt erg hè Google. Iedereen zegt dat hè dat niet moet doen en iedereen doet het toch....

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is zo frustrerend dat de symptomen zowel op zwangerschap als ongi duiden.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Stiertje: heb even je kaartje bekeken, wel leuk dipje op dag 23! Ben erg benieuwd wat je temp morgen doet!
    Ik zou gewoon even naar de ha gaan want 8 en 9 is ook best kort vind ik.

Ja zou inderdaad echt fijn zijn als het nu al gelukt is en we er dus niet echt mee bezig zijn geweest. Zou mij maar vooral mijn vriend een hoop gezeur schelen :):D
    Ja joh, iedereen googled als een gek :D

Anja: ja dat is gewoon het ergste, je weet het gewoon niet tot je die 2 streepjes ziet.

9. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    mijn temp vanochtend, wel 2 uurtjes later genomen dan normaal, was 37.2. Tot zover was mijn hoogste temp 37.0, wellicht dat die van vandaag niet helemaal betrouwbaar is, maar zal geen 0.6 graden schelen denk ik. Dus waarschijnlijk komt de menstruatie vandaag nog niet, dus er komt een extra dagje bij mijn lf jeeej.

Heb niet getest, maar als mijn temp morgen nog hoog is ga ik wel testen denk ik.
    Ja vervelend he dat alles zo op elkaar lijkt. Volgens mij is het elke maand gewoon afwachten en kun je pas achteraf speculeren over de symptomen...

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, maar in de fase tussen ei on ongi ga ik elke ronde elk symptoompje analyseren. Zoals nu al 3 dgn krampjes in m'n buik en steken/ druk in m'n linker lies. Verstand zegt" dit zegt niets" maar m'n gevoel gaat alle kanten op "zou het dan nu toch?" 😃

Op naar NOD! 😃

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Stiertje: ik denk ook niet dat het een halve graden zal schelen. Ik heb ook weleens vaker gelezen dat de tijd op zich ook niet veel uitmaakt, als je maar wel tempt zodra je wakker wordt.
    Ben benieuwd naar morgen! Ik heb bij de 2e op 10 dpo getest en had toen een positieve test. 2e lijntje was nog wel vager dan de controlestreep maar hij stond er wel :)

Anja: hier wordt ook alles onder de loep gelegd :p Ik heb vorig jaar een cyclus-app op mijn telefoon gezet om voor mezelf in de gaten te kunnen houden wanneer ik ongesteld moet worden maar daar kan je dus ook symptomen invullen...dat wordt nu dus ook zorgvuldig bijgehouden :p

12. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Dames hoe is het met jullie?
    Ik heb vanochtend negatief getest helaas.
    Maar heb geen rood bloed meer gezien (bruin ook niet trouwens) en temp is nog steeds hoog, dus hopelijk komt er in ieder geval nog een dag bij mijn lf.... Normaal is die niet langer dan 10 dagen, dus ben benieuwd.

13. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Oh even voor de duidelijkheid, gisterenmiddag had ik ineens 3 druppels rood bloed in de pot, dus ik dacht: ongesteld en tampon in, maar s avonds was die tampon op en paar bruine vlekjes na schoon, toen heb ik niks meer gebruikt want dat was niet meer nodig...

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Stiertje: mm apart van die druppels bloed. Wel balen van je nega-test maar misschien is het gewoon nog te vroeg. Temp zit er mooi uit i.i.g :)

Hier een druk dagje gehad dus gelukkig mijn gedachten even op iets anders kunnen richten. Morgen ook een druk dagje en misschien woensdag een testje wagen. Misschien nog te vroeg omdat mijn cyclus varieert maar ja, wie weet he :)

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier enorme pijn in m'n buik. Ga er vanuit dat de ongi eraan komt. Maar tot nu toe nog niets qua bloed. 😃

16. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Nou geen bloed is moed toch. Hier ook niks meer vandaag... Zat te denken: STEL dat het rode bloed was van innesteling, dan kan ik ook pas over 3 dagen ofzo testen.

Pff benieuwd Anja, en sterre je weet inderdaad maar nooit.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoe gaat het hier? Ik heb vanmorgen getest en negatief.. Had ik kunnen weten natuurlijk, is nog veelste vroeg :) We wachten dus maar weer af maar ik heb nog steeds het idee dat het raak is .. :);)

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren eergisteren zoveel pijn in m'n buik en wat bruinverlies. Vandaag niets! Geen enkele klacht, geen bruin geen rood niets!
    CD 28, ei op dag 14, dus morgen officieel overtijd.
    Zo vreemd dat alle klachten weg zijn. Herkennen jullie dit?
    Als ik morgenochtend niet ongi word ga ik testen.

Hoe gaat bij jullie?

Deel Deze Pagina