Wanneer groeit je buik boven je navel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

ff een vraagje: misschien een rare :p Maar wanneer (ongeveer) bij hoeveel weken groeit je buik boven je navel? Weet dat dit per persoon wel verschillend is maar heeft iemand een idee ongveer?

Hebt idee nl dat al m`n organen omhoog gedrukt worden. :( Ben tot nu toe nog niet echt misselijk geweest enz, Maar nu is het heel erg. Heb erg buik pijn en last van m`n maag. Volgens mij word er flink ruimte gemaakt!

p.s. Je ziet bij mij wel al redelijk een buikje :D

Graag jullie reacties!

Liefs Danielle

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik dacht zo rond de 21 weken? En je ingewanden worden nu a; weggedrukt hoor. Alles moet wijken voor die kleine buikbeeb :D

3. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hoi,

Afgelopen week moest ik naar de verloskundige en toen kwam mijn baarmoeder tot 1 vinger onder mijn navel. Ik was toen 19+2 dagen zwanger. Het kan dus wel kloppen zoals vlinder84 zei, dat die rond de 21 weken tot je navel komt.

Liefs Hummel.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    ik dacht ook rond de 21 weken! Maar de rest kan al eerder in het gedrang komen hoor! Je darmen worden al naar boven geduwd daarvoor!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bij 22 weken en 5 dagen zat mijn baarmoeder op navelhoogte. Volgens de vk helemaal goed. Met 24 weken moet hij boven je navel zitten zei ze.

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    die van mij zit nu nog niet boven mn navel hoor, maar scheelt niet veel, zal deze week wel gebeuren denk ik

7. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Met 15+3 dagen zat mijn baarmoeder 2 vingers onder mijn navel... T ligt aan je bovenlijk .. De afstand tussen mijn schaambotje en borstbeen is kort zei de vk ,, Maar ik zie er normaal uit hoor haha :p

8. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    mijne zit nu 1 vinger boven me navel en loopt precies volgens 'schema' zei mijn vk.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Nou dan ligt het aan mij :p Ik had al wel een maag. en als ik eet zet die uit. Familiekwaal :(

Maar m`n maag word nu steeds dikker! das zo`n raar gezicht. Nu zit ik echt tussen: is ze nu zwanger of dik?

Beetje raar maar trekt hoop ik gauw genoeg bij!

Groetjes Danielle

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn baarmoeder zit nu met 26 weken bijna 3 vingers boven mn navel. Dat was precies goed volgens de VK. Baby is helemaal uitgestrekt nu 33 cm.

11. Harmina

Harmina Lid

17 nov 2007
    39
    0
    0
    Bij 22 wkn + 6 dgn zat die bij mij 2 cm boven de navel.

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Die van mij zit nu 2 vingers boven m'n navel, volgens de VK hardstikke goed op schema! Maar wat jij beschrijft had ik ook precies in die periode hoor, ontzettende pijn in m'n buik ook en krampen bij m'n darmen.... Gelukkig hoort het er allemaal bij, je lichaam is idd ruimte aan het maken voor je baarmoeder :D ....

13. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Bij mij zat ie Dinsdag net 1 vinger onder mijn navel :D

Deel Deze Pagina