Wat super fijn zeg van de echo!! Nu lekker genieten!! Hier gaat het goed! Bruinverlies sinds een paar dagen gestopt Sinds gisteren s ochtends erg misselijk... Dus ik ben echt zwanger Haha. Zo moeilijk te geloven als je geen kwaaltjes hebt
Oh super lizzy!!!! Tja, dat je ooit nog s blij zou worden van misselijkheid fijn dat het gestopt is!!
Ook nu een echo zegt niks.. met dit termijn geen hartje te zien.. hoog uit dat t zit waar t moet zitten ed... Succes meid
Nog 1.5 week!!! Kijk er zo naar uit... spannend!!! Soms nog wat bruinverlies maar dat is echt alleen na een nies bui Hoe is t met jou?
Ik raak dit topic steeds kwijt, maar volg het nog wel! Alles is goed doorbloed he, ik had het ook bij de kleinste inspanning. Maar fijn dat het bij wat bruinverlies blijft en verder niet. Nu nog maar een week! Hier gaat het goed, inmiddels de veertien weken voorbij. Vanmiddag gaan we een tweede poging doen om achter het geslacht te komen, vorige week twijfelde ze een beetje
Alles is idd goed doorbloed. Vorige week moest ik niezen en gelijk bruinverlies haha. Gelukkig ook snel weer gestopt. We kijken zo uit naar volgende week.. ben echt zo benieuwd! Als het hartje maar klopt Zoooo wat ben je al lekker ver. Mooi buikje al? En weten jullie ondertussen al wat het wordt? Wij laten bij 11 weken een NIPT test doen.. dus weten we bij ongeveer 12 weken al wat het wordt. Niet om die reden laten we het doen, maar het is wel een leuke bijkomstigheid
Gefeliciteerd! Is 12 weken niet wat vroeg voor een geslachts bepaling? Dan kan je het volgens mij echt niet met zekerheid zeggen. Ik heb alle 3 de pretechos met 15 weken laten doen.
Een NIPT tets is om te kijken of je kindje bepaalde afwijkingen heeft. Zoals downsyndroom... Tevens kunnen ze dan al zien in je bloed of het een jongetje of meisje is. Dit is niet de reden om deze test te laten doen, maar een leuke bijkomstigheid