Diarree........

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blondje89, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet sinds een paar daagjes dat ik zwanger ben.
    Eet wel normaal en drinken ook.
    Elke keer als ik moet plassen en ik zet druk ... Dan enorme diarree.
    Haha sorry lekker onsmakelijk ;)
    Is het buikgriepje, of herkennen meerdere dames dit?
    Heb het nu al 5 dagen.

2. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, herkenbaar! Heb ik gedurende mijn zwangerschap ook een aantal keer gehad, met name in het begin! Niet smakelijk, niet gemakkelijk maar niks aan te doen dan wachtend tot het overgaat (en echt, je gaat het haast terugwensen als je straks onverhoopt tegen het einde verstopt begint te raken hahaha). Tip: veel (water) blijven drinken!

3. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Yep! :D Had ik ook in het begin. Het laat nog wel eens te wensen over hoor, maar in het begin een week of drie last van gehad. Veel drinken en gewoon gezond blijven eten.

4. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik had er in het begin ook last van. Maar da s al snel omgekeerd in lichte obstipatie :)

5. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke gelukkig niet de enigste. Moest van de week een poepie laten maar het poepie werd een natte hahaha

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ik heb het ook gehad ja! Ik dacht ook dat ik een griepje te pakken had. Had het al voor NOD. Maar het bleef dik anderhalve week. Later legde ik de link pas.

7. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ik weet niet of je er wat wijzer van word! Ik heb dit vorige week ook gehad.. En het was helaas een buikgriep! Heb van meerdere mensen gehoord dat het momenteel heerst:(

8. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Hahahahaha.. zit ik dus op mijn werk even stiekem te lezen, laat jij me gewoon even hard in de lach schieten..

Lach je niet uit... laat ik zeggen, been there done that wuhaha

9. boedie

boedie Lid

2 apr 2014
    89
    6
    8
    NULL
    NULL
    Oja! Fijn om te horen dat er meer zijn. Ik vanaf vorige week (4,5 week zwanger) ook enorm. Krampen, 20 keer per dag naar het toilet met diarree zo dun als water. Dan een paar dagen niets, dan begint het feest opnieuw. Heb ook af en toe maagpijn en misselijkheid, eerste dagen ook overgeven. Liep helemaal leeg. Het lijkt nu na 1,5 week minder te worden, maar ben steeds bang dat het terug komt. Ik dacht ook buikgriep want het heerst, maar dat duurt niet zo lang toch? Erg vervelende kwaal!

10. sea88

sea88 Lid

11 mrt 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad de eerste weken. Bij mij kwam het echt door de zwangerschap.

11. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook! Ik heb een spastische darm en normaal neem ik elke dag een zakje forlax om te poepen. Maar die neem ik nu al een paar weken niet meer!

12. Lovelittlebaby

Lovelittlebaby Actief lid

7 sep 2015
    130
    0
    0
    stagiaire in de zorg
    Ik moest vandaag al 3x naar de wc.. niet heel erg dun maar ook niet normale ontlasting.
    straks ook nog naar mijn werk! Hoop dat het dan een beetje rustig blijft in mijn darmen

13. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik heb er nu veel last van verschrikkelijk is dat

Deel Deze Pagina