Ik ben nu 5 weken zwanger en heel snel boos en geirriteerd richting mijn man. Ik kan weinig hebben en zit dan niet lekker in mijn vel. Ik baal er dan van dat ik bijv. dingen niet op een ''normale'' manier kan zeggen, en ik zo snel boos ben. Ik voel me ook wat sneller opgefokt... Ik moet er ook bij zeggen dat ik overdag erg moe ben en 's nachts niet goed slaap. Herkent iemand dit? Ik hoop echt dat dit snel over is! hoop dat dit ''normaal'' is en er meerdere zijn die dit hebben. Ik ben thuis meer boos dan blij, terwijl je toch blij moet zijn met je zwangerschap???
Hoi vlinder, helaas herken ik dat ook, en hoort het er echt bij........dank je wel hormonen. Ik merk wel wat verschil met nu,of de eerste weken, toen was ik helemaal niet te genieten(maar daar kwam ook bij dat ik mijn moeder net verloren ben,dus het is bij mij wel een combi), maar los daar van, het hoort er echt bij. Ik heb weinig tips behalve, ga af en toe een blokje om, zorg dat je een avondje voor jezelf hebt, en blijf het uit leggen naar hem, ik merk dat wij dat wel nodig hebben. heel veel succes meid, en als het goed is, wordt het steeds minder!groetjes vita
Ik had dat ook, bij mij duurde dat zeker tot 6 maanden zwangerschap. Toen ben ik bevallen dus weet niet of het de hele zwangerschap kan duren. Succes ermee.
ja hier ook hoor!! En t kan ook van t ene op t andere moment weer over zijn of weer opnieuw beginnen. Heel gek!!
Hé vlinder Ik herken het van mijn vorige zwangerschap Heel normaal, hormonen hormonen, hormonen Het lijkt er ook op of ze dan expres anders reageren om jou boos te maken hahahaha Ik denk dat ik nu dan ook zwanger ben Ontplof de laatste week overal om en net daarna ben ik weer vrolijk. Komt goed meis, maar blijf praten en leg het hem uit zodat hij weet hoe het komt Zeg ook dat je je best doet je in te houden maar dat je er echt niks aan kan doen. Sterkte xxx
hier nog iemand die niet te genieten is.....arme hubbie....hij vroeg gisteren al hoelang dat aanhield....heb hem gezegd dat hij na de bevalling zijn vrouw wel terug zou hebben, haha....
Oh ik ben ook zo erg, ik noem mezelf een hormonster Merk echt dat het kan verschillen van minuut tot minuut. Dus euh ja, je bent zeker niet de enige! Liefs Selma
he meid, erg vervelend he, ik had het ook ZOOO erg... man man... ik werd echt niet goed van mezelf, niks vond ik nog goed/leuk/grappig/lief ! Net een giga-PMS-bui die 2 maanden duurt haha! Ik heb hier zelf ook een topic over gestart toen, omdat ik het ook zo lastig vond, maar kan je wel vertellen; Ben inmiddels 18 weken en is zo goed als voorbij! Af en toe nog een bui-tje, maar we kunnen er wel om lachen, is veel minder erg als in't begin! Tanden bijten, uitleggen aan je man dat je't niet kan helpen en erin geloven dat het zal beteren Succes
Hallo meiden, Ik herken mijzelf ook niet, ben op het moment een vrouw met enorme stemmingswisselingen. Gisteravond zo ontzettend uit mijn slof geschoten dat ik de prullebak te grazen heb genomen...:x Nou dat was niet echt grappig! Begrijp er niets van, ben zo wisselvallig terwijl ik nog zo kort zwanger ben? Hoop dat het snel beter gaat. het lijkt wel of bij deze zwangerschap de sympthomen sneller komen....
Ik denk net dat het best normaal is dat je in't begin zo'n last hebt van de hormonen hoor, nu is namelijk het moment waarop je lichaam zo hard moet wennen aan die veranderingen! Komt echt wel goed hoor... voor je't weet lach je weer Ik spreek uit ervaring!
Ja, heel apart die hormonen! Ik moet zeggen dat het bij mij al wel weer iets beter is geworden. ik ben nog niet de ''oude'', maar ben niet meer zo snel geïrriteerd als in het begin! Dus ga er maar vanuit dat het steeds beter gaat worden.
hi meiden ik herken dit zo ben af en toe zo boos om niets zo oneerlijk soms. ik ben ook zo moe ik slaap wel lang maar ben om de paar uur waker . verder heb ik niet veel andere symptomen voel me goed eigenlijk waardoor ik soms afvraag of het allemaal wel echt is en dan kijk ik even naar mijn echo en dan weet ik gewoon ja ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iedereen heel veel geluk en sterkte met jullie buien liefs luusje