Hallo, Ik ben 37 weken zwanger en weet sinds maandag dat ik een blaasontsteking heb. Daarvoor heb ik antibiotica gekregen (amoxicilline / clavulaanzuur). Ik ben maandagavond netjes begonnen met de kuur maar merk tot op heden niet dat de klachten afnemen.. ik heb met regelmaat (zeker als.de kleine beweegt) zeer pijnlijke en ongemakkelijke steken in mn blaas en plas dan echt bijna in mn broek. Ik kan t niet helemaal goed omschrijven maar t is echt een heel naar gevoel. Verder heb ik geen bloed/slijm verlies oid of verhoging/koorts. Moet de antibiotica zijn werk nog gaan doen en ben ik gewoon ongeduldig of zou ik nu toch al wel iets van verbetering moeten merken? Heb door die blaasontsteking ook heel veel.harde buiken dus al met al niet echt prettig. ... Alvast dank!
Hoi Minimee, Over het algemeen merk je snel verbetering van klachten. Ik zou voor het weekend even overleggen met je huisarts wat je het beste kan doen. Waarschijnlijk zegt ie dat je de kuur af moet maken en dan nogmaals urine laten controleren. Maar ik zou het toch even overleggen aangezien het weekend voor de deur staat! Succes, Groetjes Gea