Branderige/jeukende handen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Siertje2981, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Vraagje:

Sinds een week of anderhalf a twee begin ik lekker vocht vast te houden. In de ochtend zijn m'n handen super stijf en dik. Ook heb ik in de ochtend en de avond nu sinds een dag of twee last van een branderig/jeukend gevoel en m'n huid is ook een beetje rood gevlekt.
    Mijn vraag is of dat dit komt door het vocht? Mijn handen zijn echt mijn handen niet meer hihihi!

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Neem anders ff contact op met je verloskundige.klinkt niet heel prettig.

3. Inieminie83

Inieminie83 Actief lid

11 jul 2013
    351
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik had dat heel erg met mijn voeten. Echt heel erg jeuken vooral 's avonds. Dat kwam inderdaad door het vocht. Ik heb ze elke avond laten masseren met olie. Hielp maar iets maar ik vrees dat je er verder niets aan kunt doen. Vooral je handen veel bewegen en wat hoger leggen.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dank je iniemieni!

Dacht al dat het van het vocht kwam. Heb dit eerder meegemaakt, maar toen had ik een leverontsteking :D. Schrok dus een beetje. Voordeel is, voel me totaal niet ziek, en dat was ik toen wel! Is vandaag ook al een stuk minder als gister. Hou het in de gaten, vertrouw ik het niet, dan bel ik de vk even.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    vocht in de handen is echt heel vervelend.
    ikkon sochtends mn handen niet eens meer tot een vuist krijgen zoveel vocht zat erin.

als je het echt heel erg vervelend vind zou je je handen kunnen spalken voordat je op bed gaat.

zo blijven ze recht en heb je er minder last van.

ik vond dat zelf nogal stom dus heb het nooit gedaan dus weet niet of het werkt maar die tip kreeg ik van mn gyn toen

Deel Deze Pagina