Hoi, Ik heb dinsdagochtend een bloeding gekregen die heeft tot en met gisteren geduurd. het was erg weinig vond ik zelf, bij een menstruatie loop ik altijd leeg. nu kon ik het praktisch gezien met een inlegkruisje af. nu na het plassen een heel klein beetje op het papiertje bij het afdrogen. ik moet eigenlijk pas vrijdag of zaterdag ongesteld worden. Ben al sinds vorige week met vlagen misselijk en mijn borsten lijken eraf te knallen vd pijn. verder heb ik geen krampen gehad, af en toe een steek meer niet. afgelopen maandag negatief getest, uiteraard veel te vroeg. wat denken jullie en wie heeft dit ook meegemaakt, we hebben rond mijn eisprong elke dag 1,5 week lang ons best gedaan. Is het een te vroege ongesteldheid of denken jullie een innestelingsbloeding? Hoe lang duurt zo"n bloeding en hoe hevig kan dit zijn. van internet word ik niet veel wijzer. we zijn nu 1,5 jaar bezig en in april had ik met 9 wkn een mk. groetjes mama van yannick
het zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn! Maar als je morgen of zaterdag je menstruatie verwacht zou je nu kunnen testen. Ik zou het dan alleen wel met ochtend urine doen, die is wat meer geconsentreerder. Morgenvroeg dus zou ik zeggen. Spannend hoor!!! Laat je het ook nog even weten? Groetjes Lies
Het zou idd een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik had die van mij (achteraf gezien) op 8 / 9 dpo. Bij mij was het roze/paarsachtig slijm, alleen bij afvegen overigens. Maar ook dat is bij iedere vrouw anders! Spannend!
Ik laat het jullie weten...... ik was zo verbaasd en ontdaan van dat bloed, helemaal omdat we er allebei vanuit gingen dat ik vd week een positieve test zou hebben. Heb er net 2 van het kruidvat gehaald..... die schijnen goed te zijn. is morgen niet te vroeg dan?
O ja en weet je wat ook zo vreemd was....gisteren bij het plassen dreef er in ene wat in de wc, het was wittig slijm ofzo...leek op een dotje watjes.... zat ook helemaal geen bloed bij ofzo. Kent iemand dit?
Nee dat komt me niet bekend voor, Mama van Yannick. DPO is days past ovulation. Dagen na je eisprong. Bij de meeste vrouwen rond de 14 dagen. Na 14 dagen heb je ook (als je zwanger bent) meeste kan op positieve test. Op hoeveel zit je nu dan?
Dank je lies29 en rikki, ben wel nerveus...... hoop niet dat het weer een teleurstelling is....... Bij mijn eerste zoontje was het de derde ronde raak, daarna 9 mnden bezig geweest wat met 9 wkn een mk werd en nu weer 5 maanden verder......heb er helaas ook ervaring mee dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.....denk dat ik toch maar tot zondag wacht.. ... als ik dat kan
Doe een test 2 dagen na je gestopt bent met bloeden, mocht je een innesteling hebben gehad dan zie je het pas een paar dagen op een test nadat HCG kans heeft gehad zich op te kunnen bouwen
Dank je void, dan doe ik dat. maar maak je dat niet gelijk aan dan? Of niet voldoende, als je al klachten hebt en voelt?!
Beetje hetzelfde verhaal hier, dus ik ben reuze benieuwd hoe het bij jou afloopt. Ik ben deze maand op 7DPO een piepklein beetje bloed verloren. Daarna nog vijf dagen lang elke ochtend 1 druppel, letterlijk. Gezien het tijdstip was ik best hoopvol dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Maar 12 DPO een kraakwitte test, en vanmorgen een tempdaling,dus ik heb er geen vertrouwen in. Maar ik hoor wel graag over een goede afloop van jou!
Ik heb het nu 2 dagen achter elkaar, maar een beetje bruinverlies (Alleen niet bij afvegen maar een klein beetje in mijn onderbroek...). De 28e zou mijn NOD zijn dus ik zit ook een beetje te twijfelen. We hopen er maar op dus.. zal voor jullie duimen.
Helaas een negatieve test, bloeding is tot vrijdag geweest...... raar want ik blijf zere borsten houden en misselijk. Thx voor alle reacties