Afnemen zwangerschapsverschijnselen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Irene, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Is het normaal dat de zwangerschapsverschijnselen afnemen bij week 11 al? Ik had eerst erg last van misselijkheid, moeheid en opgezette wat pijnlijke borsten. Nu is de misselijkheid nog maar heel licht, de moeheid is er nog wel maar minder en mijn borsten zijn nog wel opgezet maar doen nauwelijks meer pijn (alleen wat gevoelig als ik er wat op druk).

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

volgens mij wel, ik was vooral misselijk, maar rond die tijd werd dat bij mij welminder.

groetjes, lidwina

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Volgens mij klopt dat wel hoor, ze zeggen toch altijd dat de eerste drie maanden van je zwangerschap het "meest erg" zijn ?

4. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik heb tot nu toe weinig last gehad van zwangerschapskwaaltjes
    dan alleen erg moe,en veel plassen..
    Het kan idd zo zijn dat je lichaam aan het zwanger zijn went!
    Geniet ervan!

Groetjes,Alida

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja herkenbaar, ik had het ook de eerste 14 weken dan heeel erg moe. ik was nooit misselijk maar borstenpij en moeheid verdwenen langzaam. nu de laatste paar maanden zijn ze beiden weer terug,
    ik slaap elke dag anderhalf uur en mijn borsten beginnen ook weer wat gevoeliger te worden.

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoi Irene,

tussen week 11 en 12 namen ze bij mij ook af... Wij zijn gewoon netjes volgens het boekje, ik zou zeggen: geniet er maar van!

Amber

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ik dacht hetzelfde als jouw...2 dagen had ik er minder last van tot dat het weer kwam aanzetten...

het is uiteindelijk opgehouden bij week 16....
    nog steeds met vlagen komt het langs, maar ach als dat alles is :)

ik hoop voor je, dat je er echt vanaf bent :)

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Irene,

hier namen de klachten ook af rond de 11 weken. Ik ben nu alleen nog maar wat extra moe. Ik hoop dat je echo morgen goed is en je kan gaan genieten.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bij mij nam het in week 9 al af.

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Irene,

Bij mij wordt het ook al wat minder hoor! Ik had erg veel last van depri-buien, maar merk dat dat nu veel minder is. De moeheid is er nog wel maar ook stukken minder. Ik geloof dat mijn lichaam er ook aan gewend raakt nu. O ja en ik ben nooit misselijk geweest dus ik kan daar niks over zeggen.

Het enige wat ik dan nog wel heb is dat mijn borsten nog wel erg gevoelig zijn en moet wel meer plassen dan een aantal weken geleden. Moet er 's nachts nu gemiddeld 3x uit.

Succes morgen!

Liefs Kari

11. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    bij mij begon het met 9 weken af te nemen en met 12 weken had ik bijna helemaal geen last verschijnselen alleen maagzuur of als ik op me borsten drukte wel pijn voor de rest niet veel,en nu voel ik me super goed nergens last van.. :D
    waar ik me soms wel zorgen over maak maar het zal wel goed zijn omdat veel meiden het ook hebben ben niet de enige tenminste denk ik maar....

Deel Deze Pagina