Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca 15, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca 15

Bianca 15 Lid

12 dec 2006
    7
    0
    0
    Hallo,

Maak me een beetje zorgen....ben pas 7 weken...maar heb al een behoorlijke buik!

Krijg in januari mn eerste echo....vindt het toch wel erg snel die groei!
    Heeft iemand hier mischien ervaring mee?
    Weet dat het heel persoonlijk is maar toch...ben altijd slank geweest...wel 3 kilo aangekomen....cup maat groter.

Het lijkt en voelt wel alsof ik al 4 maanden ben! :rolleyes:

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit zijn vooral je darmen.

3. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Je darmen zullen denk ik wel opspelen, toen ik 8 weken zwanger was leek het ook wel als of ik langer op weg was... En de borsten groeien nu ook door de hormonen! Maak je je maar niet te druk... Hoort er allemaal een beetje bij, en je hormonen spelen natuurlijk ook op!

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik weet nu zelf dat nu nu (morgen dan) 7 weken zwanger ben.
    Ik ben ook al een Cupmaat omhoog gegaan (vorige week nieuwe gehaald, omdat mijn oude maat niet lekker zat) van B- naar C :oops:
    Verder viel het mij al op dat ik een klein buikje krijg.
    Maar mijn moeder merkte het vandaag ook op (dat ik een buikje krijg).
    Volgende week woensdag (de 27e) heb ik mijn eerste echo.
    Wel erg spannend.

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Geen zorgen maken hoor! Het zijn waarschijnlijk je darmen die omhoog komen en daardoor krijg je nu al een buikje. Je borsten kunnen idd ineens een cupmaat groter zijn dus geen zorgen en geniet van je zwangerschap!

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik zou je geen zorgen maken hoor. Het zijn idd je darmen. Ik had het ook en ik weet dat er een hoop vrouwen hier op het forum zijn die het ook hadden. Dus lekker van genieten ;)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had ook al snel een klein buikje, en op mijn werk viel het zelfs een klant op.. maar ja, ik was vrij slank van mezelf.
    en hoewel ik snel een buikje had, heb ik niet zo`n hele grote buik gekregen in de loop van de zwangerschap.

8. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    hehe, had ik ook... vooral tegen de avond, leek mijn buik uit zijn voegen te barsten :p Zijn inderdaad je darmen. Al bij al heb ik het tot 12 weken kunnen trekken voor ik zwangerschapskledij aantrok. Niks van aantrekken en als je voelt dat je je niet meer gemakkelijk voelt in je gewone kledij, schakel dan maar snel over naar zwangerschapskledij - zaaaaaalig hoe dat buikje vrijheid heeft in zo'n broek :p

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Die darmen zitten mij ook al in de weg hoor! En de (.)(.)? Vreselijk. Dacht gisteren nog even wat leuke truitjes en blousjes te halen, maar het was geen gezicht! Alles stond bovenin onder spanning. En om nu al grotere maten aan te schaffen, nee...

10. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hoi Bianca,

ik had dat met 5 weken ook kon me eigen kleding (broeken) niet meer aan een me borsten begonnen ook al te groeien. Ben met 8 weken bij de verloskundige geweest. Ik dacht namelijk ook dat het me darmen waren en ahd ook al een goed zient buikje.

De verloskundige vertelde mij dat ik niet 1 baby krijg maar 2 hahaha
    daarom kon ik mij kleren niet meer aan.

hahhahahaha
    een tweeling dus. Schrok wel ff maar ben nu echt trots heb nu al een buikje zo groot die had me buurvrouw toen ze 5 maanden was

xx jessey

succes met je zwangerschap.

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Ik ben benieuwd wat ze de 27ste zeggen.
    Volgens mijn moeder wordt het een tweeling (zit in de familie).
    (ben in een week tijd enorm gegroeid, broeken zitten niet erg prettig meer).
    We zullen zien.

12. N22

N22 Actief lid

5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    het kan nog alle kanten op hoor. Ben eigenlijk nu ook wel benieuwd.

Groetjes,
    N22

13. Mima

Mima Actief lid

10 okt 2006
    227
    0
    0
    Spannend Loran!

Ik heb nu al een buikje wat groter is dan mn vriendin die bijna zes maanden is. De meeste vrouwen kijken verrast als ik ze zeg dat ik 'pas' vier maanden ben! Maar het zijn 2 mensjes...logisch dus

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Mijn (.) (.) zijn ook een stuk groter geworden, maar dat vind ik niet erg hoor, haha. Had maar een B-cup en nu een hele volle B zeg maar.

Mijn buik is 's ochtends eigenlijk nog gewoon zoals ie altijd was, maar in de loop van de dag en dan vooral 's avonds is ie wel wat groter....

Ik ben trouwens in kilo's nog niks aangekomen en kan ook mijn eigen broeken nog aan, alleen wel met de bovenste knoop los, anders zit het niet lekker. Maar niemand die dat ziet want ik draag er een riem bij en die zet ik stiekem ook wat losser.

Eerst leek het mij maar niks om te gaan groeien, maar nu mag de buik van mij zo langzamerhand wel komen hoor. Het idee dat ik zwanger ben moest even op me inwerken, maar nu ben ik er aan gewend. We gaan het binnenkort (nog voor de kerstdagen in ieder geval) nog aan onze (schoon)ouders vertellen.

Groetjes Miep

15. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Nou ik pas dus al niet meer in mijn broek en dat met 5 weken en 2 dagen :(
    vorige zwangerschap paste ik met 6 weken niet meer in mijn broek maar was er gewoon 1 :)

16. Bianca 15

Bianca 15 Lid

12 dec 2006
    7
    0
    0
    Hoi jessy,

Meid van harte hoor!
    Helemaal te gek joh!...zwanger van een tweeling!

Mischien toch een kleine aanleiding dat dat bij mij eventueel ook het geval kan zijn?!

De kans is klein...maar wie weet!
    4 januari heb ik mn eerste echo....dan laat ik het jullie zeker weten!

iedereen fijne feestdagen!

Deel Deze Pagina