Hoi dames met veel pijn in het hart moet ik me hier ook melden :'( ik heb op dinsdag mijn bloed laten checken op hcg waarde en dit was slechts 780 (toen 5weken zwanger)... 780 is niet veel maar het was niet onrustwekkend... woensdag met slecht voorgevoel terug naar ha om weer bloed te prikken en om 18u40 kreeg ik het slechte nieuws... hcg gedaald tot 400 nu is het echt afwachten en ik voel me zo verward... mijn borsten zijn nog steeds gezwollen (dus ik voel me nog echt zwanger) wat moet ik nu verwachten? ik hoop dat het vruchtje vanzelf gaat afkomen... volgende week donderdag mag ik naar de gyn gaan tegen dan zal ik weten hoe of wat groetjes mamavanmenno
wat vreselijk dat je dit ook moet meemaken.allereerst heel veel sterkte.bij mij kwamen er telkens ik ging plassen beetjes stolsel en bloed mee.dit pas na enkele dagen.ook kreeg ik krampen in mijn buik,zoals ongesteld-krampen maar iets heviger.de ene keer ging het erg snel en allemaal vanzelf en de eerste keer heb ik een curettage gehad maar ook dat viel mee en was snel voorbij.geestelijk is het erg zwaar maar wij hebben een kaarsenpotje gekocht waarin we elke avond een kaarsje branden voor onze vlindertjes.zodat het nooit vergeten is en toch een beetje bij ons blijft.dat helpt mij een beetje. hoe sneller de miskraam achter de rug is hoe sneller je kan beginnen met het een plaats te geven,ookal klinkt dat erg cru.... ik hoop dat het vlot zal gaan voor jou en ik geef je een troostknuffel
Wat vervelend voor je. Ik hoop dat het ook zo gaat komen het scheelt aardig wat gedoe. Zelf heb ik geen curettage meegemaakt. Ook pillen om een miskraam op te wekken ook niet. Bij mij is het vanzelf gekomen. Ik had wat bruin bloedverlies en dat werd steeds erger. Daarnaast krampen en rugpijn. Natuurlijk heb ik wel vaginale pillen voor de zwangerschapsafbreking gehad, maar ik weet niet of dat dezelfde zijn als bij een miskraam? Heel veel sterkte komende dagen.
bedankt meiden voor jullie antwoord sinds vandaag geen zwanger 'gevoel' meer, geen gespannen en gevoelige borsten meer... dus mijn idee is dat het hcg aan het minderen is... nu ja maandag mag ik naar ha voor bloed te prikken dan weet ik die avond normaal hoeveel hcg ik precies nog in mijn lichaam heb zitten en donderdag naar gyn ... en dan is het hopelijk allemaal snel over en kunnen we proberen verder te gaan