bruinverlies en streep test wordt niet donkerder

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mima23, 23 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mima23

Mima23 Lid

23 sep 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie, misschien dat een van jullie hetzelfde heeft meegemaakt..

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, sinds gisterenmiddag bruinverlies (lichtbruin bij het afvegen dus niet veel). Dit is er nu nog steeds een beetje.
    Vorige week vrijdag een eerste zwangerschapstest gedaan, was een duidelijke streep, niet heel donker maar wel duidelijk.
    Omdat ik bruinverlies heb ben ik vanmorgen (dus precies 1 week later) weer gaan testen, en de streep is ongeveer nog hetzelfde qua kleur.

Moet ik me zorgen gaan maken? Ik heb vorige keer een miskraam gehad,, wat begon met bruin bloed maar al binnen een half uur helderrood werd en doorzette. Dat heb ik nu niet maar omdat het streepje van de test na een week nog niet donkerder is baart me zorgen.
    Ik heb geen zwangerschapsverschijnselen..

Maandag 3 oktober krijg ik een eerste echo, dan ben ik 6 weken en 5 dagen (als het goed gaat). Heb al gebeld, eerder kan niet...

Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Het klinkt niet zo goed eerlijk gezegd...Heb je een foto van je testen?

3. Mima23

Mima23 Lid

23 sep 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie en vooral eerlijkheid.
    Hoe kan ik een foto uploaden?

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Op reactie plaatsen,en dan naar beneden scrollen naar 'beheer bijlagen' dan een foto uploaden.

5. Mima23

Mima23 Lid

23 sep 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test 1 was een action test (met de roze dop)
    Test 2 was een kruidvat 2v5 test

Test 2 lijkt lichter maar dat komt doordat die van de action heel dat vakje roze is

Bijgevoegde bestanden:

• test 1.jpg
      test 1.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,7 KB
      Weergaven:
      27
    • test 2.jpg
      test 2.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,7 KB
      Weergaven:
      30
  6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik vind de test wel licht voor 5 weken maar om een duidelijk beeld te krijgen moet je met dezelfde test vergelijken

7. Mima23

Mima23 Lid

23 sep 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo, had alleen deze nog liggen en van de zenuwen die gebruikt om te kijken of ik überhaupt nog wel een streep had..

Ik wacht het maar af, er is verder toch niets aan te doen

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Vind je testje idd wel wat licht voor 5wk,ik had ook bij 2 van de 4 zwangerschappen licht bruin/bloed verlies tot 11 weken maar heb eigenlijk nooit erbij getest en had zoiets van ok als t mis gaat dan is dat maar zo maar bij mij is alles goed gegaan. Zolang je geen helderrood bloed,krampen krijgt kan t ook goed blijven gaan. Hoop dat dit t geval zal zijn bij jou,je kan helaas niet meer doen als afwachten... Succes en ik duim voor je!

9. Mima23

Mima23 Lid

23 sep 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hoort het inderdaad wel vaker bruinverlies wat dan toch goed gaat..
    Ik wacht het maar af, krijg 3 oktober een echo, eerder heeft geen zin.

Ik ga er wel een beetje van uit dat het mis loopt, ben ook nog niet misselijk ofzo. Dat had ik vorige zwangerschappen wel.

Bedankt voor je reactie

10. Mima23

Mima23 Lid

23 sep 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nu beetje roze rood aan het worden dus het wordt helaas toch een miskraam :(

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Jeetje meis... Sterkte! Dikke knuf

12. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Ahhhh nee, sterkte hoor :(

13. Hertje007

Hertje007 Lid

22 aug 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik wilde eigenlijk net gaan zeggen dat het bruinverlies en de wat lichte (maar toch duidelijke!) streep niets hoeven te zeggen maar lees nu dat je bruinverlies roze/rood wordt... wat verdrietig! Ik heb na twee miskramen in deze zwangerschap ook veel bloedverlies gehad dus geef de moed niet op zolang het niet doorzet, maar wil je toch sterkte wensen, de onzekerheid is killing... X

14. Mima23

Mima23 Lid

23 sep 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zet helaas nu wel door, ben er erg verdrietig van..
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes in elk geval, de meesten van jullie zullen wel weten hoe het is..

15. ijsbeertjes

10 feb 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Veel sterkte, helaas weet ik ook hoe het is. Hou de moed erin, hoe erg het ook tegen kan zitten. Dikke knuffel

Deel Deze Pagina