Bruinverlies en toch positieve test???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamasboefje, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Hallo,

Ik zit nu een beetje in onzekerheid:( Ik heb ongeveer 3 weken geleden een vmk gehad en 26 mei het vruchtje verloren. Daarna moest ik nog bloed laten prikken van de gynaecoloog en mijn hcg waarde was 6 dus ik kon het als negatief beschouwen. Direct daarna hebben we gewoon weer gevreeën en ik wilde het nog 1 maand proberen voordat ik weer voor een tijdje aan de pil zou gaan. Nu heb ik sinds mijn eisprong bruinverlies dus ik dacht het is einde verhaal.. mijn menstruatie zit eraan te komen maar ik bleef maar bruin bloed verliezen dat is nu al 5/6 dagen zo en nu word het weer wat minder. Een of ander stemmetje in m'n hoofd zei dat ik toch maar eens een testje moest wagen omdat ik misschien toch wel eens zwanger kon zijn. Die heb ik dus net gedaan en er is een duidelijke streep te zien.. Kan dit eigenlijk wel zo snel na een miskraam? En wat houd dat bruinverlies dan in? Ik ben er heel erg bang voor want ik heb 3 weken geleden mijn 2de miskraam gehad en houd nu ook echt mijn hart vast:(

2. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het duurt gemiddeld 4 weken voordat het zwangerschapshormoon hcg uit je lijf is. Dat is het hormoon waarop je test positief uitvalt. Na een mk kun je dus positief testen terwijl je niet zwanger bent. Het is waarschijnlijk heel lastig voor je, maar je zult nog even moeten afwachten.

3. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Het was een vmk dus ik had sowieso niet zo heel veel hcg in mijn bloed. Ik heb na de miskraam ook nog bloed laten prikken en toen was de waarde 6 dus kon het als negatief beschouwen. En deze test is best wel duidelijk

4. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch zou een test niet positief uitslaan bij een hcg waarde van 6... Dus t zou zomaar wel kunnen als je gwn snel na je miskraam weer een eisprong hebt gehad.

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    ik zou zeggen doe nog een test deze week en bij weer positief bellen met huisarts om na te vragen! het is snel maar zou zomaar toch kunnen.

6. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Ik had ongeveer een week na de miskraam alweer een eisprong. Daar stond ik ook wel even van te kijken dat dat zo snel weer opgang kwam. Ik doe morgenvroeg gewoon nog een testje aangezien ik deze al wat later op de middag heb gedaan. En als deze positief is toch maar even naar de huisarts bellen want ik maak me opzich best wel zorgen over dat bloedverlies. Ik had echt het idee dat mijn menstruatie eraan zat te komen. We zullen het zien.. hopelijk dit keer met een goede afloop;)

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook bruin verlies. Was beetje op en af en heeft tot 12 weken ongeveer geduurd. Was niet dagelijks Gelukkig want werd er onzeker van. ze zeggen dat de baarmoeder het oude bloed opruimt voor de zwangerschap.

8. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, ik hoop het voor je. Laat je weten of het gelukt is?

9. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Heb je nog getest vandaag meis?

10. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Ben ook wel benieuwd

11. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Ja, ik had nog sochtends een test gedaan. Die was ook positief. Wel iets lichter dan die van de dag ervoor maar het was nog duidelijk te zien. Ik heb ook daarna naar de huisarts gebeld en die zei dat ze nu niet zoveel voor me kan doen en dat het bruinverlies misschien een innestelingbloeding kan zijn. Ik heb 11 juli eerste controle echo dus het enige wat ik nu kan doen is alleen maar heel hard hopen dat het allemaal goed blijft gaan:)

12. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina