Hallo Allemaal, Ik ben inmiddels 16,5 week zwanger en heb gisteravond wat bruine afscheiding of wat het ook mag zijn verloren. bij het afvegen zag ik het op het wc papier. Verder was de urine normaal van kleur. Afgelopen dagen al een drukkend gevoel gehad en getest op blaasontsteking maar dat was het niet! Ook af en toe een klein beetje lichtbruin bij afvegen gezien. Gister was het echt wat meer en toen was de maat vol voor mij, verloskundige gebeld en die is gekomen om even te checken of alles goed is met de kleine... gelukkig het hart klopt poeh wat een opluchting was dat. Na een goeie nachtrust vandaag nog een klein beetje bruin verlies en drukkend gevoel in onderbuik. Heeft iemand dit ook gehad of momenteel last van, ik merk dat ik er erg onzeker van wordt en heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal niet gehad? Groetjes Klungel
ik had het alleen met 6 weken maar dat was rood. dit was een wondje aan mijn baarmoeder. ze zeiden dat bruinverlies kan komen door: wondje,sex,vuil van binnen die naar buiten komt als grote schoonmaak. zou me niet teveel zorgen maken(makelijk gezegd) want stress is nog erger. wel goed dat je weet dat alles toch goed is en het hartje klopt. even afwachten tot de volgende echo,als die goed is moet je je echt geen zorgen maken. heeft de vk niets gezegd over mogelijke oorzaken?
Anais bedankt voor je berichtje! De verloskundige zegt ook dat het iets onschuldigs is. Maar ik wordt natuurlijk gek van onzekerheid! Ben nu ook meer aan het drinken want dronk veel te weinig! Verder voel ik me prima heb ook geen buikpijn, krampen of wat dan ook! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook niet gehad dus je begrijpt wel dat ik helemaal van slag ben, maar goed we proberen te ontspannen!! Groetjes Klungel
Je aderen zijn door de zwangerschap wat weker en gaan sneller 'stuk' dit geldt ook voor de bloedvaten in de vagina, dus zolang je niet heel veel verliest zou ik me niet te veel zorgen maken. de verloskundige had echt aan de bel getrokken als zij een vermoeden had dat er maar iets niet goed zou zitten. Wel veel succes
Heey, Ik heb dit ongeveer om de dag gehad tot week 23/24. Nu plots niet meer sinds paar weekjes. Waarschijnlijk ook wat onschuldigs geweest. Ik begrijp je zorgen, maar het hoeft niet meteen wat slechts te betekenen. Als je twijfelt gewoon verloskundige bellen! Geniet van je zwangerschap!