Hallo! Ja ik heb het meegemaakt, toen was het een "innestelingsbloeding" want ongesteldheid zette niet door en ik bleek zwanger! Ik hoop voor jou hetzelfde!
yep, de enige keer dat ik posi teste had ik 7 dagen raar bruin verlies. duidelijk anders dan anders. ik teste na die 7 dagen posi en de volgende dag werd ik echt ongesteld. Maar je bloed ook toch? niet alleen bruin?
Dank je wel voor jullie reactie Elke keer denk ik dat het doorzet, maar het is dus helemaal niet zo Vrijdag was mijn nod dag. Donderdag had ik een heel klein beetje bloed, maar was eigenlijk helemaal niks. Alleen met afvegen En daarna bruin. Zaterdag weer hetzelfde als donderdag En vandaag weer... Ook ben ik steeds lichtjes misselijk. Eet veel minder. Heb gewoon geen trek... maar wel menstruatie krampen en soms ook heel heftig wat na een paar seconde weer weg is Pffff wordt er gek van Ben nu 2 jaar van de pil en heb dit nog niet eerder gehad...
Heel weinig bloed natas... echt heel anders als anders Meer als ik een tampon test doe en afveeg... maar het is echt bijna niks Mijn borsten zijn ook voller als normaal Ik word gek hier....
Ik heb gewoon elke keer het idee dat ik gewoon ongi ga worden Net naar toilet geweest en het is gewoon bijna weg
spanned! Toen ik van eslem zwanger was had ik het ook.. ik werd iets eerder ongesteld geloof ik..maar het was dus geen ongesteldheid..het was bruinachtig bloed dat maar drie dagen heeft geduurd ofzo..en ja..ik was zwanger
Wauw! Ik heb dit nu vanaf donderdag Vrijdag niks en nu zaterdag en zondag Maar nu gaat het dus helemaal weg? Ik vind alleen die krampen heel angstig
We zitten in het zelfde schuitje Ooievaar Ik ben nu 4 dagen overtijd . Heb totaal geen zwangerschaps syntomen of zo . Alleen wel die ellendige ongi krampen idd en niet zo zuinig ook Ik heb gister helaas negatief getest ... Heb trouwens ook geen bruinverlies zoals jij . Ik heb verder eigenlijk gewoon helemaal niets Groetjes Joyce
Ooievaar@ Ik zou er morgen gewoon een test tegen aan gooien en afwachten ik hoop voor dat het raak is! joyceD@! Heb jij normaal een goeie cylus? Ik heb gisteren ook getest maar neg helaas Ga jij morgen weer testen?
Stef , ik heb normaal een cyclus van tussen de 25 en 28 dagen . Momenteel zit op uhhhhh 32 dagen , als ik het goed heb Ik wacht nog even met weer testen . Zul je net zien dat ik weer test en dan de zelfde dag nog ongi word . Nu wacht ik tot ik zeker een week overtijd ben . Als hij dan nog nega is , dan ga ik maar eens een bezoekje aan de ha brengen . Spannend is het zeker Ooievaar ! Loop er de hele dag mee in mn kop , tis gewoon niet leuk meer Moet wel 80 x ( oke , beeeeeeetje overdreven ) naar het toillet om te kijken of ze er al zijn .... Nou ja , we zien het wel weer . Groetjes Joyce