Hoi meiden, Ik post dit eigenlijk omdat ik er even doorheen zit..... Ik heb 24 juli een curretage ondergaan en zit nu in mijn eerste cyclus. Het hartje was gestopt met 9 weken maar ik kwam er pas achter bij 11 weken. Het was een moeilijke periode maar langzaam ben ik weer aan het opkrabbelen en wil ik ook naar de toekomst kijken. Ik ben gelijk weer begonnen met ovutesten en 2 aug had ik een smiley plus de dagen erna mega steken wat ik ook nog nooit gehad heb. Ik voelde mijn eisprong namelijk nooit. Maar ik was er helig van overtuigd dat dit mijn eisprong was. Steken in mijn linkerzij waren het vooral. Nu zit ik inmiddels op de 35ste dag na curetage maar ik test nog steeds negi. Ik weet ook dat een cyclus na een MA veel langer kan duren maar toch heb je hoop..... Ze blijven zo erg wit. Ik heb geprobeerd om, om de twee dagen te testen maar ze blijven nog steeds wit. Mijn cyclussen voor mijn zwangerschap waren ook best lang soms wel 40 dagen maar de cyclus van mijn zwangerschap teste ik op de 30ste dag posi. Aan de ene kant denk ik van laat die ongi maar doorzetten maar aan de andere kant die hoop op een streepje is zo sterk. Toch denk ik dat dat niet meer realistisch is omdat ik nog steeds negi test. Toch raar dat ik zo erg mijn eisprong voelde, we heben ook erg goed geklust die periode. Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even van me af schrijven. Ik heb ook wel eens gepost in ander groepen alleen merk ik dat die niet meer actief zijn. Mochten er een groep zijn waar ik in mee kan kletsen graag. Ik hoor graag jullie ervaringen.
Hoi Silvy, Als je wil mag je altijd komen meepraten in ons groepje 'missed abortion juni 2013'. Dit groepje is dagelijks actief. Wij hebben allemaal een miskraam of MA in juni/juli meegemaakt dus we begrijpen je maar al te goed. We praten veel en voor mij heeft mij dit enorm geholpen om het een plaatsje te geven. De pijn die je hebt gevoeld kan ook het groeien van je eitje zijn. Als je op 2 augustus je eisprong zou gehad hebben zou je nu al lang ongesteld moeten zijn, of positief testen. Heb je een nacontrole gehad bij de gyn na je curretage?
Dankjewel voor het reageren! Oh bedankt voor de tip ga zeker het groepje opzoeken! Vind het ook erg fijn om er gewoon over te kletsen met mensen die het zelfde hebben meegemaakt. Kan me voorstellen dat het werkt! Ik heb 9 september eerste controle na de curetage. Ik ben ook erg benieuwd.... Ja dat geloof ik dus ook inderdaad dat ik dan al lang ongesteld had moeten worden met een eisprong van begin augustus zucht