bruinverlies en wat de mmm hiervan vindt?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dame82, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limburger

limburger Niet meer actief

Overigens heb ik gisteren bij de fertiliteitsarts ook aangegeven dat ik ondanks de utrogestan toch 2 keer (kort) bloedverlies heb gehad voor NOD.
    Ze zei dat ik, als ik dat wilde, voortaan 3 x per dag utro bolletjes mag gebruiken ipv 2 x per dag.
    Dat maar eens uitproberen.

2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik werd ook altijd vrij snel na iui of ivf ongesteld, startte vaak met bruinverlies al heel snel, ondanks gebruik utrogestan.
    Ik heb uiteindelijk pregnyl na behandeling gespoten, dus als luteale ondersteuning, op dag 3, 6 en 9 na tp ( of in jouw geval na iui ).
    Hiermee werd mijn luteale fase idd verlengd, werd niet meer zo snel na de behandeling ongesteld of bruinverlies.
    Helaas heeft het bij mij niet bij gedragen aan een zwangerschap, maar wellicht is het voor jou een optie?

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dames de utro heeft uiteindelijk toch nog zijn werk gedaan! Na die twee dagen bruin verder helemaal niets meer! Helaas ook niet zwanger!
    Het heeft overigens ook mijn menstruatie uitgesteld, vandaag uiteindelijk geworden, 3 dagen na stoppen!
    Nu een ronde rust voor ons....geen ziekenhuis, geen hormonen, even helemaal niets! En dan vol goede moed naar de laatste iui alvorens ivf! Laten we hopen dat zesmaal scheepsrecht is ;)

Deel Deze Pagina