bruinverlies en....

Discussie in 'Miskraam' gestart door caat, 29 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oh bah caat, wat een spanning! Groot stolsel verliezen lijkt me weg schrikken. Wil je echt tot morgen wachten?

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Bah wat naar die onzekerheid :( wat schrikken als je dat verliest, ik zou dus niet wachten, ik ben daar heel erg in heb zelfs vandaag weer een echo geboekt, gewoon om te kijken of alles nog in orde is, dan betaal ik het maar zelf.

Ik zou weer een echo aanvragen, die zenuwen zijn vreselijk en op die echo even die bevestiging zien of alles in orde is.

Heel veel sterkte ik voel met je mee.

3. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik heb sowieso woensdag een echo staan. Gister na dat stolsel nog 1 kleintje verloren en toen 2 keer bruin bloed afgeveegd (niks meer in maandverbandje) en vannacht/ vandaag niks van bloed gezien. Ik moet 24/7 urine opvangen dus dan zie ik meteen of er iets geks bij zit. Ik ben net zoals de rest van de week mega misselijk vanaf uur of 4 snachts en dat is volgens gyn een goed teken, dus ik houd me daar maar aan vast. Ik heb verder ook geen buikpijn ofzo. Misschien gewoon het restje wat nog niet buiten was en niet gezien door gyn, inwendig had veel duidelijker beeld gemaakt maar goed dat was keuze gyn

4. Faya2016

Faya2016 Nieuw lid

15 feb 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohh ik heb Helaas ongeveer hetzelfde...
    Ben 6 weken zwanger erg kort dus nog... Vanaf vandaag Bruin/rose afschreiding. Niet heel veel.
    Ik heb de vk gebeld maar kwijg pas 4 Maart een echo die afspraak hadden we al staan. Lang wachten dus :(

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Hier alweer twee goede echos gehad. Hoop voor jou ook goed nieuws straks

Deel Deze Pagina