Hoi! Ik snap niks meer van mijn lichaam.. En word er best verdrietig van.. Op 21/1 ben ik voor het laatst ongesteld geweest, op 4/2 had ik enorm last in mijn onderbuik dus vermoed dat ik dan ongeveer mijn ei heb gehad. Nu had ik dus 18/2 opnieuw ongesteld moeten worden maar dit is tot op heden nog niet gebeurd.. Ik heb op 18/2 nog getest maar die test was negatief, net zoals de test van deze ochtend.. Ik snap er niks meer van.. De kwaaltjes zijn echt aanwezig; ik ben met vlagen echt enorm misselijk, moe, enorme eetlust maar tegelijk ook enorme afkeer van voeding, geef nog borstvoeding aan mijn dochter en merk dat mijn productie ook enorm gekelderd is... Houd mijn lichaam me nu gewoon voor de gek? Of kan ik nog hoop koesteren dat ik mss een latere innesteling gehad heb? Bedankt!!
Je denkt je eisprong gevoeld te hebben en dat is totaal onbetrouwbaar. Je eisprong kan dus later geweest zijn dan je zelf denkt en dus is je NOD ook later. Je kunt dus nog positief gaan testen. Kwaaltjes/symptomen zeggen vaak ook niet veel helaas. Het wil helaas niet automatisch zeggen dat je wel zwanger moet zijn, omdat je de symptomen hebt. Heel veel vrouwen hebben allerlei symptomen, maar bleken niet zwanger.
Bedankt voor je reactie! Ja ik hoop inderdaad dat mijn eisprong dan later was. Ik moet wel zeggen afgaande op vorige maanden dat mijn cyclussen vaak hetzelfde waren of schommelden tussen 28-32 dagen. Wanneer zou ik nog eens opnieuw kunnen testen? Dit weekend? Of nog te vroeg?
Inderdaad! Kwaaltjes zeggen helemaal niets! En 14 dagen na je eisprong ongesteld is maar een gemiddelde. Ik spreek uit ervaring dat dat dus niet altijd zo is. Ik zou weer testen op dag 32.