hallo ik lees veel over dat bruinverlies (als je al weet dat je zwanger bent anders is het 50 50 dat je je menstruatie krijgt) heel normal is ? is dat zo? wie heeft dit ook gehad? in het begin? het verbaast me! x
volgens mij gaat dat alleeen over helder rood bloed ! Bruin bloed is oud bloed en kan dus ook van een innestelling zijn in jou geval !heb je al getest?
lijkt mij niet , maar ben natuurlijk geen vk of gyneacoloog , zolang het niet doorzet lijkt het wel ok , maar als je echt twijfelt kun je de vk bellen , misschien kun je vroeger in de zs een echo krijgen , want teveel stress is ook weer niet goed ! Laat je ff weten hoe het is afgelopen? knufff m@rjon PS heb je al wel een positieve test gehad ?
Bruin verlies = oud bloed, zegt nog niet zoveel over eventuele naderende ongi. Ik had ook eerst 6 dagen voor ongi bruin/roze verlies, dat hield op na 3 dagen en toen niets meer.... en zie banner
Hey, ook ik heb nu sinds 3 dagen bruinbloedverlies met stolseltjes. Eigenlijk zou ik vandaag ongesteld moeten worden, maar tot hier toe alleen maar dat bruinverlies. Volgens ff heb ik de 7de oktober mijn eisprong gehad, heb de 12de een pijnlijke steek gehad en sindsdien is mijn temp mooi hoog! Toen ik net zwanger was van Keano had ik ook een tijdje bruinbloedverlies en toch was ik zwanger. Ik heb vandaag getest en hij was negatief dus mss toch te vroeg getest. Maar geen rood bloed is goed, he! Groetjes en hopelijk is het bij jou raak!
hallo allemaal ik heb vanmorgen getest en als iemand ff snel zou kijken zouden die gene zeggen hij is negatief als ik er een foto van zou maken zou je niks zien zouden de mensen hier zeggen ik zie geen + je... maar als ik zelf kijk en ik kijk heel erg goed op mijn test van cb zie ik heeeel heeel heeel erg vaag toch een verticale streep ... maar ik beschouw hem als negatief.. want ik ben bang dat ik denk en wil dat ik hem zie (ik zie het alleen in het dag licht of heel dicht bij een lamp... dus misschien zie ik het wel maar is het een voor gedrukt lijntje ofzo..) nu heb ik sinds vandaag ook last van krampen in mijn baarmoeder net zoals ongi krampen alleen heb ik het veel minder pijn normaal lig ik tijdens mijn ongi krom van de pijn nu niet alleen vanmiddag maar dat na dat ik seks had gehad.. ik heb nu ook alleen met afvegen elke keer na een toilet bezoek (plassen) wat roze slijm/afscheiding/(bloed?) op mijn wc papiertje en 1x een drupje in mijn slip .. het lijkt op waterverf en dan licht roze/roze.. er zitten dus geen stolsels in en het is gemengd met slijm als je in je vruchtbare tijden zit.. ik ben nu 4 a 5 dagen overtijd als ik zwanger ben is dit normaal? ik lees veel van dat mensen dit ook hebben maar lees dan weer niet dat ze daarbij ook lichte ongikrampen hadden.. ben erg zenuwachtig en weet geen raad ja testen nog een keer testen dat ga ik uiterraard ook doen maar dan pas over 4 dagen als ik tussen tijds dan nog niet ongi ben geworden natuurlijk... weet iemand wat dit is? ik heb het sinds gister avond en vandaag dus niet voor mijn nod...
Als je zwanger bent dan wordt je bmm meer doorbloed volgens mij, daar kan dat bloed verlies van komen. Een streep komt ook niet zomaar op een test hoor. Ik zou over 2 dagen nog eens testen, HCG verdubbelt met de dag. Of koop een kruidvat test (2 voor 5 euro) die zijn gevoeliger .
ja ik vind het wel eng lijkt een beetje op pers weeen alleen minder pijnlijk dus heel licht maar voel het duidlijk en dan ok nog eens als ik mezelf afveeg waterverf roze.. iets .. pff en een hele onduidelijke vage / ofwel negatiefe test... maar ik maak me niet te druk zeg ik dan tegen mijzelf ! MAAR DAT MAAK IK me wel...
Hoi Madeliefjuh, Dit bovenstaande berichtje heb je nu 5 keer gepost, op verschillende plekken op het zw.forum! Mischien is het voor jou wat overzichtelijker als je één topic opent met daarin al je vragen! Wat betreft je klachtjes: Ik zou het gewoon nog even aankijken, als er over een paar dagen nog geen verandering is zou ik een afspraak maken bij je HA! Veel succes, Groetjes Eleni
Ik zou misschien nog een gevoelerige test doe1n , die van de kruidvat , zijn al vernoemd , als je je daarna nog zorgen maakt zou ik naar ha gaan als je begin volgende week nog niet ong bent .. ik blijf voor je duimen ! Na hoeveel tijd dacht jij een kruisje te zien ?Kunnen nl ook indrooglijntjes zijn .
Hoi allemaal, Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben, ik voelde mij anders dan normaal en heb al 3 dagen voor mijn NOD (afgelopen woensdag) een test gedaan, die kleurde heeeeeeel licht, 2 dagen later (vrijdag) weer een test die donkerder werd dan de vorige. Maar ik kreeg die avond wel bruinbloedverlies en schrok mij kapot, ik heb namelijk altijd 2 dagen voor mijn menstruatie doorzet bruinverlies en dacht toen, dit gaat dus mis. Dat bruinverlies duurde maar ruim een dag, zag er toch anders uit dan normaal. Toen ik op maandag weer een test deed was deze nog donkerder, en gisteren was de streep heeeel duidelijk. Inmiddels heb ik al contact opgenomen met een verloskundige die ook bevestigde dat dat bruinverlies een innesteling was. Ik ben dolblij!
Dus dat bruinverlies was oud bloed van de innesteling 1 week eerder. Ik heb trouwens getest met de Matcare testen, ben daar erg tevreden over.
Ik zit vandaag op dag 36 van een cyclus van 32. Ik ben 4 dagen overtijd, maar heb sinds vanmorgen bruine afscheiding, lichte stolsels. Ik heb wat last van ongi-kramp, welke ik meestal alleen heb als ik echt rood helder bloed verlies. Ik was vanmorgen behoorlijk teleurgesteld, maar mijn man wees mij erop dat zolang het niet helderrood is, het ook wat anders kan zijn. Hij verbaasde me, weet meer dan ik had verwacht. En als ik dit zo lees...het kan dus nog alle kanten opgaan. Is het wijsheid om, als de morgenochtend niet zijn doorgebroken, om een testje te doen? Ik blijf het spannend vinden. Maar mocht het 't begin van ongi zijn, laat de dan snel doorbreken, dan kunnen we aan een nieuwe ronde beginnen! groetjes, mexican
hallo mensen, ik heb ook wat vraagjes: 23 september was mijn laatste ongesteldheid. De maand erop was ik 6 dagen overtijd.. Nu zou ik gister ongesteld moeten worden, mar ik had enkel bruinverlies, heel lichtjes. toen had ik , gewoon voor de fun, een zwangersschapstest gedaan, en die bleek positief te zijn. Ik geloof dit niet. Moet ik daar nu gewoon vanuit gaan, of mag ik veronderstellen dak zwanger ben. Of kan je dan nog niet testen en moet je eerst een paar dagen over tijd zijn? Please help mij.. is echt spannend! liefs, witte lotus
Hoi witte lotus, ik zou als ik jou was er van de week nog een testje tegenaan gooien, want die test geeft niet zomaar positief aan! Bedoelde je dat je deze maand 6 dagen overtijd was? Het kan namelijk best dat je alleen wat oud bloed verliest, dat lees ik wel vaker. Ik moest een paar dagen geleden ongesteld worden, was dus even overtijd tot ik vanmorgen bruin bloed spotte. Dit was om 9.30u vanmorgen. Nu, bijna 13 uur verder, is dit niet veranderd. Nog altijd 'brown spotting'. Mijn laatste menstruatie begon op 18 september. Maar ik heb verder nergens last van, dus ik verwacht wel dat de door zullen breken.... Heb je verder nog iets wat op een zwangerschap kan lijken? Als je nog een keer getest hebt,laat je het dan weten? Groetjes, mexican
Hoi mexican Ik heb net weer een test gedaan en daar stond ook op dat ik zwanger ben........................ de testen waren allebei van clear blue. eentje waar duidelijk het woord zwanger op stond en de andere was met een plusje. De vorige maand, 18 augustus was mijn een na laatste menstruatie en toen was ik 6 dagen over tijd. Ook was ik toen pas 1 maand gestopt met de pil. Dit zou dus mijn tweede maand zonder pil betekenen. Ik slikte de pil maar 6 maanden...... ik weet echt niet of ik dit moet geloven of niet. Ik heb alleen gister bruinverlies gehad en nu niet meer. heb in de nacht wel krampen gehad in me buik alsof het ongesteldheidspijn was, maar ik ben het niet geworden. Meer symptomen heb ik eigenlijk niet. Alleen het feit dat ik vvoortdurend aan het afwassen ben. Alleen ik weet niet zo goed waar ik mee moet beginnen mocht ik echt werkelijk zwanger ben. IK heb vandaag dan foliumzuur gehaald omdat het op deze site stond. Nu heb ik ook begrepen da rauw vlees ook niet goed was, melkproducten niet goed waren en courgette en pompoen en ananas... Maar of dit allemaal waar is................... Geen idee.. Ik hoop dat spoedig zwanger raakt meid!
Witte Lotus...gefeliciteerd! Het klopt dus echt! Superleuk voor je! Wat je allemaal wel en niet mag,dat kan de verloskundige je wel vertellen,maar dat kan je ook op internet opzoeken. In ieder geval foliumzuur slikken en inderdaad geen rauw vlees meer. Geen rauwmelkse kazen en nog meer, maar dat weet ik niet. Veel plezier en geniet ervan! Mexican