dag dames! Ik heb een vraagje, over enkele dagen moet ik ongesteld worden en ik en mijn mannetje proberen zwanger te geraken. Nu mijn vraag, zijn er vrouwen ( zwangere) die in het begin van de zwangerschap krampen in hun buik kregen, niet echt in de darmen, maar eerder verkramping in de spieren, of baarmoeder, ( het was op die hoogte) Liefs
Ik heb nu ook al een paar dagen allerlei krampjes, normaal beginnen ze pas een dag voor mijn ongi.. Dus ik hoop dat een goed teken is .. En voor jou natuurlijk ook..
ja ik, maar dat realiseerde ik me pas veel later. Ik heb veel darmproblemen en heb het destijds voor indigestie aangezien... lol
Maar het zijn niet echt darmkrampjes, eerder een kramp in mijn buikspieren, zo een kramp dat je kan hebben in je kuiten, ...
ik had zelf al een paar dagen voor ik ongesteld moest worden al flinke krampen in mijn onderbuik, zowel darm als bm krampen. dus kan een symptoom zijn! spannend!
Ik hoop het! Kheb sinds deze morgen ook verschrikkelijke hoofdpijn wat ik normaal nooit heb, en overal wat krampjes, spannend!
weet je, als je 'echt' buikpijn hebt, dan voel je het verschil niet meer. Ik heb soms ontlasting die zwaarder is dan bevallen, zeg maar... Het was ook geen normale buikpijn die ik die avond had, maar ik legde pas later de link met de zwangerschap, omdat ik op het moment nog niet wist dat ik zwanger was.
Goh, dat je daar zo veel last van hebt! Pijnlijk en niet leuk als je het mij vraagt. Ik hoop in ieder geval dat ik zwanger ben en jij nog veel succes met de zwangerschap!
Heel herkenbaar. Ik moet over een maar dagen ongesteld worden...dus ik hoop maar dat het niet gebeurt!
toen ik zwanger werd van dice heb ik de innesteling zo duidelijk gevoeld kon van de pijn niet meer opstaan lopen enz kon niet rechtstaan en een week later had ik ook allemaal krampjes onderin mijn buik zo'n ongesteld heids krampjes maar dan aan de linkerkant
Heb ik dus ook, paar dagen geleden zo een kramp gehad, deed zo veel pijn, kheb zeker een halfuur in de zetel gelegen omdat ik iets anders niet kon en dan verbeterde het wel, maar ik voelde het wel nog, nu heb ik al van eergisteren ongesteldheidskrampe in mijn lies en op mijn heup Khoop dat het raak is!
Ja ditzelfde gevoel heb ik vanaf kerstavond tot 2 dagen geleden ook gehad. Het zal wel erg snel zijn als ik zwanger ben hoor. Bij mijn dochtertje duurde het 1 1/2 jaar. Ik hoop wel dat het zo is hoor!
Hier een week voor NOD, maar ook al kramp. Is een beetje spierpijn achtig gevoel en heb ook nog steeds zere borsten. En de kramp in mijn buik zit het meest rechts. Rarigheid...
Hier ook krampen Ook een soort van spierpijn achtig gevoel! Was vanmorgen wezen zwemmen, maar ik moest gewoon gaan zitten omdat ik er echt last van had.... Ik zit nu op 7 dpo. Nu ik dit zo lees hoop ik dat het een innesteling mag zijn.
Bij mij zal het ook iets van 7dagen geweest zijn! Nog 3 dagen en ik mag testen! Spannend! Nu zijn net mijn neefjes weg en ik ben kapot! Nomaal kan ik er goed tegen, we zullen wel zien! Ik hoop dat iedereen zwanger mag zijn!
ik heb ook een heel raar gevoel in mn buik met momenten, terwijl ik denk dat ik niet zwanger ben, weet niet dat gevoel heb ik, en sinds 1 dag gaan mn borsten ineens pijn doen, dus ben benieuwd....
Ik heb alleen nog maar krampjes, de ene keer voelt het of ik ongesteld ga worden de andere keer voelt het weer anders en toch heb ik iets van neen, niet zwanger. Ik weet niet waarom maar dat is mijn gevoel! Mijn borsten doen ook wel pijn, maar eigenlijk heb ik dat altijd als ik ongesteld ga worden, nu zit de pijn wel meer zo naar mijn oksels, de rand van men borsten.