bruinverlies heel normaal?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by madeliefjuh, Oct 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mokkeltj

mokkeltj Lid

Oct 1, 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    ja de ene kant denk ik ik haal een testje en aan de andere kant denk ik ik wacht het nog even af of het zeg maar nog door breekt

als je dat bruin verlies heb dan zou ut tog normaal niet lang duren voor dat de ongi der echt aan kom?

2. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    nou, bij mij begon het maandag met een beetje bruinverlies en een heel klein beetje rose. daarna werd het minder en vandaag weer erger mét een paar druppels 'bloed'. ik heb het nog nooit gehad voor mijn ongi. snap er niks van.
    anders test je morgen en dan na een paar dagen nog eens als j ongi uitblijft.

3. mokkeltj

mokkeltj Lid

Oct 1, 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    ja dat kan ik natuurlijk ook doen maar moet het dan geen ochtend urine zijn moet morgen eerst werken :(

en jij heb jij al getest of ook nog niet en ik snap er ook niks van hoor ondertussen alweer twee keer na de toilet gweest en toen was er niks :(:

4. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ochtendurine is wel beter, denk ik, als je vroeg test.
    nee, ik heb nog niet getest. morgenochtend ga ik testen maar ik heb weinig hoop :( als het nu doorbreekt weet ik iig waar ik aan toe ben"S die onzekerheid is niets. vanmorgen was ik er heilig van overtuigd nu komt het ... maar nee.
    sinds vandaag heb ik ook gevoelige borsten en aders die duidelijk zichtbaar zijn ... tja kan ook een ongi symptoom zijn. volgens mij ligt mijn cyclus overhoop :rolleyes:

5. mokkeltj

mokkeltj Lid

Oct 1, 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    ja dat denk ik ook ochtend urine nou dan word het toch woensdag voor dat ik ken testen want ik begin om 07.15 met werken en ik zie me eigen nou niet om 06.00een test doen haha nou dan haal ik ze morgen denk ik alvast en dan ga ik uhm maar woensdag doen want dan heb ik vrij..

nou khoop voor jou dat je morgen goed bericht heb kzou voor je duimen!

6. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland

en jij ook succes! laat even weten he?!

7. josje3

josje3 Lid

Nov 7, 2008
    52
    0
    0
    hi dames,

dat bruin/roze verlies is niet erg hoor. ALs mijn testen inderdaad kloppen en ik blijk zwanger te zijn dan is dit dus normaal. Ik heb nu nog steeds bruin en roze afscheiding (nu alwel 10 dagen of zo). Denk dat het bij jullie ook innesteling is. Ben benieuwd naar jullie testen! Houd me op de hoogte! Ik ga morgenvroeg ook weer een test doen want geloof het nog steeds niet..

Wanneer is eigenlijk normaal om het tegen je ouders te zeggen? Zou het liefst nu al naar ze toe gan, maar dadelijk gaat het mis...

en oh ja, weet iemand of het kwaad kan als je 10 minuten in de sauna gaat als je net zwanger bent? Ik ga altijd een keer in de week met vriendin...weet niet wat ik moet verzinnen om dit niet meer te doen..

gr

8. mokkeltj

mokkeltj Lid

Oct 1, 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    jah is goed ik laat het ook weten zodra ik een testje gedaan heb of tog nog de :evil: gekomen is

9. mokkeltj

mokkeltj Lid

Oct 1, 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    voor josje:
    ik zou het wel gelijk tegen me ouders zeggen ook al is het niet zo kan je toch je verhaal kwijt en eventueel steun krijgen van je ouder wij hebben altijd gezegd ouders krijgen het teweten maar met de rest wachten we nog even..
    en als er een streepje bij je testen staan ben je toch echt zwanger maak der anders een foto van kunnen we even mee kijken maar alvast GEFELICITEERD :D

10. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    @josje

dat bruin/roseverlies, heb j dat de ene dag ook meer als de andere?

ik heb al twee dochters dus we zijn nu voor de derde bezig. wij hebben het beide keren gelijk verteld aan mijn ouders. ik vond het ook fijn dat ik het buiten mijn man ook met mijn moeder over kon praten.

breng anders morgen even je urine naar de dokter als je nog een bevestiging wil. ze kunnen tp testen :)

11. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ik heb net negatief getest :cry:
    k ga zo de dokter even bellen ... het bruin/roseverlies heb ik na gisteravond niet meer gehad.

@josje heb j de dokter al gebeld?

12. josje3

josje3 Lid

Nov 7, 2008
    52
    0
    0
    HI

Oh wat balen dat je negatief getest hebt! Misschien nog te vroeg?

Ik heb om 12 uur een afspraak vandaag bij de dokter...spannend! ZIjn er nog dingen die ik moet vragen die ik niet moet vergeten?Kan 's nachts niet in slaap komen van de zenuwen!

Dat bruin/roze verlies is er nog steeds, maar wordt minder. Is iedere dag een klein beetje. Mijn urine is wel troebeler en donkerder vind ik.

Maakt het uit in wat voor potje ik urine meeneem naar de dokter? Ze kunnen toch ook een bloedtest doen of doen ze dat niet zomaar?

Heb vanmorgen nog eens getest met cb en er stond weer zwanger. Mijn temp is ook nog steeds hoog...Kan het echt niet geloven!
    Hoop echt dat t bij jullie ook snel zover mag zijn!

Gr

13. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    bruin is oudbloed; miss nog van de innesteling? kun je even vragen aan de dokter/verloskundige. ik zou het zowiezo even zeggen.

je kunt bij de drogist urinecontainertjes kopen, gewoon even bij de kassa vragen.
    bij de dokter word je doorverwezen naar een verloskundige, tenminste hier wel. meestal krijg je met 3 maanden een afspraak voor urinecheck, echo en bloedtest plus intake gesprek.
    je kunt vragen wat je wel en niet mag eten. slik je al foliumzuur?
    succes vanmiddag en we horen wel hoe het is verlopen!

ik heb zelf net de dokter gebeld en die zegt dat als het uitblijft, ik vrijdag opnieuw moet testen. misschien toch te vroeg. mijn cyclus ligt overhoop denk ik. hij zei ook dat het bruinverlies een voorbode kan zijn en dat de :evil: eraan komt :( heb ik nog nooit gehad.
    ik ben dus nog niets wijzer geworden! alleen nog maar onderzekerder dan ik al was :(

14. mokkeltj

mokkeltj Lid

Oct 1, 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    ohh balen dat ie negatief is bij mij is de :evil: er ook nog niet nog wel het bruine verlies de ene keer wel en andere keer weer niet maar denk toch dat de :evil: er aan zit tekomen maar ja zolang het der nog niet is hebben we hoop :D

en josje succes @de HA

15. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ga je morgen testen? we gaan duimen voor j :D

16. mokkeltj

mokkeltj Lid

Oct 1, 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    nee ik ga woensdag testen heb ik met me vriend afgesproken want dan zijn we samen vrij:D maar ik laat het je weten!

17. josje3

josje3 Lid

Nov 7, 2008
    52
    0
    0
    hoi allemaal!

ging goed bij de dokter. Ik mag gewoon sporten, sauna etc.
    Ik heb 16 dec een intake bij de verloskundige en 2 jan de eerste echo..! Geloof echt nog steeds niet dat ik zwanger ben. Morgen gaan we naar mijn ouders, maar weet niet of ik het al moet vertellen..

Mokkeltj, morgenvroeg dus testen?Spannend! Ik doe morgenvroeg ook nog even een testje, just to be sure.... en omdat ik er nog 2 over heb.

Hoop dat je positief test! Succes!

gr

18. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    je bent toch écht zwanger \:D/ :D

of je het wel of niet moet vertellen; 't is wel fijn als je het aan iemand kwijt kan.

heb je nog aan de dokter gevraagd wat dat bruinverlies kan zijn?

intake en echo spannend hoor!

19. josje3

josje3 Lid

Nov 7, 2008
    52
    0
    0
    hi Babe,
    Dat bruinverlies was normaal, zal waarschijnlijk nog innesteling zijn. Hebben besloten dat we het vandaag tegen mijn ouders gaan zeggen en vrijdag op de verjaardag van mijn schoonvader aan mijn vriend zijn ouders. Vanmorgen nog een test er tegenaan gegooid en gelukkig weer zwanger. Voel me gewoon helemaal niet zwanger. Heb ook helemaal geen verschijnselen of zo.. Mijn temp is wel nog steeds hoog. Blijft dit trouwens de hele zwangerschap zo?

Hoe is het met de test gegaan mokkeltj?

gr

20. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ik heb met beide zwangerschappen ook geen kwaaltjes gehad. alleen met 8 weken wat misselijk en rommelende darmen :oops:
    ik testte ook pas met 8 weken positief :( dus het zegt niets dat je je eigen niet zwanger voelt, maar toch genieten hoor!
    dus ik hou nog hoop zolang de :evil: wegblijft! ik breng wel vrijdag of maandag mijn urine even naar de dokter ... dan kunnen ze daar testen :)

is wel leuk om te vertellen op de verjaardag van je schoonvader!

gr

Share This Page