Hoi Naar mijn weten mag je niet meer de sauna in als je zwanger bent. want dan krijgt de foetus niet genoeg zuurstof .. Buiten dat denk ik dat je het zelf al gauw genoeg niet meer trekt.. zou het voor de zekerheid ff navragen.. Groetjes Babylicious
Hoi Ik heb dus wel wat je noemt die bruine smurrie.. maar juist na me ongesteld heid.. was een dag overtijd.. En nu weet k het niet meer.. want bij mijn dochter ben ik wel ongesteld geworden ondanks ik 5 dgn overtijd was. omdat t toen nog te vroeg was.. 30 dgn erna bleek ik 5 wkn zwanger te zijn en 3 dgn.. dus nu weer in het zelfde schuitje.. en ik voelde me bij haar ook niet echt zwanger.. al is dr een onbewust gevoel die denkt van wel.. Mijn verstand weet t niet meer.. wat betekend bruine smurrie eigenlijk en als je afveegt lichtroze heldere kleur.. me urine is eigenlijk kleur loos.. en was eerst heel donker.. Ik ben het ff helemaal kwijt.. wat denken jullie? Groetjes..
Hier nog steeds geen ongestelheid te bekennen. Ben nu 12 dagen overtijd en zit nu dus op dag 50 van mijn cyclus (vorige cyclus was 38 dagen).....Heel frustrerend......Blijf bruine smurrie houden, het is niet veel, maar goed het zit er wel......Afgelopen zaterdag voor het laatst getest, negatief........Weet nu niet wat ik moet doen.....Afwachten op ongesteldheid? Het duurt zo lang! HELP! @babylicious: Heb je wel een normale ongesteldheid gehad? Of alleen die bruine smurrie en heb je dat als ongesteldheid gerekend? Kan het niet helemaal opmaken uit je verhaal!
Hallo Ik kan hier wel over meepraten. Ik moest eigenlijk 28 sept of 3 nov ongesteld worden. Ik kreeg rond de 31e bruin bloedeverlies en dacht dat ik ongesteld werd. Hup... tampon erin op naar de volgende ronde. Maar na een dag was het bruine bloed helemaal weg. Mijn vriendin zei toen dat ik even moest testen en ja hoor Zwanger..(getest met een kruidvattest). Gister ben ik voor het eerst bij de verloskundige geweest en die vertelde mij dat bruin bloed heel normaal is en dat je dan alsnog zwanger kan zijn. Het kan zo zijn dat het eitje zich aan het innestelen is en dat het daarbij een bloedvaatje in de baarmoeder raakt. Of dat er nog oud bloed in je baarmoeder zit wat er nu uit komt. Ze zei ook wat al vaak hier vertelt wordt, zolang het geen rood bloed is, is er niks aan de hand. Ik maakte me ook zorgen om dat bruine bloed maar mij is verzekerd dat het erbij hoort. de ene heeft het wel, de ander niet. Succes iedereen. Ik hoop op veel positieve testen!
hi dames, Ik ben nog steeds zwanger.... geloof het nog steeds niet want ik voel helemaal niets...en heb nog steeds een beetje bruinverlies. Trouwens mijn laatste menstruatie was ook alleen maar bruin verlies en die moest ik toch tellen als ongesteld dus dat kan een keer voorkomen. Waar ik me over frustreer is dat sommige meiden al na 6 weken bij de verloskundige terecht kunnen voor een echo of intak en ik mag pas 2 januari voor de echo en 16 dec een intake gesprek. Dit duurt zo vreselijk lang! Mijn ouders en schoonouders weten het inmiddels. Mijn moeder moest meteen huilen en mijn vader kreeg ook tranen in zijn ogen. Mijn schoonmoeder had het verwacht...reageerde vrij nuchter.. Ik mag gewoon in de sauna en blijven sporten (4 keer in de week). Wie is er ook 5 weken zwanger en wat voelen jullie? gr Josje
Lieve dame.. Ik had ook helemaal nergens last van.. tot ze begon te schoppen.. toen werd t werkelijkheid.. ik deed werkelijk nog alles.. liep op hoge hakken.. werkte gewoon nog sliep super tot aan de bevalling geniet ervan.. Hopelijk heb je ook mijn bevalling met echos word t werkelijkheid als je het nie helemaal geloofd kan je altijd zelf nog naar een echoscopi centrum gaan..
Jah wel een normale menstruatie maar had ik bij Angelicious ook gewoon. 30dgn later was ik weer 2 dgn overtijd.. en toch zwanger 5 wkn en 3 dgn. nou me vriendin dr laatste menstruatie was 30 okt.. en die teste vandaag pas positief.. mijn laatste was 18 nov.. 1 dgn overtijd.. dus ik denk dat ik daar pas 16 dec pas achterkom.. vandaag weer getest bij arts.. negatief.. ( geen ochtendurine overgens ) ik heb hier nog een test ik test wel na.. Ik voel me nu goed.. En het was wel menstruatie .. maar het kan ook een innestelings bloeding tijdens mijn menstruatie geweest zijn.. omdat de menstruatie en de bevruchting gelijk hebben plaatsgevonden.. dus sja afwachten denk ik.. pff
@knorretje1984 het kan dus gewoon zo zijn dat je wel zwanger bent .. maar te kort om t op de test te zien.. dus een week of 2,5 Bij sommige zie je het gelijk op de test.. bij anderen niet.. Mijn vriendin kon het pas aflezen bij 5 mnd.. dus ongi zegt niks want bij mijn dochter werd ik het de eerste mnd ook gewoon.. Ik denk dat je zwanger bent.. en ik hoop t ook zal het voor je wensen.. maar denk dat er geen twijfel mogenlijk is hoor. ik denk dat je net vlak voor je laatste menstruatie zwanger bent geraakt of tijdens dat je m had moeten hebben.. daarom blijft ie uit.. en dan zou het nu zo is best kunnen zijn dat je t pas over 1 week ofzo kan testen.. hou me op de hoogte
Zou het? Ging er nu maar vanuit dat ik echt absoluut niet meer zwanger kan zijn.......Inmiddels dag 14 overtijd, vanochtend nog getest maar negatief.....Ik word er zo moedeloos van......Vandaag geen smurrie wel 2 druppeltjes echt bloed na seks met mijn schat.......Dacht: nu komt de ongesteldheid maar nee hoor, hele nacht en ochtend niks te bekennen.......Ben vandaag voor het eerst ook mega-misselijk en heb last van mijn onderrug...Vandaar dat ik zo straks getest heb met test van Kruidvat......Was overigens geen eerste ochtendurine, maar dan nog....Een dikke negatief was het.......Het maakt me zo onzeker..... Hoorde gisteren dat een kennis van me zwanger is, totaal niet gepland en het is ook gebeurd na 1x onveilige seks....Ik gun het haar van harte, maar vind het zo onterecht.....Ik ga er echt voor, en ook ik ben nog niet lang bezig, maar toch.....had ik maar zo'n mazzel.....Moest het ff kwijt......
Hey Ik begrijp je frustratie volkomen er zijn er zoveel hier die proberen om zwanger te worden.. maar wees blij je bent vruchtbaar.. dus je hebt zowieso een grote voorsprong op anderen.. die er nog gefrustreerder van zijn dan jij. Die helemaal denken van waarom mag zei wel proberen en ik niet. misschien moet je uit het negatieve het positieve zoeken.. en hopelijk word je dan sneller zwanger gun het je van harte.. Ik behoor ook tot die catogorieen.. niet geprobeert bewust.. geknapt condoom gelijk raak .. ik denk dat dat gewoon mijn moment is geweest en dat dat van jou nog wel komt.. Ik ken dr 1 in mijn familie die niet eens kinderen kan krijgen. en 1 familielid heeft een downsyndroom gekregen.. en dan een ander dat kindje is dood gegaan na geboorte.. Dus net als alle anderen.. heeft iedereen een bepaalde vorm van onzekerheid .. zwanger worden is een wonder.. zwanger zijn is een wonder.. en een kindje krijgen.. is iets dat je moet koesteren en dat t jou ff niet is gelukt om het maar ff zo te noemen.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. mijn vriendin heeft een kindje gekregen met 1 eierstok mijn andere vriendin ook.. en me andere vriendin heeft een jr geprobeert en toch zwanger .. ! dus zolang je de zekerheid niet hebt.. dat je jouw wondertje niet zal krijgen blijf sterk.. want dat is nodig in zo een moeilijke tijd.. en je moet de moet niet opgeven.. JOU DAG komt nog wel.. die van mij kwam vroeger dan verwacht.. En uh ik zal voor je wensen dat je gauw zwanger mag zijn of worden. of zelfs bent ...
ook ik ben nu weer 5 dagen overtijd en een negatieve test en weet ook niet meer wat ik moet geloven!of ik in mn achterhoofd moet houden dat t nog wel kan en/of dak ongi ga worden.. Babylicious; ik heb ook t idee da ik het kei graag wil en het niet lukt en de rest maar met een 'knipoog'zwanger word zwaar irri :S
Hmm nou begin ik er toch zo langzamerhand in te geloven.. dat het feit dat als je bewust zwanger probeert te worden ( misschien iets met je cyclus doet .. waarop het lijkt alsof het niet lukt.. ) maar het wonder misschien op een hele ander tijdstip te verwekken is een dag vertraagd of een paar dgn.. Nou there's hope je kan nog steeds zwanger zijn immers je bent overtijd.. ! dus dat kan altijd.. ik was de eerste keer 5 dgn overtijd.. en werd gewoon ongi.. dus dacht ben t nie.. 30 dgn later ( weer 2 dgn overtijd dus ) bleek ik gewoon ZWANGER.. ! dus misschien ben je t te kort om te testen.. Voorbeeld, vriendin van zwangerschapspagina.. heeft laatste menstrutatie 30 okt gehad.. en kwam er gisteren pas achter ZWANGER.. Dus als je naar mijn verhouding kijkt van wat ik nu wil ontdekken. kan en is het missschien bij mij nu ook nog niet op de test te zien.. omdat ik pas 10 nov seks had.. dus waardoor ik deze mnd dus gewoon me ongi weer kreeg.. IK HOOP T VOOR IEDEREEN.. EN WEET JE WAT HET GEKKE IS.. ALS JE JE BEGEEFT ONDER DE ZWANGEREN.. LIJKT HET ALSOF IEDEREEN UIT JE EIGEN OMGEVING OOK ALLEMAAL INENE KINDEREN KRIJGEN ALTHANS DAT HAD IK.. Wonderen gebeuren nog elke dag.. en niemand geeft jullie de garantie dat jullie wonder niet uitkomt dus zolang je vruchtbaar bent.. heb je niks te klagen.. het duurt misschien iets langer.. vanwege ontpillen en al dat soort dingen.. wat hormonen in de war kan brengen.. ! maar tis zeker frustrerend.. dat kan ik je nageven.. JE WILT HET IMMERS OOK VAN DE DAKEN SCHREEUWEN.. I DONT BLAME YOU. het gekke is als je het echt bent.. GELOOF JE HET NIET EENS haha
hoi meiden, ik vind net dit topic en het hele verhaal over bruin/rose verlies komt mij ook heel bekend voor! ik moet officieel aanstaande zondag pas ongesteld worden. Ik heb een cyclus van gemiddeld 35 dagen, en ben ook nog nooit te vroeg ongi geworden. Bovendien heb ik zondag 23 november heel duidelijk mijn eisprong gevoeld, en heb de nacht van 21 op 22 november geklust. Toch begon ik afgelopen vrijdag, dus op dag 26 van mijn cyclus, ineens roze bloed te verliezen! Eerst dacht ik dat ik gewoon te vroeg ongesteld was geworden, maar het was anders dan anders.. veel wateriger leek het wel en lichter ook. Dit rozeverlies heeft 3 dagen aangehouden, en sinds vandaag heb ik alleen bij het afvegen nog een beetje bruinverlies. Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde, heb ik zaterdagmiddag een test gedaan van de kruidvat. Deze gaf een heeeeeeel licht streepje! Ondertussen heb ik wel een klein beetje last van lage rugpijn en vage ongi-achtige krampen. Verder ben ik heel de dag door ongelofelijk duizelig en licht in mijn hoofd. Zodra ik wat eet, wordt het gelukkig wel weer iets minder, maar erg prettig is het niet, heb heel de tijd het idee dat ik van mijn stokje ga! Vanmorgen heb ik nog een keer getest met een test van matcare, zo eentje die zes dagen voor je ongesteldheid al positief zou kunnen zijn, maar deze was dus negatief! nou heb ik veel verhalen gehoord over deze testen dat ze helemaal niet zo gevoelig zijn.. Ik twijfel nu heel erg of ik dit roze/bruin verlies als mijn menstruatie/ vroege miskraam moet beschouwen of als een innesteling.. Wat denken jullie? Ik ga sowieso deze week nog een keer testen, dit keer weer met een test van de kruidvat. Die schijnen toch het gevoeligst te zijn als ik het zo lees? Lang verhaal, maar ik hoop dat jullie dit herkennen en dat ik toch zwanger ben! groetjes luca
@luca2504 Wacht nog rustig die dagen af totdat je officieel mag testen....Dan heb je veel meer zekerheid......En tja, het zegt allemaal niks.....Succes met testen! Nog ff over mijn situatie: Inmiddels 18 dagen overtijd........Zit nu op dag 57 van mijn cyclus.....Ik heb vorige week de gehele week bruine smurrie gehad......Ik dacht dus dat de ongesteldheid op gang kwam maar helaas.....Hu helemaal niks te bekennen behalve keurige witte afscheiding.........Tijdens die week bruine smurrie heb ik 1x een paar druppels echt bloed gehad na de seks met mijn liefie......Zou dit dan toch mijn ongesteldheid kunnen zijn geweest en moet ik nu met een nieuwe cyclus beginnen.....Of zeggen die paar druppels niks en moet ik nog steeds wachten op het ongesteld worden? HELP!
hoi, nou ik heb zelf ook me twijfels... verlies druppels bloed... net voor inlegkruisje waardig.. met bruin erdoor... was 18 okt ongi geworden... 26ste vijf uur lang de liefde bedreven en vier keer in me klaargekomen. 27ste morning afther geslikt en nu 2 wkn te vroeg.. een beetje bloed.. druppels,, dan donker, dan licht dan bruin dat weer roze.. Ik heb het gevoel alsof ik moet kokhalsen.. maar heb vanaf de 27ste ook een antibiotica kuur mee gekregen... maar ja dat kan dan weer effect hebben op de misselijkheid ? en wat nou als me map pil niet heeft gewerkt.. ? Kindje is wel welkom haal nooit weg.. omdat ik weet hoe groot dat wonder is.. en aan de pil sinds vandaag.. dus ik weet niet meer wat me lichaam doet... ! wie heeft zoiets meegemaakt ? of iets gehoort ?
@Knorretje84: als ik zo je verhaal lees, denk ik eerlijk gezegd dat die paar druppels bloed niks te betekenen hebben, aangezien dat elke keer na de seks was.. voor jou zit er waarschijnlijk ook niks anders op dan gewoon af te wachten.. als je echt heel erg twijfelt kun je er altijd nog een keer een testje tegenaan gooien, je weet maar nooit.. anders misschien even langs de dokter? Met welke test heb je trouwens getest? Want dat maakt naar mijn mening ook nog wel eens het verschil tussen een positieve en een negatieve test. @babylicious: als je de morning after pil heb geslikt dan zou ik er niet vanuit gaan dat je zwanger bent, want die pil zorgt er gewoon voor dat er geen bevruchting plaatsvindt.. misschien ben je nu wel te vroeg ongesteld omdat je die morning after pil hebt geslikt? of antibiotica je misselijk kan maken weet ik niet, maar als je aan de antibiotica zit is je pil ook niet veilig! Zou het anders gewoon even afwachten tot je NOD en daarna evt. pas testen? Ik ga inderdaad nog even een paar dagen afwachten wat er gebeurt. Sinds vandaag verlies ik helemaal geen bloed meer, ben gisteren om half 9 mijn bed in gegaan en heb geslapen tot half 10(!), maar de duizeligheid was er vandaag nog steeds. Ook voel ik sinds het eind van de middag een soort van spanning op mijn borsten staan, geen echte pijn maar heb er wel last van. Denk dat ik vrijdagmiddag nog een keer ga testen, erg spannend dus!
Lieve Luca Dank je voor je reactie.. Maar er waren 2 mogenlijke kansen op zwangerschap.. Ik ben hoogstwaarschijnlijk inderdaad niet zwanger, omdat ik nu beetje bloed verlies. Maar omdat ik dat met me dochter eerder heb meegemaakt, wil de dokter dat ik toch nog even test over drie wkn. De misselijkheid komt door de Map, heeft ze me verteld, aangezien dit al me zoveelste kuur is. Jah ik weet dat bij antibiotica de pil nie werkt, ik ben dr het levende bewijs van.. Hij is op de hoogte.. dat ik nog minstens een mnd heb waarin de pil niet werkt.. en condooms zijn ook niet betrouwbaar, want mijn dochter is geboren Gelukkig.. had dat voor geen goud willen missen.. maar moet zeggen ik wil nu genieten van ons samen zijn en als ik de keuze heb nog voorlopig geen tweede.. hoe mooi het ook is.. maar gebeurt t omdat god t wil hou ik het.. dus hoe het ook uitpakt.. teleurgesteld word ik niet.. Ik vind hem net zo belangrijk dan het kindje, dus vandaar zou ik het niet weghalen, en een kind zonder hem zou ik ook nie willen.. Hij is overgens niet de vader van mijn dochter, maar wel de liefde van me leven En daar moet je immers de tijd voor nemen Hm weet je zeker dat je zelf zwanger bent aangezien je bloed heb verloren, wanneer was de datum van mogenlijke bevruchting ? ik ben de dag na me menstruatie van me dochter zwanger geraakt. ( Iets dat ook niet kon ) de kans dat je zwanger bent als je helder rood bloed verliest is kleiner.. maar zeker niet onmogenlijk wat betreft mijn situatie, ik sprak gister nog iemand die door de map is zwanger geraakt, en die gebruikt niet ees antibiotica.. ik kan niets anders doen dan afwachten, en mogenlijke nieuwe zwangerschappen proberen tegen te gaan.. dus lange leve de pil.. lang leven de condooms nou hopen dat ze werken. het is nog altijd beter iets te hebben dan niets vind je ook niet ? Groetjes..
Luca ik zou het lekker op clearblue houden.. ik vind die testen van kruidvat helemaal niks. die van etos werken namelijk ook niet.. die gaven mij aan nie zwanger.. nou was het mooi wel.. Gevoelig zijn ze allemaal niet vind ik, bij mijn vriendin kon je pas zien bij 5 mnd.. ? geen verklaring voor.. en bij mijn dochter. was ik zogenaamd ook nie zwanger.. nee klopt was t een week.. ff gauw terug gerekend uit me hoofd.. zou gewoon als je overtijd bent testen.. na een negatieve test een mnd later weer testen.. clearblue geeft je dan in tien sec echt wel een antw.. sterkte hoop t voor je..
@luca2504: Goed van je dat je nog even wacht met nog een keer testen.....Als je je zo blijft voelen en je ongesteldheid blijft uit.....misschien heb je van het weekend dan wel goed nieuws....Hoop het voor je..... Zelf gebruik ik de kruidvattesten.....hoor veel op het forum dat iedereen die als zeer prettig ervaart. Heb nog geen andere gebruikt, dus nu 3x met die kruidvattesten getest. Helaas negatief......Ga vrijdag nog maar eens testen......De bruine smurrie is totaal over....Volgens sommige moet ik het als ongesteldheid zien, andere zeggen juist dat het misschien een innesteling was en dat ik dus een late eisprong heb gehad....Ik weet het allemaal ff niet meer. Ik wacht nog even rustig af en test vrijdag nog een keer.......Is het dan nog negatief dan ga ik toch maar ff langs de huisarts, eens vragen wat die er van vindt..... Succes met wachten en testen, hou me op de hoogte!
@knorretje ik denk dat je het als je menstruatie moest zijn Niet dat dat dan veel zegt ofzo, want toen ik zwanger was van mijn dochter, zag ik t ook pas mnd later werd gewoon ongi. Dus als je afgelopen wkn nog gesekst hebt, kan het altijd nieuwe zwangerschap betekenen, en kun je het nog niet testen.. Kusz