Even een vraagje? Dat bruinverlies, is dat alleen bruin. Of zit er ook stukjes weefsel/ slijm in? Want ik heb sinds gisteravond last van bruinverlies. Heb vrijdag mijn NOD, dus ik ben benieuwd of het echt doorzet...
ik ben 25 november ongi geworden mijn ongi heeft maar 3 dagen geduurd maandagavond had ik 1 keer een rode veeg in mijn wc papier sindien heb ik hele kleine krampjes in mijn buik ik voel hele rare gerommel in mijn buik ik voel me misselijk kan ik nu zwanger zijn het is wel heel snel naar mijn ongi ik heb gelezen dat het kan ik voel me echt zwanger
@ babylicious; door het bloedverlies twijfelde ik inderdaad heel erg of ik (nog) wel zwanger was, daarom heb ik ook een test gedaan zaterdag die heel licht positief was.. ik dacht als ik nu eventueel een vroege miskraam heb, dan wil ik het in ieder geval weten. Maar omdat het hele verloop zo anders was dan ik gewend ben, en omdat ik nu bovendien een aantal kwaaltjes heb, twijfel ik nog steeds! Vooral die duizeligheid en moeheid zijn niet om uit te houden! @ knorretje84: ik ben ook altijd tevreden met kruidvattesten geweest hoor. Ik heb vandaag twee testen van clearblue gekocht, ga of vrijdagmiddag of maandagochtend weer even testen.. hoop op een positief resultaat, voor jou natuurlijk ook! De datum van evt bevruchting was vrijdag 21 november, heb op 23 november heel goed mijn ei gevoeld (heel handig ), en weet daarom dat ik pas zondag mijn NOD hoor te hebben. Dat was een andere reden dat ik het heel vreemd vond dat ik 9 dagen te vroeg, 5 dagen na een mogelijke bevruchting dus, (en ook nog eens heel raar) ongesteld werd.. bij mij was het bruinverlies overigens niet alleen bruin, het begon met roze afscheiding, wat naar mijn idee best wel veel was omdat ik voor mijn werk heel de dag moet staan en lopen. Na 2 dagen werd het rozeverlies minder en had ik het alleen nog met afvegen. De derde dag was het echt alleen nog een beetje bruin met afvegen, en tot nu toe heb ik helemaal niks meer gezien! Alle meiden met bruinverlies, ik duim voor jullie en hoop dat we snel een positieve test in onze handen hebben
Begin nu toch mentaal af te brokkelen: WIL ZEKERHEID! Ben misschien iets te actief op het forum bezig de laatste tijd.....Hoor zoveel verschillende verhalen: De een zegt dat bruinverlies alsnog gerekend kan worden als ongesteldheid, de ander zegt dat je echt moet wachten op prachtig mooi rood bloed, weer een ander zegt dat het te maken kan hebben met late innesteling, een ander zegt dat het veel voorkomt bij zwangere vrouwen......WAT IS HET NOU? Heb de vraag ook gesteld aan de verloskundige op het forum, nog geen reactie gehad......Ondertussen zit ik ermee...... Dag 58.......Word moedeloos! Dacht ik van de week nog: geen bloed geeft moed, nu denk ik: laat het bloed maar komen dan weet ik waar ik mee af ben.....Een kans op een zwangerschap is nu toch wel erg klein.....toch? HELP!
ik heb steken in mijn lies en onder in mijn buik plus krampjes ik heb 1 keer rooie afveegbloed gehad en nu had ik vanmiddag heel licht bruindoorzichtig slijm wat betekend dit allemaal
Nee joh, het zegt allebei nog helemaal niks, je kan nog steeds zwanger zijn want hij blijft uit toch ? en stel dat het wel een soort van menstruatie was.. ( voorbeeld aan mij.. ik had 2 dgn bloedverlies, 2 wkn voor me menstruatie moet komen.. ( moet ik wel rekenen als menstruatie ) aldus mijn dokter.. Ik weet veel onzekerheid, Maar je kan net zo goed schijnzwanger zijn doordat je er zo bewust mee bezig bent.. Ik had ook alle symptomen toen ik had dacht.. maar sindsdien het gewoon losgelaten.. merkt het wel volgende menstruatie.. Geen symptomen meer. Dus hoe klote het ook is, wacht ff af tot je eerst volgende menstruatie, blijft die nou ook uit.. dan heb je zowieso meer zekerheid.. En om jezelf nou af te leiden.. geniet lekker met je vriend van het idee, misschien ben ik het wel.. misschien dan als je nog niet bent.. zit dat kindje ervanzelf in door die seks ervaring.. probeer het voor jezelf leuk te houden.. Dan komt de klap ook minder hard aan.. Sterkte
lieve knorretje, ik kan echt zo goed begrijpen hoe je je voelt! die onzekerheid heel de tijd, dat is echt niks! Maarja, net als babylicious ook zegt, je zult het echt moeten afwachten..In de tussentijd is het inderdaad verstandig om zoveel mogelijk afleiding te zoeken en er niet constant mee bezig te zijn (hoewel ik heel goed begrijp hoe moeilijk dat is ) zelf ga ik morgenmiddag nog maar een keer een poging wagen.. moet morgenochtend om 6 uur beginnen, en zie het niet zitten om nou om kwart voor 5 in de ochtend al te testen, dus ik drink gewoon weinig in de tussentijd en als ik om 1u klaar ben met werken, dan gooi ik er gelijk een testje tegenaan! Als deze negatief is, dan ga ik er ook maar vanuit dat ik niet zwanger ben. ik leef in ieder geval heel erg met je mee, en hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt! @beertje1978: als ik jou was zou ik gewoon even je NOD afwachten (als die nog niet is geweest) en een testje doen, dat is de beste manier om er achter te komen of je zwanger bent!
Ach sinds mijn map pil snap ik helemaal niks meer van mijn lichaam.. verlies weer wat bloed, bruin paarse kleur.. Ik hoop dat ik me lichaam niet verziekt heb met die rot pil.. ? Gebruik m nooit meer... dan maar zwanger.. Ik heb nog een kinderwens niet nu maar later.. Nou dan maar wat vroeger, Nu maar hopen dat ik mezelf door die rot pil niet onvruchtbaar heb gemaakt, of er iets is met de mogenlijke foetus.. maar ik hou me kalm.. denk nie dat ik zwanger ben .. heb gewoon spijt .. van die pil.. niet omdat ik zwanger wil worden.. meer omdat ik nie weet wat die pil aanricht.. en ik niks meer van mijn altijd normale cyclus snap, die nu overhoop licht.. Maar ik vertrouw op god.. dus gelukkig stres ik m daardoor niet.. Luca, knorretje.. ga gewoon seksen alsof je leven er van af hangt en dan zie je vanzelf wel wanneer je het bent.. ( Zet allebei lekker die mogenlijke zwangerschap uit je hoofd .. ) Hoe moeilijk dat ook is, ik heb makkelijk praten i know.. sry daarvoor.. maar zwanger zijn en worden hoort leuk te zijn vind je ook niet ? dikke knuffel
nou dames, ik weet het, het is erg vroeg! Babylicious, ik hoop inderdaad dat die pil geen schade aan heeft gericht.. maar ik kon het toch niet even laten om dit te vertellen! Werd net wakker, en ik moest gewoon testen! dus ik om 5 uur in de ochtend, met mijn dekentje naar de badkamer geslopen met de clearblue in mijn hand..en jahoor.. 2 streepjes! de teststreep is nog wel vaag, maar het is toch echt een streep, en ruim binnen de 10 minuten, dus ik kan er nu wel vanuit gaan dat ik zwanger ben ik ben nog een beetje in shock, dat wordt wat op werk straks! Knorretje, ik hoop dat dit je weer een beetje moed geeft! Ik heb zelf immers ook bloed verloren, maar toch een positieve test, en op 5 december nog wel! Dikke knuffel, Luca
luca ik ben 25 november ongi geworden ik heb overal naar de symptonen gekeken en als ik het zo een beetje goed gelezen heb heb ik wel de symptonen van een zwangerschap misselijk steken in onderbuik en liezen rommelige darmen krampjes in de buik 1 keer een rode bloed afveeg lichtbruine slijm ik weet niet wat ik hievan moet denken
@ Luca... Hm een test hoort binnen de 5 min positief af te slaan.. daarna is hij ongeldig, zou m opnieuw testen.. ( Lichte streep ? Ik kan me daar niets bij voorstellen.. maar t kan inderdaad.. Bij deze voorzichtig gefeliciteerd.. Ik ben nog steeds misselijk.. verlies nog wat bloed dokter zegt dat ik moet afwachten.. (wat weet ik niet ) of t over gaat.. ben nu ook aan de pil... i.i.g zegt de dokter wel dat het daarna allemaal goed komt dat de pil i.i.g geen ernstige schade aan kan brengen.. Maar ja .. waarom voel ik me dan zo ? Heb ook opgezetten pijnlijke borsten gehad, maar dat is een bijwerking althans kan t zijn van de map? wou dat me lichaam weer nomaal deed... heb last van vlagen misselijkheid en kramp en wat bloedverlies.. niets dat een inlegkruisje niet aan kan..
Beertje, als je 25 november echt ongesteld bent geweest dan is het niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent hoor! tenzij het niet echt een menstruatie was, net zoals bij mij (ik heb wel bloed verloren maar het was gewoon anders dan anders, en 9 dagen te vroeg). Het enige advies dat ik je kan geven is afwachten, en er niet teveel over piekeren Babylicious, het streepje verscheen binnen 5 minuten al, en het was inderdaad een clearblue! toen het blauwige van de test later wegtrok werd de streep alleen maar duidelijker. ik zal proberen er zo een foto op te zetten! dikke knuffel Luca
Hoi Ik ben mogenlijk toch zwanger.. Ik kan over 2 wkn testen.. Dus nog ff afwachten.. Dat ik gebloed heb, door die map kan ook betekend hebben dat ik toch een innesteling heb gehad.. ( dat het al te laat was, en ik al zwanger was geraakt .. ) of ie nie gewerkt heeft.. Dus we shall see.. Even afwachten..
gisteren had een bruinslijmpropje met afvegen en ik word gek van die steken onderin mijn buik mijn lichaam zeg dat ik zwanger ben maar ik had vanmorgen een testje gedaan en hij was negatief ik heb ook elke keer gewoon doorzichtigslijm met afvegen
@babylicious: Hoezo denk je dat je alsnog zwanger kan zijn?....... @beertje1978: Hoelang ben je overtijd? Hier nog steeds geen duidelijkheid.....had aan de verloskundige hier op het forum gevraagd wat er toch met mij aan de hand zou kunnen zijn. Zij denkt dat ik mijn eerste ongesteldheid nog helemaal niet heb gehad na het stoppen met de pil. Die eerste natuurlijke ongesteldheid (na 38 dagen nadat ik gestopt was met de pil) moet ik beschouwen als een ontrekkingsbloeding en nu wacht ik dus al 61 dagen op mijn eerste echte echte ongesteldheid.....Ik snap er helemaal niks meer van........whaaaaaaaa wordt gek! Ga volgende week toch maar ff naar de huisarts (weet het, roep het al 2 weken) mar nu wil ik echt duidelijkheid (en ja, dat wil ik ook al 2 weken, maar nu echt echt)............Wat een gedoe ook allemaal..... Een kennis van mij vertelde me dat ze zwanger is, oeps ongelukje, 1x onveilige seks gehad! WAT? En ik doe mijn stinkende best, en dan lukt het niet.....grrrrrr vind het leuk voor haar, maar zo oneerlijk (zo voelt het nu tenminste). Moest het ff kwijt! Ik ga maar weer verder met het wachten op bloed.........bloed wanneer kom je!?
Me lichaam geeft alle symptomen van een zwangerschap, het bruinverlies, roze verlies, misselijkheid, urine sterkte en geur. pijn in me borsten gehad non stop 2 dagen lang.. banden pijn in vlagen.. en ik probeer te doen alsof ik dat alle maal niet voel. maar me broer pas ik dan nog wel, maar me onderbuik is hart, en daarom kan ik m niet dichtdoen want dat doet zeer.. sjah ik doe alsof ik denk dat ik het niet ben maar het lijkt er dan verdomt veel op van wel.. dokter zegt ook het blijft rommelen even afwachten.. officieel kan ik over 2 wkn testen en ben ik dus net zwanger geraakt.. en kan dus de innestelings bloeding geweest zijn de gekke bloeding die ik heb gehad,.... sjah dus nu ik ook op het wachtbankje.. wie heeft er koffie ?
@knorretje84, ik denk niet dat je eerst bloeding geen menstruatie was.. ik denk juist van wel.. dokters weten het ook soms niet.. mijn vriendin had nul symptomen bloede gewoon nog, 5 mnd zwanger.. ik ken dr nog meer waarvan je pas merkte toen ze zowat moesten bevallen. en 1 van 12 wkn.. toen pas op de test positief.. dus het zegt niks.. het is duidelijk dr is wat aan de hand.. bij je.. dokter weet t volgens mij ook niet.. ? roept maar wat... nou die dokter van mij zij eerst ook van nee maak je geen zorgen je bent niet zwanger.. en nu wat zegt ze nu.. t rommelt wel he bij jou.. ff afwachten en testen over 2 wkn.. van het ene uiterste zo in het andere ? nou ga maar lekker veel sekse voor de ontspanning
babaylicious ik kom gezellig naarst je zitten op het bankje ik heb ook alle symptonen van een zwangerschap en ik moet tot het eind van de maand wachten