bruinverlies heel normaal?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door madeliefjuh, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi,

Nou ja verloskundige op t forum zegt het al, ik moet toch stoppen met de pil want hij werkt toch niet.. ?
    weer misselijk.. deze morgen.. gister roze verlies,
    en pijnlijke borsten..

gezellig dame, stuk fijner :D

2. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hij werkte niet door antibiotica

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @babylicious:

De pil heeft idd geen zin bij antibiotica.....

Spannend voor je hoor, zou het dan toch? Hoop het natuurlijk wel voor je, ondanks dat je zelf liever nog even zou wachten met de 2e......Je mag van geluk spreken stel dat het raak is, voor veel meiden hier is het niet zo "makkelijk" om zwanger te raken.

Ik heb sinds vandaag enorme pijn aan mijn tepels....Echt irritant. Voel ze door mijn trui heen, niet grappig.......Verder voel ik me oke, ik durf gewoon niet nog een keer te testen......Misschien toch maar ff doen van de week, gewoon voor de zekerheid......Ik vind het allemaal maar vaag. Wel of niet ongesteld, wel of geen symptomen....grrrr onzekerheid is niks voor mij!

4. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    @knorretje,

Hmm die dag dat ik seks had, had ik helemaal geen anticonceptie, ik heb daarna de map geslikt, maar in combinatie met antibiotica, ( ze heeft gezegt dat ik me daarover geen zorgen hoefde te maken )

Totdat ik haar vandaag sprak, en ze tien stappen terug krabbelde. Ik heb alle symptomen, misselijkheid houd maar niet op.

En ja ik weet dat ik blessed ben al voor de eerste keer, toen eenmalig me condoom brak, en ik zwanger was van mijn dochter.. Ik zou daarom ook nooit een kind weghalen..

En nu is het weer niet gepland, hoe kan ik nou niet blij zijn met wat er in mij groeit.. ?

ik zal voor de tweede keer weer meedoen aan moeders voor moeders.. gewoon weg omdat het voor vele zo enorm moeilijk is..

Ik weet bijna helemaal zeker dat ik nu weer zwanger ben, maar ik durf het mezelf niet te laten bevestigen. ik moet over 2 wkn testen..

ik verloor gister nog roze, ik heb bruin bloed verloren. rond de innestel week, ik ben veel misselijk, mijn borsten zijn veel voller steviger,
    en ik merk dat omdat ik met de linkerborst nog tot 2 mnd geleden ochtend voeding borstvoeding heb gegeven en daarin het weefsel nog nie helemaal terug was.

en nu is tie gewoon helemaal vol alsof ik nooit borstvoeding heb gegeven. dat is ook een teken,
    Het kan nie anders,

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Blijft spannend......Hou me op de hoogte.....

Hopelijk heb ik ook snel zoveel geluk!

6. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    jazeker, nou zal voor je duimen, en de laatste keer dat ik dat voor iemand deed, voor nisa.. kwam het uit bleek ze zwanger :D

Ik gun het jou van harte, wat zeggen ze nou tegen je ? waarom je menstruatie uit is gebleven.. ? mag je nog geen echo doen ofzo..
    of denken ze niet zwanger ? gek he die onzekerheid.. als je het zo graag wil..

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @babylicious:

Ze denken dat mijn eerste ongesteldheid na de pil (dus afgezonderd van de ongesteldheid die je altijd na de laatste pil hebt), dus na 38 dagen na het stoppen met de pil.....geen ongesteldheid is geweest maar ontrekkingsbloeding en dat ik dus nu wacht op mijn eerste echte ongesteldheid......Ik heb hier werkelijk nog nooit van gehoord.....hoe kunnen er dan meiden zijn die meteen in ronde 1 zwanger zijn? Ik snap het allemaal niet meer.....Moet maar afwachten.........Heb nu wel veel last van mijn tepels, ben iets dikker geworden en vooral erg moe.........Ik weet het allemaal niet meer. Afwachten en toch af en toe maar testen voor de zekerheid......

8. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Nou meid,

Hmm als ik nu zwanger ben, wat ze bij mij overgens ook een ontrekkings bloeding hebben genoemt door die map pil

Bewijzen we ze gelijk ff ongelijk, waarom krabbelt mijn dokter dan ook 10 stappen terug, dat ze het niet uit kan sluiten..

Ik denk dat ze het gewoon niet altijd weten, het kan wel zijn dat je eisprong een paar dgn eerder of later is geweest dan jij dacht.. ( dat t bloed dus wat later was ) waardoor je misschien daarom niet zwanger bent geraakt als je niet zwanger bent nu.. ? dat lijkt me wat logischer.. ?

9. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Nou ik vind je zwanger klinken, want ik ben ook moe, ik heb tot 1300 uur uitgeslapen, ben erg misselijk.. pas mijn broeken niet goed meer.. doet echt zeer.. me baarmoeder is hard geworden..

en ik heb last gehad van bandenpijn en me borsten.. en je kan me veel vertellen, als dat geen symptomen zijn dan ben ik de paus, ik heb ook nog lichte steekjes, kan zowat overgeven.. van t ene op andere moment... en ik heb nog steeds bandenpijn..

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hoi, ik heb tot nu toe helemaal niks verloren..
    Geen roze, geen bruin, geen rood.

He-le-maal niks!
    Alleen beetje witverlies.

11. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Mooi, zijn je inlegkruisjes lekker schoon :D helaas kan ik zowel nu, als toen bij me dochter niet hetzelfde zeggen. heb nu alleen pietje beetje nog roze verloren, de overige troep is weg.. Heerlijk... :p

12. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ikke tot nu toe ook niks, geen rood/bruin/roze, dus ik word ook gekkkkkk

13. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Me urine ruikt nog steeds zoet... zoet is goed..

14. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Nou heb twee babys gered, me vriendin wou mogenlijk dr tweeling weg halen..

Maar ze zou spijt krijgen dat voelt ze en ik heb gezegt houden en dat doet ze :D BEN ZO BLIJ VOOR HAAR,

ze weet alleen niet dat ik zwanger kan zijn whahahaha :p
    ze heeft overgens al twee kids..

15. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    heb echt heerlijke toastjes gegeten gekookt ei, augurk melba toast. mayo en zout.. goddelijk gewoon.. moeten jullie ook is proberen x

16. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Bruinverlies gebeurd heel vaak volgens mij als je zwanger bent. Ik had nooit bruin verlies in gewone cyclussen, en nu ik zwanger ben heb ik t wel een beetje gehad.

17. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi,

Jah ik heb dat normaal ook nooit, en bij me dochter had ik het wel
    en nu had ik het ook.. :d dus moet nog ff afwachten..

18. beertje1978

beertje1978 Actief lid

3 okt 2008
    207
    0
    0
    ik heb ook bruinverlies
    maar ik kan pas eind deze maand testen
    of dat ik zwanger bent
    ik heb ook elke steken in lies en buik
    ik ben 25 november ongi geworden
    ben met vlagen misselijk

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier nog steeds niks......Geen symptomen van zwanger zijn maar ook geen symptomen van ongesteld worden......

Heb wel al 2 dagen ontzettend last van mijn tepels (niet normaal meer).....Mmmm toch teken van zwangerschap........Kan ineens ook iedere dag een grote boodschap doen (dit heb ik nog nooit gehad, altijd maximaal 1x per week).....Moet ook redelijk vaak plassen en ben ook moe.....

Maar ja, inmiddels zit ik op dag 63.......25 dagen overtijd tov vorige ongesteldheid dus een zwangerschap kan er haast niet inzitten maar ja......Vrijdag ff naar huisarts, wil nu weten wat er is.

20. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi,

Ik weet zowat zeker dat ik zwanger ben ( in iedergeval was ? ) Ik heb vanacht om zes uur enorme kram gehad, maar zo snel als dat ie kwam, ging ie gelukkig ook weer.

En aangezien ik geen bloed of iets ben verloren, eeft mijn kindje hopelijk nog..
    Nou is het afwachten iets vermoeilijkt voor mij... Maar hou me rustig meer kan ik nie doen.

@knorretje, ja zou zeker ff langs je huisarts gaan
    want zo lang geen ongi dat kan toch ook niet ?

Deel Deze Pagina