Bruinverlies; help ben beetje bang :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loezzz, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden,

Heb sinds vanochtend bruinverlies bij het afvegen :confused: Kan dit kwaad of is dit niet zo erg. heb verder gewoon nog dezelfde ongikrampjes die ik al vanaf het begin heb. Iemand dit meegemaakt?

liefs Loezzz xxx

2. benjo

benjo Lid

12 mrt 2009
    19
    0
    0
    Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap inderdaad meegemaakt en bij mij is het toen uitgelopen op een miskraam. Ik zou gewoon even langs je huisarts gaan en vragen om een echo.

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    :( ik krijg maandag al een echo dus ik moet het weekend afwachten. Zijn er ook positieve verhalen?, hoewel ik wel rekening probeer te houden met het ergste :(

4. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik heb het ook gehad en bij mij is het goed gegaan! Kan alle kanten op dus afwachten! Sterkte!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb tot op heden zelfs meer dan bruin verloren. Ik ben nog steeds zwanger en hoor elke dag het hartje!

Bloed/bruinverlies in het begin van de zwangerschap komt vaker voor en hoeft niets ergs te betekenen!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bruin bloed is oud bloed. Het hoeft zeker geen slecht nieuws te zijn. Het kan dus oud bloed zijn, of een innestelingsbloeding. Als je erge krampen krijgt of helder bloed verliest zou ik de vk even bellen.

Ik hoop dat alles goed is met je baby

7. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik heb het ook gehad rond die periode...belde toen de VK op en die zei dat ik het nog even moest afwachten...

Inmiddels enkele weken verder, termijnecho gehad en alles ziet er nog goed uit. Een veelvoorkomend verschijnsel volgens mij...

Sterkte.

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    pff jullie reacties stellen me wel iet wat gerust. Hoewel bij mijn eerste zwangerschap bruinverlies een teken was dat het mis was, hoop ik toch dat dat nu niet weer het geval is. Toen had ik een molazwangerschap, de kans is natuurlijk nihil dat ik dat nu weer heb. Maar ik ben er wel bang voor.
    Het bruinverlies is nu wel veel minder geworden als vanochtend dus ik heb nog hoop.

Liefs Loezzz

9. esmee78

esmee78 Nieuw lid

27 feb 2009
    3
    0
    0
    Ik zou me niet te druk maken. Van mijn dokter heb ik gehoord dat er bij een miskraam veelal helderrood bloed komt kijken, alsof je ongesteld bent. Meestal gaat dit dan samen met buikkrampen. Natuurlijk komt het soms ook voor dat men een miskraam krijgt zonder deze helderrode bloedingen, maar dat is wel een veel kleiner percentage.
    Ik heb zelf ook onlangs wat bruin bloedverlies gehad bij het afvegen. In eerste instantie maakte ik me er heel erg druk om. Nu probeer ik het maar een beetje los te laten. Je hebt het zelf toch niet in de hand, probeer zo gezond mogelijk te leven en jij hebt er in ieder geval alles aan gedaan! Het is en blijft een hele onzekere periode, maar probeer er toch een beetje van te genieten!
    Sterkte ermee!

10. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Ik heb ook bruinverlies gehad.
    later een week der na zonder krampen kreeg ik steeds helder bloed.helaas et was een miskraam.
    ik wens je veel suc6 het hoeft niet mis te gaan hoor.

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

het kan 2 kanten op gaan 1e x liep het bij mij wel uit op een miskraam

heb het nu ook pas gehad, maar volges mij niets aan de hand, heb er geen last meer van gehad, en het was veel minder/lichter dan de eerste keer.

dus kan allebij meid

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb het ook gehad aan het begin van mijn zwangerschap, en nu gaat alles super.

Dus heb hoop. Het hoeft geen slecht teken te zijn!

13. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Hoi Loezzz,

Ik heb tijdens deze zwangerschap dagelijks oudbloed verloren afgewisseld met vers rood bloed. Soms zoveel dat ik maandverbandjes moest gebruiken.

Heb echo's gehad en het kindje doet het nog steeds heel goed. 1e zwangerschap totaal geen bloed gehad, 1 dag een heeel klein beetje oud bloed, de dag erna een mk. Het kan alle kanten op. Succes maandag bij de vk!

Gr. Jaleesa

14. Esma

Esma Bekend lid

Ik heb er ook last van. Vandaag schrok ik me een ongeluk,omdat het helder rood was. Ik heb de HA en VK geprobeerd te bellen beiden waren in gesprek. Heb het zo maar gelaten, omdat ik dat ook bij de 1ste zwangerschap had. Alleen weet ik niet meer of ik ook die licht zeurende ongipijn ook had...
    Het is wel nu algemeen bekend dat in de 1ste 4 maanden bloedverlies vaker voorkomt.
    Blijf positief denken, stress is niet goed.

15. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties, het kan dus twee kanten opgaan. Ik hoop dat het allemaal goed is met mijn humpie. Het bruinverlies was gisteravond gestopt en vanochtend had ik ook niets. Nu net wel weer een heel klein beetje, maar wel heeeeeel licht bruin.
    Maandag de echo dus kan niet anders dan afwachten.

Liefs Loezzz

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb de eerste 9 weken van mijn zwangerschap bruin verlies gehad. Was niets aan de hand. Denk dat je lichaam zich zo reinigd voor de baby ofzo

17. boogschutter198

12 jun 2008
    7
    0
    0
    Heerhugowaard
    Ik heb het ook gehad tot ongeveer 9 weken. Ben er dus net een paar dagen vanaf. Bij mijn echo zag alles er prima uit dus ik zou je er niet te druk om maken!

18. Niet meer actief

Hoi!

Ik heb er ook last van. Ik maak me ook echt wel zorgen. Het begon woensdag bij mij en het hield vrijdag weer op. Vanmorgen was het weer terug. Afwachten maar.. Ik mag van de verloskundige pas de 25e komen. Tenzij het erger word. :(

Kus

19. Niet meer actief

Bij mij gaat het niet zo goed ben ik bang.. Ik ga ipv alleen bruin verlies nu ineens bloed verliezen.. Gistravond flink gevloeid. Morgen maar bellen met de verloskundige. Hoe gaat het met jou?

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ojee dat is griezelig, oh ik hoop echt voor jou dat alles goed is. Hoe gaat het nu? Is het bloeden erger geworden?

Bij mij is het bruinverlies ook nog niet over. Vanochtend had ik weer best veel en nu steeds bij het afvegen. Ik ben er ook niet echt gerust over. Ben zo bang dat het weer een molazwangerschap is :cry:

Morgen weten we dus meer..

liefs loezzz

Deel Deze Pagina