hallo, ik vroeg mij af, is het nou zo dat de temperatuur al een dag of 2 dagen voor de ongesteldheid naar beneden gaat of is dat alleen op de dag dat je ongesteld bent geworden? ik heb vandaag bruin afgeveegd (sorry voor de details) maar is niet noemenswaardig. Mijn temp was daarintegen nog 37 vanmorgen. Vandaag is mijn nod. Ik heb geen buikpijn, wel zere borsten sinds een week, en dat heb ik nog nooit gehad voor het nod. Wat denken jullie? Kan ik nog zwanger zijn of is het over deze ronde? groetjes, Dicky
Het bruinverlies kan juist een goed teken zijn, maar het kan ook een teken zijn dat je ongesteld gaat worden. Daar valt niet zo veel over te zeggen nu. Als je temp morgen nog hoog is, dan ziet het er goed uit denk ik! Ik ga voor je duimen! Zere borsten had ik ook de laatste keer, terwijl ik dat ook niet eerder had. Dus dan klinkt op zich wel veelbelovend!
Spannend! Het kan alle kanten op nog... Maar het is positief dat je temp. nog zo mooi hoog is.. Wanneer gooi je er een testje tegenaan? Succes! *duim*duim*duim*
Goedemorgen! Het is al gestopt, de 'trekjes' blijven...... Heb nog niet getempt, kom net uit de nachtdienst. Ik ga pas donderdag testen, dan weet ik het zeker! Bedankt voor jullie steun! Dikke kus, Dicky
dank je wel iedereen! Ik had gemeten na mijn middagdutje, en eerst was het 37.3, toen weer 37.0 en toen weer 37.3. Geen touw aan vast te knopen! Ik blijf in mijn achterhoofd houden dat het ook nog mis is, dan valt het altijd mee! Mijn internet ligt eruit, moet het even mobiel doen. Ik hou jullie op de hoogte! Dikke kus!
@ Dicky: Gefeliciteerd! Vraagje: Ik zit vandaag 3 dagen voor mijn NOD (cyclus 34 dgn), heb al meerdere malen getest (kan het niet laten) maar nog geen positieve test, overigens wel posi ovutests. Mijn klachten: ongigevoel al 4 dagen en pijnlijke borsten sinds vorige week en dat heb ik eigenlijk nooit en zeker niet op deze manier en ook niet zo lang! Heb afgelopen 1,5 week, deze week niet meer zo, steken op dezelfde plek rechtsonder in mijn buik. En vandaag, volgens mij, heel licht bruin op wcpapiertje, of misschien niet goed gezien. Net geplast en niks te zien. Mijn tempkaart lijkt een beetje op die van Dicky, willen jullie eens kijken... Zou het?
hoi meid! ik denk dat je eisprong iets later is geweest dan je zelf denkt. In mijn album staat de test van zondagmiddag, en het is nu pas woensdag! Dus hou moed, en wacht even een paar daagjes! suc6! kus, Dicky
weet je wat je kan doen, meld je aan voor FF. Ik wil het ook wel voor je doen hoor, maar dit kan je het best zelf. Dan moet je je gegevens invullen, dan geeft FF ongeveer aan wanneer je ei is geweest. Ook aan de afscheiding die je doorgeeft kan het afgeleid worden. Dan zet FF een rood kruis voor je dan weet je het waarschijnlijk exact! www.fertilityfriend.com suc6!