witverlies anders?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lobj, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobj

    lobj Actief lid

    27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    heey,
    ik ben 2 dagen overtijd : nu mijn vraag:

    als je zwnager bent is je witverlies dan anders in het prille begine van je zwnagerschap... heeft het eerder een zoete smaak en is het meer doorzichtig, eigenlijk een beetje zoals bij je eisprong , of is dat altijd als je regels er aan zitten te komen (heb er anders nog nooit op geled)
     
  2. lobj

    lobj Actief lid

    27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    weet er iemand een antwoord!?
     
  3. Mickey06

    Mickey06 Actief lid

    2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Een zoete smaak?! Proef jij het dan?
     
  4. Karo

    Karo Lid

    9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    Was ook mijn eerste gedachte. :)

    Denk dat het bij elke vrouw anders is hoor. De ene heeft meer afscheiding, de andere minder.

    Ik zie dat je nog maar in ronde 1 zit. Het is dus mogelijk dat je cyclus zich nog moet aanpassen. Als je gewoon elke ronde opnieuw analyseert, zal je snel genoeg je lichaam kennen en weten of het voor jou normaal is.
     
  5. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Lobj, gooi er een test tegen aan!

    Heb ik ook gedaan ondanks dat ik eigenlijk pas dit weekend wilde doen. En...ik ben zwanger :D ! En dit was de eerste maand, en we hebben het maar 1 keer gedaan. Dat geloof je toch niet :confused:?

    Mijn afscheiding was nihil eigenlijk niks, en nog niet. Ga steeds naar het toilet om te kijken of ik geen bloed verlies maar nee hoor. Volgens mij is dat afscheidingsverhaal net als Mickey schreef bij iedereen anders.

    Toi Toi Toi!

    Tatum
     
  6. lobj

    lobj Actief lid

    27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    bedankt iedereen, en jah hoor ik ben ZWANGER! :D ook van de eerste ronde! echt ongeloofelijk...

    en neen ik proef niet ik had gelezen dat je als je niet in je vruchtbare perioode zi dat je afscheidig dan zoet is(eigenlijk geen smaak ) en anders heel zuur... en nu viel het mij op dat m'n afscheiding net zo was als by m'n ei en daarom dacht ik miss smaakt het nu ook naar niets ... vandaar m'n vraag
     
  7. lobj

    lobj Actief lid

    27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    oh ja! tatum gefliciteert! :D
     

Deel Deze Pagina