Pril zwanger maar last van banden??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Von86, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Von86

    Von86 Lid

    8 jul 2012
    80
    0
    6
    Verpleegkundige
    hoi Dames,
    Ik ben nu zwanger van mijn 3e kindje. Bij de eerste 2 heb ik mijn hele zwangerschap inzettende bandenpijn gehad, bij opstaan, lopen, draaien in bed, hoesten etc etc
    Nu ben ik nog maar net zwanger, gok op weekje of 4-5 maar ik heb nu alweer diezelfde pijn als in de vorige zwangerschappen, zou dit al kunnen?? Aangezien er eigenlijk nog niet veel "zit" zeg maar...... het is echt precies dezelfde vervelende pijn als toen maar toen begon dat pad bij een week of 16...
     
  2. Rneetjj

    Rneetjj Actief lid

    14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Ik heb daar ook al last van en dit is mijn 2e kindje. Ik heb begrepen dat alles sneller/eerder gaat groeien/rekken omdat je lichaam nu weet wat het moet gaan doen. Het is heel naar maar het kan helaas zeker.
     
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ja hoor, ik heb dit juist gehad in het begin van de zwangerschap! Daarna is het heel lang weggebleven, en nu, met week 25, krijg ik weer af en toe last. Herken de klachten dus weet 100% zeker dat het in het begin ook bandenpijn is geweest.
     
  4. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.148
    1.072
    113
    Ja, bij de 3e had ik dit ook meteen al. Vooral bij niezen, abrupt draaien/opstaan... Herkende het ook meteen. Was ook een van de redenen dat ik zelfs voor NOD al een testje wilde doen...:thumup:
     
  5. bengelke

    bengelke Bekend lid

    21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hier is men pijn van de pick up nooit gestopt, maar over gegaan op bandenpijn, tot een week geleden, toen was het ineens helemaal weg, nu heel af en toe nog een klein steekje, maar verre van de pijn van ervoor. De pijn gaf me nt se bevesteginf dat het goed zat, nu vind ik het soms echt raar...
     
  6. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja ik had het ook heel erg snel deze zwangerschap. Voor de Nod al. Daarom gaan testen en idd zwanger :)
     
  7. Anniekje

    Anniekje Actief lid

    27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Misschien een rare vraag maar wat is NOD?
     
  8. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Geen rare vraag hoor ;)
    Niet Ongesteldheids Dag
     
  9. Anniekje

    Anniekje Actief lid

    27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    O ok hahha ik ben echt blond:roflmao::roflmao::roflmao:
     
  10. Izzie76

    Izzie76 Niet meer actief

    Ik stond vorige week snel op en pats voelde ik in m'n buik, onmiskenbaar mijn banden. Ik heb drie dagen later pas positief getest, maar die pijn was direct een teken voor mij dat het wel eens raak kon zijn.
     
    Esila vindt dit leuk.
  11. Shades

    Shades Actief lid

    25 dec 2016
    202
    9
    18
    Mag ik vragen waar je dit precies voelt?
    Ik heb namelijk ook sinds een dag pijn scheuten vlak boven mijn liezen, bij opstaan, plotselinge beweging naar 1 kant en hoesten
    Ik vermoed dat ik zwanger ben alleen heb tot nu toe niet positieg getest
     
  12. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    I
    Ik had dit mn vorige cyclus ook na mn ei, maar helaas toch ongesteld geworden, wel paar dagen later dan anders, maar geen positieve test helaas..
     
  13. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meiden ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben, vandaag had ik dus in de avond ook deze klachten. Eerst schrok ik ervan, het voelt soms als steken na een menstruatie maar dan scherper. Ik dacht ook gelijk aan mijn banden. Maar dacht ook... nu al???? Ik ging dus zoeken in het forum, en zag ik dit bericht. Ben wel gerustgesteld. Ga morgen weer een test doen en hopelijk snel een knaller.
     
  14. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Ja hoor, dat kan! Zelf ook gehad bij mijn zoontje al zo pril. Deed soms zo zeer dat ik er echt even bij moest gaan zitten.
     

Deel Deze Pagina